Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Alpha² & Noisecontrollers

Track(s): Craving for the beat (Official Decibel Anthem 2013)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slappe hap, zeker Wildstylez of Noisecontrollers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:13 
 
Hardtraxx Elite

Fijn zomers plaatje! Is denk NC?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kick neigt naar Noisecontrollers. Jezus wat pitched dat lelijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Overduidelijk NC. Ben niet meer zo into die afgezaagde euforische melodieën maar ik vind dit wel wat hebben! Heeft zeker wel sfeer. Wel één ding: de tweede climax heeft echt een schepje er bij bovenop nodig, net als 'So High' waar de tweede climax een flink aantal lagen dikkere synth heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dus dit is het anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
dus dit is het anthem?


Nou ervaring uit voorgaande jaren leert dat het nummer in de trailer niet het anthem is (gelukkig!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, dit lijkt me ook NC. Die synth klinkt heel erg sterk en zuiver, jammer dat er niet zo veel bijzonders mee gedaan wordt, leuk deuntje maar that's it. Vind de kicks er eerlijk gezegd ook niet zo fijn onder klinken, beetje te lomp voor deze melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:29 
 
Hardtraxxer

Dit mag van mij het anthem wel zijn! Wat een ontzettend dikke track :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze plaat zou niet misstaan als een anthem voor een draaimolenpark.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oei wat is ie lelijk gepitched zeg. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

Voordat er zoals elk jaar 4 pagina's wordt gediscusseerd of dit een goed anthem is of niet. Dit is niet het anthem maar gewoon zomers trackje van waarschijnlijk Noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:58 
 
Hardtraxx Veteran

Is dit het anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 11:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Is dit het anthem?

Waarschijnlijk niet nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 11:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik wil niet dom doen. Maar wat is dit voor onzin?

EDIT: ik zie op FB:
Citaat:
DJOutlander:
Cool Decibel anthem this year! Really stoked for this year's festival season :)


Ik hoop dat hij een grapje maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

blackercontrol schreef:
Ik wil niet dom doen. Maar wat is dit voor onzin?

EDIT: ik zie op FB:
Citaat:
DJOutlander:
Cool Decibel anthem this year! Really stoked for this year's festival season :)


Ik hoop dat hij een grapje maakt

Dean
Citaat:
Outlander, this isn't the anthem, I heard?


DJOutlander
Citaat:
I don't have a clue to be honest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja inderdaad 100% dat dit NC is, vind het wel een lekker nummertje alleen die ene pitch die er zo bovenuit vliegt doet pijn aan de oren... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 11:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Standaard 13/12 track dit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

100% Noisecontrollers? Zou goed kunnen maar ik kan me niet heugen dat zij zulke verschrikkelijke pitchkicks gebruikten. Zou me ook niet verbazen als dit een Wildstylez/Alpha Twins track is. Melodie vind ik ook wel wat voor Frontliner, maar de kicks dan weer helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien wel Popr3b3l ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een slap riedeltje zeg. Nu boeit het anthem mij waarschijnlijk toch al niet, maar het zou wel heel schandalig zijn als dit het anthem wordt van één van de boegbeelden van de hard dance festivals. Denk overigens ook absoluut niet dat NC hierachter zit, eerder een F8trix oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

Alpha Twins gingen anthem maken van een groot festival, dus zij zijn ook een optie.
Klinkt verder wel serieus naar NC..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Fijn zomers plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind deze melodie echt verschrikkelijk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Holy shit dit is echt te saai voor woorden en misschien wel de meest misplaatste pitch die ik ooit heb gehoord. :lol: Kicks over het algemeen zijn ook irritant slap. :yawn:
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks