Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:46 
 
Hardtraxx Elite

Wildstylerz schreef:


Is dit nou de officiële video? Beetje apart dat die dan niet op het fusion kanaal staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:56 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Wildstylerz schreef:


Is dit nou de officiële video? Beetje apart dat die dan niet op het fusion kanaal staat.

-.- zelf door iemand gemaakt die b-front intervieuwde en met hem mee ging naar de b-front & friends stage;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:58 
 
Hardtraxx Elite

Wildstylerz schreef:
emmerick schreef:
Wildstylerz schreef:


Is dit nou de officiële video? Beetje apart dat die dan niet op het fusion kanaal staat.

-.- zelf door iemand gemaakt die b-front intervieuwde en met hem mee ging naar de b-front & friends stage;)


Ja alleen b-front had het het er (ik geloof in hws) over dat er een videoclip voor mysterias zou komen. Maar ik vraag me nu dus af of dat deze is. Lijkt me niet heel eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran

het is een videoclip, je zegt het zelf al
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 16:49 
 

Wat wil je voor clip hierbij dan? Een zangkoor in de mis op zondag? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer komt ie nou uit? Release van het jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 00:04 
 
Hardtraxxer

Godverdomme gewoon nog steeds geen nieuws over deze trek, had verwacht na 2,5 week vakantie dat die zo'n beetje wel uit was. Niet dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 22:57 
 
Hardtraxxer

Duurt lang..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is Bob ook bezig met een album, is alweer bijna een half jaar geleden sinds hij wat uitgebracht heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 10:08 
 
Hardtraxx Addict

Fusionmania schreef:
Volgens mij is Bob ook bezig met m'n een album is alweer bijna een half jaar geleden sinds hij wat uitgebracht heeft.

Ik denk dat je State Of Perfection vergeet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front Twitter schreef:
Releases are coming!! :) we have a lot of producers at @fusionrecords that have to release :-) be patient guys :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:20 
 
Hardtraxxer

lekker om wakker mee te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bob kijkt mee :D ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren drie keer gehoord (Frequencerz, B-Front, Psyko Punkz) en verveelde drie keer to-taal niet. Zegt genoeg! Heerlijke productie, lekkere sfeer die je meteen meepakt in de track en een heerlijk lage brom eronder. Topper!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 17:05 
 
Hardtraxxer

Een plaat zonder vocals zoveel energie meegeven.. Geweldige plaat, lijkt met de keer dat je hm live hoort nog harder te gaan ook :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een KEIHARDE plaat krijg hem NIET uit mijn kop :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 09:37 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan dicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kan dicht.


Kan weer even open :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 11:43 
 
Hardtraxx Elite

die lange halen in de melodie bij b-front altijd :worship: Wat een held. Echt een hele vette track, vooral live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 11:45 
 

ILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATI
vILLUMINATIILLUMINATI

ILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATIILLUMINATI



!!!!!!!!11 :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Almighty


?????????

OT: leuke plaat, screeches zijn best fijn, maar zo speciaal als sommigen hier het noemen...nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 12:02 
 

Steffnov schreef:
@ Almighty

?????????

ik snap de hype ook niet rondom dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Steffnov schreef:
@ Almighty

?????????

ik snap de hype ook niet rondom dat

Ik gok door dat driehoekje boven zijn naam. Snap het verder ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Almighty schreef:
Steffnov schreef:
@ Almighty

?????????

ik snap de hype ook niet rondom dat

Ik gok door dat driehoekje boven zijn naam. Snap het verder ook niet.

Heel die art is één en al illuminatie, niet alleen het oog :P
Zal bob de antichrist zijn waar NOstradamus voor waarschuwde? :/ >.<


:lol:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks