Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 17:31 
 
Hardtraxx Elite

opzich wel leuk nummertje, alleen vind ik het wel raar dat nc het anthem weer hebben gemaakt en in 2010 ook al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 18:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ik weet toch wel bijna zeker dat dit van Alpha² is. dit zijn de kicks uit moonraker en noisecontrollers hebben niet zo'n afschuwelijke pitch.
Het spul van noisecontroller is kwalitatief stukken beter.

ik zet mn geld in op Alpha²
melodie is trouwens echt geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 19:00 
 
Hardtraxx Elite

Vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks voor mij dit, echt verschrikkelijk saai..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 19:35 
 

The Venator schreef:
ik weet toch wel bijna zeker dat dit van Alpha² is. dit zijn de kicks uit moonraker en noisecontrollers hebben niet zo'n afschuwelijke pitch.
Het spul van noisecontroller is kwalitatief stukken beter.

ik zet mn geld in op Alpha²
melodie is trouwens echt geweldig.


Nu gaat er een kwartje vallen.... Alpha² zeiden een tijd terug toch dat ze een anthem hadden gemaakt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 20:08 
 
Hardtraxx Newbie

Melodie heeft een paar dagen in mijn hoofd gezeten en ik vind het een hele vette (op de pitchkicks na, helaas) track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 21:43 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Alpha² zeiden een tijd terug toch dat ze een anthem hadden gemaakt? :P


Wel? Waar dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tienus schreef:
JEFSKIII schreef:
Alpha² zeiden een tijd terug toch dat ze een anthem hadden gemaakt? :P


Wel? Waar dat dan?

Klopt, maar ja, *een* anthem...dat kunnen er zoveel zijn. En ik hoor hier A² nou ook niet echt in terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Alpha Twins gingen anthem maken van een groot festival, dus zij zijn ook een optie.

http://www.harddanceawards.com/myyear/alpha
Laatste vraag. Zullen zij wel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 23:43 
 
Hardtraxxer

Vond op btb de in- en outro wel vrij hard voor nc, melodie niet erg boeiend -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 23:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind 't allemaal wel erg mager, 1 hele scherpe synth, weinig opvulling en een standaard kick...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 03:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
ik weet toch wel bijna zeker dat dit van Alpha² is. dit zijn de kicks uit moonraker en noisecontrollers hebben niet zo'n afschuwelijke pitch.
Het spul van noisecontroller is kwalitatief stukken beter.

ik zet mn geld in op Alpha²
melodie is trouwens echt geweldig.


Ik denk een Alpha2 anthem gemaakt door NC. Tweede climax ging behoorlijk hard. Dat in combinatie met de meer mainstream eerste climax zou op een A2 plaat kunnen duidden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 08:14 
 
Hardtraxx Veteran

Zou best kunnen dat NC eraan meehielp toen ze samen in de studio bezig waren met de G4H remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 10:46 
 
Hardtraxxer

Anthem is van... Alpha twins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Anthem is van... Alpha twins.

Brun?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 14:14 
 
Hardtraxx Addict

bRt_ schreef:
Schopje.



dat volk ook daar.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 22:39 
 

Elk Decibel anthem na 2010 is gewoon ruk helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 03:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas. Sinds Scantraxx niks fatsoenlijks meer heeft, moet A2 maar ineens het aandachtskindje worden. A2 wordt uiteraard uitgemolken, met dit als resultaat.

Reken maar op saaie hitjessets dit jaar van A2/Digital Punk
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 10:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

wat een bout plaat , vibe van de synth in het begin is lekker maar het hele nummer word verkracht door die paar veel te hoge en valse pitchkicks!!

Noisecontrollers ga lekker house platen maken met showtek in amerika maar laat de hardstyle voortaan met rust!!!!

Er is in mijn ogen maar 1 decibel anthem wat goed was en die kwam van The Beholder.(1ste anthem ooit.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 10:59 
 

TheChaosRulerz schreef:
wat een bout plaat , vibe van de synth in het begin is lekker maar het hele nummer word verkracht door die paar veel te hoge en valse pitchkicks!!

Noisecontrollers ga lekker house platen maken met showtek in amerika maar laat de hardstyle voortaan met rust!!!!

Er is in mijn ogen maar 1 decibel anthem wat goed was en die kwam van The Beholder.(1ste anthem ooit.)


Gooi jij jezelf anders is eventjes weg :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 11:36 
 
Hardtraxxer

Na een paar keer luisteren vind ik deze toch wel gaaf, erg fijne kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheChaosRulerz schreef:
Er is in mijn ogen maar 1 decibel anthem wat goed was en die kwam van The Beholder.(1ste anthem ooit.)


Wat denk je van The Beholder & Zany - Bleeding For The Harder Styles?
Dat is een van mijn favoriete :D
En opzich heb ik met die andere anthems ook geen problemen :thumbup:

Uiteindelijk is het maar een anthem, hoor je hooguit 2 a 3 keer langskomen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 12:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Verliefd op deze plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
Verliefd op deze plaat
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks