opzich wel leuk nummertje, alleen vind ik het wel raar dat nc het anthem weer hebben gemaakt en in 2010 ook al?
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
ik weet toch wel bijna zeker dat dit van Alpha² is. dit zijn de kicks uit moonraker en noisecontrollers hebben niet zo'n afschuwelijke pitch.
Het spul van noisecontroller is kwalitatief stukken beter.
ik zet mn geld in op Alpha²
melodie is trouwens echt geweldig.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Vet! 
Niks voor mij dit, echt verschrikkelijk saai..
-
J
Nu gaat er een kwartje vallen.... Alpha² zeiden een tijd terug toch dat ze een anthem hadden gemaakt?The Venator wrote:ik weet toch wel bijna zeker dat dit van Alpha² is. dit zijn de kicks uit moonraker en noisecontrollers hebben niet zo'n afschuwelijke pitch.
-
B
- 5 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Melodie heeft een paar dagen in mijn hoofd gezeten en ik vind het een hele vette (op de pitchkicks na, helaas) track!
-
THardtraxxer
- 142 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
Wel? Waar dat dan?JEFSKIII wrote: Alpha² zeiden een tijd terug toch dat ze een anthem hadden gemaakt?
Klopt, maar ja, *een* anthem...dat kunnen er zoveel zijn. En ik hoor hier A² nou ook niet echt in terugTienus wrote:Wel? Waar dat dan?JEFSKIII wrote: Alpha² zeiden een tijd terug toch dat ze een anthem hadden gemaakt?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
http://www.harddanceawards.com/myyear/alphaQlown wrote:Alpha Twins gingen anthem maken van een groot festival, dus zij zijn ook een optie.
Laatste vraag. Zullen zij wel zijn.
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Vond op btb de in- en outro wel vrij hard voor nc, melodie niet erg boeiend 
Vind 't allemaal wel erg mager, 1 hele scherpe synth, weinig opvulling en een standaard kick...
Ik denk een Alpha2 anthem gemaakt door NC. Tweede climax ging behoorlijk hard. Dat in combinatie met de meer mainstream eerste climax zou op een A2 plaat kunnen duidden.The Venator wrote:ik weet toch wel bijna zeker dat dit van Alpha² is. dit zijn de kicks uit moonraker en noisecontrollers hebben niet zo'n afschuwelijke pitch.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Zou best kunnen dat NC eraan meehielp toen ze samen in de studio bezig waren met de G4H remix.
-
IHardtraxxer
- 438 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Anthem is van... Alpha twins.
Brun?Ilmar wrote:Anthem is van... Alpha twins.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
dat volk ook daar..
-
S
Elk Decibel anthem na 2010 is gewoon ruk helaas.
Helaas. Sinds Scantraxx niks fatsoenlijks meer heeft, moet A2 maar ineens het aandachtskindje worden. A2 wordt uiteraard uitgemolken, met dit als resultaat.
Reken maar op saaie hitjessets dit jaar van A2/Digital Punk
Reken maar op saaie hitjessets dit jaar van A2/Digital Punk
wat een bout plaat , vibe van de synth in het begin is lekker maar het hele nummer word verkracht door die paar veel te hoge en valse pitchkicks!!
Noisecontrollers ga lekker house platen maken met showtek in amerika maar laat de hardstyle voortaan met rust!!!!
Er is in mijn ogen maar 1 decibel anthem wat goed was en die kwam van The Beholder.(1ste anthem ooit.)
Noisecontrollers ga lekker house platen maken met showtek in amerika maar laat de hardstyle voortaan met rust!!!!
Er is in mijn ogen maar 1 decibel anthem wat goed was en die kwam van The Beholder.(1ste anthem ooit.)
-
J
Gooi jij jezelf anders is eventjes wegTheChaosRulerz wrote:wat een bout plaat , vibe van de synth in het begin is lekker maar het hele nummer word verkracht door die paar veel te hoge en valse pitchkicks!!
-
SHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Jan 2014
Na een paar keer luisteren vind ik deze toch wel gaaf, erg fijne kick
Wat denk je van The Beholder & Zany - Bleeding For The Harder Styles?TheChaosRulerz wrote:Er is in mijn ogen maar 1 decibel anthem wat goed was en die kwam van The Beholder.(1ste anthem ooit.)
Dat is een van mijn favoriete
En opzich heb ik met die andere anthems ook geen problemen
Uiteindelijk is het maar een anthem, hoor je hooguit 2 a 3 keer langskomen
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Festuca wrote:Verliefd op deze plaat