Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: B-Front

Track(s): T.B.A.

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 13:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 13:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat klinkt dit weer lekker! :drool:
Dikke mid-into met lading energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

intro/mid-intro is echt mega dik!! :worship: in de opbouw naar de climax heel veel sfeer wat bij 9 vd 10 bob platen zo is :loving:
climax is ook echt heeel vet! bij deze plaat stoor ik me totaal niet aan de pitch! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 13:48 
 
Hardtraxxer

Gruwelijk dikke plaat! Hij flikt 't weer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 13:52 
 
Hardtraxx Elite

kippenvel bij de climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 13:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heel vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 13:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kippenvel!! Wat een sfeer zit hier in zeg! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:07 
 

Ik vind die pitchkicks wel lekker. Ze hadden niet zo hoog hoeven zijn maar ze geven wel dat extra kracht aan de melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt echt heeel dik! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjezus, wat is dit weer goed zeg! :cry: :worship:
4,5 minuut kippenvel gehad. Heerlijke kicks (op het 1e gehoor), heerlijke screeches, prachtige breaks, geweldige opbouw naar de climaxes toe en die climaxes zelf zijn ook baaaasssss. Pitchkicks passen er zeer goed bij :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laat dit aub snel uit komen DAMN _O_ dit past echt weer in het rijtje sleepwalker,wat een plaat zeg _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Om mezelf maar even te quoten

Citaat:
Ik ben een enorme fan van B-Front, hij heeft gruwelijke nummers gemaakt. Maar dat nieuwe nummer van hem slaat werkelijk alles, dit overtreft echt alles :worship: :love: :yay: (L) Wat een ongelofelijke sfeer, drive, energie en wat een kicks :drool: Enige hele kleine minpuntje zijn de pitchkicks in de climax. Ik stoor me er niet aan, maar vind ze er ook niet echt nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

A1. B-front - Paranoia
B1. B-front - Symphonic Sound

hoop dat het zo gereleased word :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:22 
 
Hardtraxx Newbie

Heel Dik !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik begon hier met luisteren, en ik zat echt zo wajoowwww, net zoals die synth ;p maar echt super dik :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
A1. B-front - Paranoia
B1. B-front - Symphonic Sound

hoop dat het zo gereleased word :worship:



Jij snapt het !:D

Dit word vast weer de meest besproken van de dag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet 'm eerst maar 's live horen, vind de break veels te lang. De kick is wel weer iets anders dan wat we gewend zijn denk ik. Screech in de mid is wel ziek, maar 't klinkt allemaal een beetje saai. Climax is wel heel vet, ook het (lichtelijk) pitchen klinkt hier prima :) .

Leuke typische nieuwe B-Front, maar ben niet zo enthousiast als iedereen hier boven mij helaas. Virus bracht mij toch kippenvel, en deze helaas niet :( . Live maar 's horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bob tweette zojuist dat deze geen Paranioa heet.
Heeft nog geen naam ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Bob tweette zojuist dat deze geen Paranioa heet.
Heeft nog geen naam ;)


The new track i played isn't Called "paranoia" ;) no name yet! Let you know Soon ;)

duidelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:49 
 
Hardtraxxer

Mwaa, het is niet bepaald 'je-van-het'..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:55 
 
Hardtraxxer

Klinkt wel vet, maar wel minder als Virus
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ooh mi gado!!!
Ziek veel kippevel en een grote smile in de trein..
word een beetje raar aangekeken maar who cares, dit klinkt als puur goud _o_
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er nog helemaal niets mee en waarom de pitch kicks. Ik dacht dat de pitchkicks in state of perfection door harddriver kwamen maar misschien heb ik wel ongelijk. :(
1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks