Is dit nou de officiële video? Beetje apart dat die dan niet op het fusion kanaal staat.Wildstylerz wrote:View on YouTube
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
emmerick wrote:Is dit nou de officiële video? Beetje apart dat die dan niet op het fusion kanaal staat.Wildstylerz wrote:View on YouTube
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
Ja alleen b-front had het het er (ik geloof in hws) over dat er een videoclip voor mysterias zou komen. Maar ik vraag me nu dus af of dat deze is. Lijkt me niet heel eerlijk gezegd.Wildstylerz wrote:emmerick wrote:Is dit nou de officiële video? Beetje apart dat die dan niet op het fusion kanaal staat.Wildstylerz wrote:View on YouTubezelf door iemand gemaakt die b-front intervieuwde en met hem mee ging naar de b-front & friends stage;)
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
het is een videoclip, je zegt het zelf al
-
N
Wat wil je voor clip hierbij dan? Een zangkoor in de mis op zondag? 
Wanneer komt ie nou uit? Release van het jaar
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Godverdomme gewoon nog steeds geen nieuws over deze trek, had verwacht na 2,5 week vakantie dat die zo'n beetje wel uit was. Niet dus
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Duurt lang..
Volgens mij is Bob ook bezig met een album, is alweer bijna een half jaar geleden sinds hij wat uitgebracht heeft.
Last edited by Fusionmania on 19 Aug 2012 13:22, edited 1 time in total.
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Ik denk dat je State Of Perfection vergeetFusionmania wrote:Volgens mij is Bob ook bezig met m'n een album is alweer bijna een half jaar geleden sinds hij wat uitgebracht heeft.
B-Front Twitter wrote:Releases are coming!!we have a lot of producers at @fusionrecords that have to release :-) be patient guys
-
SHardtraxxer
- 187 posts member since 2012
- last seen Mar 2016
lekker om wakker mee te worden
Gisteren drie keer gehoord (Frequencerz, B-Front, Psyko Punkz) en verveelde drie keer to-taal niet. Zegt genoeg! Heerlijke productie, lekkere sfeer die je meteen meepakt in de track en een heerlijk lage brom eronder. Topper!
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Een plaat zonder vocals zoveel energie meegeven.. Geweldige plaat, lijkt met de keer dat je hm live hoort nog harder te gaan ook 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Wat een KEIHARDE plaat krijg hem NIET uit mijn kop 
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023

Kan weer even openKhadber wrote:Kan dicht.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
die lange halen in de melodie bij b-front altijd
Wat een held. Echt een hele vette track, vooral live.
-
A
ILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATI
vILLUMINATIILLUMINATI
ILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATI
!!!!!!!!11

vILLUMINATIILLUMINATI
ILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATI
!!!!!!!!11
@ Almighty
View on YouTube
?????????
OT: leuke plaat, screeches zijn best fijn, maar zo speciaal als sommigen hier het noemen...nee.
View on YouTube
?????????
OT: leuke plaat, screeches zijn best fijn, maar zo speciaal als sommigen hier het noemen...nee.
-
A
ik snap de hype ook niet rondom datSteffnov wrote:@ Almighty
?????????
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Ik gok door dat driehoekje boven zijn naam. Snap het verder ook niet.Almighty wrote:ik snap de hype ook niet rondom datSteffnov wrote:@ Almighty
?????????
Heel die art is één en al illuminatie, niet alleen het oogQlown wrote:Ik gok door dat driehoekje boven zijn naam. Snap het verder ook niet.Almighty wrote:ik snap de hype ook niet rondom datSteffnov wrote:@ Almighty
?????????
Zal bob de antichrist zijn waar NOstradamus voor waarschuwde?