Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achja moet zeggen dat hij best lekker klinkt! begin het wel aannemelijk te vinden dat het een A2 anthem is gemaakt door NC, aangezien NC het in 2010 nog gedaan hebben.

een keertje live meemaken tijdens de eindshow kan ik nog best wel aan ! dat was zelfs nog wel te handelen met dat waardeloze stuk ellende van een anthem van 2011 (van Zany & Max Enforcer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 22:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Misschien wel Popr3b3l ^^


mak aan he
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 17:03 
 
Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Reken maar op saaie hitjessets dit jaar van A2/Digital Punk

Vervang Digital Punk even door Ran-D(G4h) :P. Digital Punk is juist het lichtpuntje van scantraxx samen met E-Force :)

En jaa dit zal wel een Alpha 2 track zijn gemaakt door nc of een collab van hun, maar vrolijk wordt je er niet van :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Had deze nog helemaal niet gehoord :P goede plaat! Lekker zomers, opzwepende melodie en een synth die mij goed in de oren ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 20:29 
 
Hardtraxx Addict

Melodie klinkt weer ontzettend euforisch zoals in bijvoorbeeld Fairytale, heerlijk zomers en meeslepend. Interesse is gewekt :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:52 
 

Beetje zielig als dit door NC is geproduceerd en wordt uitgebracht onder A2.
Al sinds Qluptempo liften ze mee met andere producers. Dat is godverdomme 12 jaar geleden.
Leer dan zelf eens produceren.... -.-

Erg zielig weer als dit een A2 plaat wordt, want dat is het duidelijk hoorbaar niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 00:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Beetje zielig als dit door NC is geproduceerd en wordt uitgebracht onder A2.
Al sinds Qluptempo liften ze mee met andere producers. Dat is godverdomme 12 jaar geleden.
Leer dan zelf eens produceren.... -.-

Erg zielig weer als dit een A2 plaat wordt, want dat is het duidelijk hoorbaar niet.


Wat is dan de kenmerkende A2 stijl als ze nooit een eigen plaat hebben gemaakt en volgens jou al 12 jaar lang meeliften op het werk van meerdere producers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 01:08 
 

Luca77 schreef:
Jro_ schreef:
Beetje zielig als dit door NC is geproduceerd en wordt uitgebracht onder A2.
Al sinds Qluptempo liften ze mee met andere producers. Dat is godverdomme 12 jaar geleden.
Leer dan zelf eens produceren.... -.-

Erg zielig weer als dit een A2 plaat wordt, want dat is het duidelijk hoorbaar niet.


Wat is dan de kenmerkende A2 stijl als ze nooit een eigen plaat hebben gemaakt en volgens jou al 12 jaar lang meeliften op het werk van meerdere producers?


Een eigen sound hebben ze niet. De sound die je van ze gewend bent is officieel van Wildstylez (en JDX). Dat weet inmiddels iedereen inclusief jij.
Als dit een NC productie is die onder A2 uitkomt, is dit de 3de stijl die ze tegemoet gaan.
A2 heeft ook bizar weinig uitgebracht tussen 2002 en 2007/2008.

Maar goed, het zijn allemaal nog speculaties over van wie dit anthem is, dus we zien wel of de gebroeders Timmerman de onwetende mensen weer een plaat voor de kop houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Luca77 schreef:
Jro_ schreef:
Beetje zielig als dit door NC is geproduceerd en wordt uitgebracht onder A2.
Al sinds Qluptempo liften ze mee met andere producers. Dat is godverdomme 12 jaar geleden.
Leer dan zelf eens produceren.... -.-

Erg zielig weer als dit een A2 plaat wordt, want dat is het duidelijk hoorbaar niet.


Wat is dan de kenmerkende A2 stijl als ze nooit een eigen plaat hebben gemaakt en volgens jou al 12 jaar lang meeliften op het werk van meerdere producers?


Een eigen sound hebben ze niet. De sound die je van ze gewend bent is officieel van Wildstylez (en JDX). Dat weet inmiddels iedereen inclusief jij.
Als dit een NC productie is die onder A2 uitkomt, is dit de 3de stijl die ze tegemoet gaan.
A2 heeft ook bizar weinig uitgebracht tussen 2002 en 2007/2008.

