Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 10:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

haha inderdaad. wtf waarom op qlimax. commercie :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 10:38 
 

Ik snap sowieso niet de hele hype rond Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ik snap sowieso niet de hele hype rond Qlimax


Nee het is leuk om één keer mee te maken wat betreft de show etc.
Maar na de 2009 editie is er geen reet meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 15:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

B-Front verdient het gewoon om voor zo'n grote zaal te staan. Dat Qlimax tegenwoordig de binnenvariant van Defqon aan het worden is is dan jammer. Maar daardoor zal ik er niet heen gaan. Maarja, we dwalen af, dus maar weer ontopic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Ik zeg 1 ding!!: B-Front MOET op Qlimax 2012 staan!!! wat een baze producer/dj zeg..

Aan dit soort dingen erger ik me altijd kapot. Exact het zelfde als die rare dudes die op youtube lopen te gillen dat Wasted Penguinz het defqon anthem moeten maken en mental theo het dominator anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 16:21 
 
Hardtraxx Addict

Ik snap dus eerlijk gezegd niet waarom mensen deze plaat zo extreem de hemel inprijzen.
Oke, vind het zelf ook best een leuke track maar om te zeggen (nu al) DE plaat van 2012? Nee.
Heb btw betere platen van B-Front gehoord. Maarja, ieder zijn eigen mening natuurlijk. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 16:31 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
hotymoty schreef:
Ik zeg 1 ding!!: B-Front MOET op Qlimax 2012 staan!!! wat een baze producer/dj zeg..

Aan dit soort dingen erger ik me altijd kapot. Exact het zelfde als die rare dudes die op youtube lopen te gillen dat Wasted Penguinz het defqon anthem moeten maken en mental theo het dominator anthem.


Hou je kop is joh! , hij verdient het gwn dat bedoel ik er mee te zeggen... beter als heady die er bijna elk jaar staat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 16:35 
 

hotymoty schreef:
iMark schreef:
hotymoty schreef:
Ik zeg 1 ding!!: B-Front MOET op Qlimax 2012 staan!!! wat een baze producer/dj zeg..

Aan dit soort dingen erger ik me altijd kapot. Exact het zelfde als die rare dudes die op youtube lopen te gillen dat Wasted Penguinz het defqon anthem moeten maken en mental theo het dominator anthem.


Hou je kop is joh! , hij verdient het gwn dat bedoel ik er mee te zeggen... beter als heady die er bijna elk jaar staat...

:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik bespeur de laatste tijd veel vaker de zinnen "Hou je bek eens", "Rot op man", "Hou je kop" en "pleur toch op" hier. Platform van discussie wordt voor avatarloze accounts echt verlaagd naar een 12-jarig niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Ik bespeur de laatste tijd veel vaker de zinnen "Hou je bek eens", "Rot op man", "Hou je kop" en "pleur toch op" hier. Platform van discussie wordt voor avatarloze accounts echt verlaagd naar een 12-jarig niveau.

pleur toch op. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
JefQ schreef:
Ik bespeur de laatste tijd veel vaker de zinnen "Hou je bek eens", "Rot op man", "Hou je kop" en "pleur toch op" hier. Platform van discussie wordt voor avatarloze accounts echt verlaagd naar een 12-jarig niveau.

pleur toch op. :corn:


Nee jij hebt een avatar, dus dan telt het niet :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Ik bespeur de laatste tijd veel vaker de zinnen "Hou je bek eens", "Rot op man", "Hou je kop" en "pleur toch op" hier. Platform van discussie wordt voor avatarloze accounts echt verlaagd naar een 12-jarig niveau.

Daypeople are infiltrating our systems
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

geef heady maar weer de schuld xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Ik bespeur de laatste tijd veel vaker de zinnen "Hou je bek eens", "Rot op man", "Hou je kop" en "pleur toch op" hier. Platform van discussie wordt voor avatarloze accounts echt verlaagd naar een 12-jarig niveau.


Het niveau daalt drastisch inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
iMark schreef:
hotymoty schreef:
Ik zeg 1 ding!!: B-Front MOET op Qlimax 2012 staan!!! wat een baze producer/dj zeg..

Aan dit soort dingen erger ik me altijd kapot. Exact het zelfde als die rare dudes die op youtube lopen te gillen dat Wasted Penguinz het defqon anthem moeten maken en mental theo het dominator anthem.


Hou je kop is joh! , hij verdient het gwn dat bedoel ik er mee te zeggen... beter als heady die er bijna elk jaar staat...


Dude, maak je niet druk, laat line-up's lekker aan Q over, net zoals anthems. En onderbouw trouwens ff waarom ik mn kop moet houden....
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

'ik zou zeggen meneer wilders, doet u zelf eens normaal'. De jeugd imiteert de premier >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:47 
 
Hardtraxxer

En dan gaan ze weer klagen dat ze het in deze topics over niks anders mogen hebben neem ik aan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 23:12 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
JefQ schreef:
Ik bespeur de laatste tijd veel vaker de zinnen "Hou je bek eens", "Rot op man", "Hou je kop" en "pleur toch op" hier. Platform van discussie wordt voor avatarloze accounts echt verlaagd naar een 12-jarig niveau.


Het niveau daalt drastisch inderdaad.


Het niveau van pessimisme is echter enorm toegenomen afgelopen jaren waardoor het voor ''nieuwkomers'' totaal geen toegankelijk forum meer is geworden. Sorry hoor maar er wordt niks serieus genomen van iemand die weinig actief is op dit forum of net nieuw. De algemene tendens van hardtraxx wordt bepaald door hoogstens een 20tal azijnpissers hier en de liefde voor de scene is ver te zoeken vaak.

edit: leeftijd staat er overigens helemaal los van. Ben ooit van het Q-dance forum hierheen gegaan jaren geleden omdat daar de sfeer was zoals het tegenwoordig hier een beetje aan het worden is. '' vroeger was alles beter'' ''de muziek wordt te commercieel'' enzovoorts. Ja deze discussie was er vijf a zes jaar geleden ook al..

Ik ben het er helemaal mee eens dat B-front het verdient om op Qlimax te staan. Alleen al omdat dit voor de dj's zelf ongeveer het hoogst haalbare is. Je bereikt namelijk een enorm internationaal publiek, al hebben de mensen op dit forum daar minder mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua stijl van zn tracks vind ik dat B-Front wel erg bij Qlimax past (de ouderen feesten dan), niet zoals Zatox die Qlimax weer naar de darkside brengt, zoals afgelopen jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Hou je kop is joh!


:lol:
Haters gonna hate!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

@Q-Dominic
Vind je het heel gek, een heel groot deel van de mensen die hier nieuw zijn en hier over 3 jaar actief zijn, heeft dan net als de rest hier een totaal andere mening gevormd. En dat is ook volkomen normaal als je je verdiept in de muziek.

De kritische houding is toegenomen, omdat de meeste mensen uit de 2006/7 (en 8) generatie zich steeds verder verdiept hebben en dus steeds beter in staat zijn om een mening te vormen over bijvoorbeeld een kick of een ander element van de track. Tel daar bij op dat de scene (met name de mainstream) al een jaar of 2-3 zich aan het uitmelken is en de vernieuwingen die gedaan worden vrijwel alleen uit commercieel belang zijn en niet vanuit de kern zelf komen, waardoor de muziek nog verder van de fans af komt te staan. Tja dan neemt de negativiteit op een forum inderdaad toe. Maar wat jij dan doet is de luisteraar op kop geven, dat is hetzelfde als dat het Nederlands Elftal belachelijk slecht speelt en jij roept dat het Nederlandse volk wel erg negatief is over die wedstrijd. Dan zou ik toch eens bij mezelf na gaan of het Nederlands elftal of in dit geval de muziek zelf niet de oorzaak van het probleem is.

Sterker nog de hele negatieve tendens is voornamelijk te danken aan het commerciëler worden van de scene, dat was het geval op het Q-dance forum, dat was het geval op GHF en dat is nog steeds het geval op Hardtraxx. Zolang de muziek zich verder van zijn kern af blijft bewegen, zal er steeds meer kritiek komen.
En de liefde is ver te zoeken? Ga toch weg man, drie keer raden waarom men kritisch is.. Omdat men ontzettend veel geeft om de scene en ze niet willen dat deze kapot gaat aan allerlei dingen. En wat is ook al weer het kenmerk van liefde? Juist ergens om geven en dus niet altijd maar alles goed vinden en je er niet druk om maken. Dat is eerder een teken van desinteresse.

Als het hele commerciëler worden je al die tijd niets kon schelen, dan moet je nu ook niet gaan zitten huilen over de gevolgen ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 19:03 
 
Hardtraxxer

Ik ben normaal niet zo'n B-Front fan boy maar dit klinkt toch wel erg vet _0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 20:59 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
De kritische houding is toegenomen, omdat de meeste mensen uit de 2006/7 (en 8) generatie zich steeds verder verdiept hebben en dus steeds beter in staat zijn om een mening te vormen over bijvoorbeeld een kick of een ander element van de track.


Hier hoor je mij niet over. Ik kan zelf een track op veel elementen ook veel beter beoordelen dan dat ik dat in 2006/7 kon.

Lyst schreef:
Tel daar bij op dat de scene (met name de mainstream) al een jaar of 2-3 zich aan het uitmelken is en de vernieuwingen die gedaan worden vrijwel alleen uit commercieel belang zijn en niet vanuit de kern zelf komen, waardoor de muziek nog verder van de fans af komt te staan. Tja dan neemt de negativiteit op een forum inderdaad toe. Maar wat jij dan doet is de luisteraar op kop geven, dat is hetzelfde als dat het Nederlands Elftal belachelijk slecht speelt en jij roept dat het Nederlandse volk wel erg negatief is over die wedstrijd. Dan zou ik toch eens bij mezelf na gaan of het Nederlands elftal of in dit geval de muziek zelf niet de oorzaak van het probleem is.


Dit is het probleem van jou; je legt je mening neer alsof het feiten zijn. De mainstream hardstyle heeft inderdaad veel populariteit gewonnen maar tegelijkertijd is het genre ook zoveel breder geworden in andere richtingen. Er is veel meer, dat is een feit. ''Vernieuwingen puur uit commercieel belang'', dit is echt een concept wat in jouw eigen hoofd zit omdat het er bij jou ook niet ingaat dat die artiesten muziek maken die ze zelf oprecht mooi vinden.

Lyst schreef:
niet vanuit de kern zelf komen, waardoor de muziek nog verder van de fans af komt te staan.


Wat is de kern dan? En die fans waar je het over hebt zijn een 100tal voornamelijk actief op fora. De overige miljoen fans (maar dat zijn natuurlijk geen echte liefhebbers, want die houden van mainstream en maken er geen probleem van als ze op een avond een plaat 2 keer moeten aanhoren omdat ze niet echt van de muziek houden) hebben er veel minder last van. En terecht, want er is ook voor ieder wat wils. Kijk naar labels als theracords en spoontech e.d.

Lyst schreef:
Tja dan neemt de negativiteit op een forum inderdaad toe.


Nee oke na dit betoog is het gerechtvaardigd dat nieuwelingen op dit forum worden uitgelachen om hun mening..

Lyst schreef:
aar wat jij dan doet is de luisteraar op kop geven, dat is hetzelfde als dat het Nederlands Elftal belachelijk slecht speelt en jij roept dat het Nederlandse volk wel erg negatief is over die wedstrijd. Dan zou ik toch eens bij mezelf na gaan of het Nederlands elftal of in dit geval de muziek zelf niet de oorzaak van het probleem is.


Je vergelijking is verkeerd. Het Nederlands elftal heeft met 10-0 gewonnen en iedereen is blij behalve 12 zeikerds die zeuren dan het 11-0 had moeten worden. Je moet ophouden met als feit verkondigen dat de muziek inspiratielozer aan het worden is. in 2001/2002/2003/2004 etc werden ook vaak dezelfde soundbanks gebruikt hoor! Luister maar naar een hoop oud italiaans spul of oude scantraxx of fusion platen.

Lyst schreef:
Sterker nog de hele negatieve tendens is voornamelijk te danken aan het commerciëler worden van de scene, dat was het geval op het Q-dance forum, dat was het geval op GHF en dat is nog steeds het geval op Hardtraxx.


Hardstyle is vanaf dag 1 commercieler aan het worden. Zoals elke muziek die men goed vindt. Maar het lijkt wel dat hoe minder mensen het leuk vinden (omdat het zo knap en creatief en innovatief in elkaar zou zitten) hoe beter het naar jouw mening is voor de scene.
Ik ben toch het bewijs dat je ook het oude kan liefhebben, het hardere spul, maar ook de mainstream. Ben ik minder liefhebber dan jij? Dit is net zo'n discussie als dat we hadden bij 10 years scantraxx dat jij maar weer als feit stelt dat als je naar dat feest ging, muziek geen belangrijk aspect voor je kon zijn.

Lyst schreef:
En de liefde is ver te zoeken? Ga toch weg man, drie keer raden waarom men kritisch is.. Omdat men ontzettend veel geeft om de scene en ze niet willen dat deze kapot gaat aan allerlei dingen. En wat is ook al weer het kenmerk van liefde? Juist ergens om geven en dus niet altijd maar alles goed vinden en je er niet druk om maken. Dat is eerder een teken van desinteresse.


Jump is gestorven en daarna weer geboren, hardcore ook. En het heeft (naar mening van de liefhebbers) de scene alleen maar goed gedaan. Als de geschiedenis zich gaat herhalen (waar ik me dus niet druk om maak), waar maak jij je dan druk om?

Lyst schreef:
Als het hele commerciëler worden je al die tijd niets kon schelen, dan moet je nu ook niet gaan zitten huilen over de gevolgen ervan.


Welke gevolgen? Ik vind de feesten nog net zo vet als 6 jaar geleden. Volgens mij ben jij degene die huilie huilie doet over gevolgen die je voor je gevoel ervaart van achter je computer
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 23:46 
 
Hardtraxx Addict

Q-Dominic, 1 woord, held. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 09:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Wel een vet plaatje maar ik hou 't zaad nog ff in mn ballen in tegenstelling tot de meesten hier.


Ik moest hardop lachen in de klas. Ben het helemaal met je eens.
Als je nu zegt dat dit de plaat van 2012 is terwijl we nog niet eens halverwege zijn.
Dit is een prachtige plaat, maar wie weet hoe bijv. Hour of the Night op HQ gaat klinken :drool:.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks