Luca77 schreef:
Jro_ schreef:
Beetje zielig als dit door NC is geproduceerd en wordt uitgebracht onder A2.
Al sinds Qluptempo liften ze mee met andere producers. Dat is godverdomme 12 jaar geleden.
Leer dan zelf eens produceren....
Erg zielig weer als dit een A2 plaat wordt, want dat is het duidelijk hoorbaar niet.
Wat is dan de kenmerkende A2 stijl als ze nooit een eigen plaat hebben gemaakt en volgens jou al 12 jaar lang meeliften op het werk van meerdere producers?
Een eigen sound hebben ze niet. De sound die je van ze gewend bent is officieel van Wildstylez (en JDX). Dat weet inmiddels iedereen inclusief jij.
Als dit een NC productie is die onder A2 uitkomt, is dit de 3de stijl die ze tegemoet gaan.
A2 heeft ook bizar weinig uitgebracht tussen 2002 en 2007/2008.
Maar goed, het zijn allemaal nog speculaties over van wie dit anthem is, dus we zien wel of de gebroeders Timmerman de onwetende mensen weer een plaat voor de kop houden.