Maar goed, het zijn allemaal nog speculaties over van wie dit anthem is, dus we zien wel of de gebroeders Timmerman de onwetende mensen weer een plaat voor de kop houden.


Jazeker weet ik dat. Ik vroeg me enkel af waarom jij stelt dat dit duidelijk geen A2 plaat is, als ze nooit iets zelf produceren en dus geen eigen stijl hebben ontwikkeld :P. Maar point taken, het lijkt hoe dan ook verdacht veel op Noisecontrollers. Denk echter toch dat dit een officieel A2 anthem gaat worden. We'll see :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 04:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vandaag op Frequence gedraaid door NC. Decibel vocalen zaten erin dus het is wel het anthem, a2 tweette net een gedeelte van de vocalen dus zou er niet raar van opkijken als die er iets mee te maken hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 11:43 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijk plaatje hoor, fijne kicks en heerlijke melodie en synth :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

heerlijk anthem! kwam gisteren voorbij op frequence, klonk velen malen beter dan het defqon anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 18:31 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 16:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

A2 op Fb:
On our way to ????? To meet up with @Noisecontrollers for ?????

A² en NC samen dus? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
A2 op Fb:
On our way to ????? To meet up with @Noisecontrollers for ?????

A² en NC samen dus? :)


Oftewel gewoon NC met A² hun naam voor de show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NC staat niet eens op de main dus moet haast wel Alpha Twins zijn en denk indd dat NC de track gemaakt hebben. Aangezien A2 ook op de night party als enige Hardstyle artiest staan lijkt het me overduidelijk. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 15:18 
 

Maximum schreef:
NC staat niet eens op de main dus moet haast wel Alpha Twins zijn en denk indd dat NC de track gemaakt hebben. Aangezien A2 ook op de night party als enige Hardstyle artiest staan lijkt het me overduidelijk. :thumbup:


100% gelijk en mee eens. Dit is een lekker NC plaatje haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b2s schreef:
Als vertegenwoordigers van de hardere stijlen, moeten we het woord verspreiden naar alle party people over de wereld” is wat ze aankondigden in 2003. En de Alpha² hebben hun word gehouden! Al tien jaar lang verspreiden deze pioniers de ruige en rauwe sounds over elk continent. Met de beste tracks, inclusief het Decibel anthem. En dan het label: A² Records! Moge het duidelijk zijn dat de Alpha² nog steeds hun missie aan het waarmaken is en dat de scene het lang nog niet allemaal heeft gezien: De Alpha² zijn los!!


Alpha² - TBA (Official Decibel Anthem 2013) uiteraard gewoon gemaakt door de Noisecontrollers.

Dit staat http://www.b2s.nl/decibel/the-weekend.html#.UaS_k5zZ8-M hier. Wanneer je bij Nightparty bij A² kijkt.

Noem me Sherlock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 16:46 
 

Hahah

Punt 1. Rauw is dit anthem zeker!!1

Punt 2. Nog nooit zelf een track gemaakt die lui.. xd

Jammer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Door wie het ook gemaakt is, ik vind 'm lekker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 18:02 
 
Hardtraxx Elite

0,0 respect voor Alpha2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
0,0 respect voor Alpha2

Want? Omdat ze zelf niet produceren? Heb je dan ook geen respect voor bijvoorbeeld Pavo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 18:32 
 
Hardtraxx Addict

maarten0546 schreef:
Door wie het ook gemaakt is, ik vind 'm vreselijk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
hotymoty schreef:
0,0 respect voor Alpha2

Want? Omdat ze zelf niet produceren? Heb je dan ook geen respect voor bijvoorbeeld Pavo?

Pavo kan tenminste draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
hotymoty schreef:
0,0 respect voor Alpha2

Want? Omdat ze zelf niet produceren? Heb je dan ook geen respect voor bijvoorbeeld Pavo?

Je kan iemand niet respecteren voor iets wat ze niet gedaan hebben. Je kan ze natuurlijk wel voor andere dingen respecteren :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks