Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Alpha Twins & Noisecontrollers /// Atmozfears

Track(s): Craving for the beat

Sample/video: https://www.facebook.com/photo.php?v=60 ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

:nono: why? why?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

Hoop dat het bij het testen van de kick blijft. Deze plaat hoeft (nog) helemaal geen remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Atmozfears

Testin' out da kick


Zo te zien inderdaad een test... Kick is in ieder geval geslaagd! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 12:28 
 
Hardtraxx Addict

Kick klinkt inderdaad lekker! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 12:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard Society schreef:
Zo te zien inderdaad een test... Kick is in ieder geval geslaagd! :drool:

Hoe kan je dat nou weer uit een LQ filmpje concluderen? RR's kicks klinken ook zo op LQ :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Hard Society schreef:
Zo te zien inderdaad een test... Kick is in ieder geval geslaagd! :drool:

Hoe kan je dat nou weer uit een LQ filmpje concluderen? RR's kicks klinken ook zo op LQ :huh:


Nouja zo klinkt die in ieder geval. Had er bij moeten zetten 'zo klinkt het'. En aangezien tim veel kwaliteiten heeft ging ik er eigenlijk al vanuit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 13:09 
 
Hardtraxxer

Hahaha hoezo zou je dit in godsnaam willen remixen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 13:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen een decibel vocal en meteen word er gesuggereerd dat het een remix is van craving for the beat? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel lekker hard !
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
Alleen een decibel vocal en meteen word er gesuggereerd dat het een remix is van craving for the beat? :/

Tim geeft zelf aan op Facebook dat het die van dit jaar was. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-bition schreef:
Hahaha hoezo zou je dit in godsnaam willen remixen? :lol:

Dit :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Boeeeeeieeeeee, klinkt lekker man :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kick klinkt op het eerste gehoor wel lekker! Even wachten tot Tim deze remix ook weer uitpoept in HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

Tim maakt wel vaker remakes van nummers, dit gaat denk ik gewoon over het testen van die kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij zal hier niks mee doen denk ik hoor, is gewoon een test projectje.

Citaat:
@HSTHardstyle 3h
Alpha Twins & Noisecontrollers - Craving for the beat (@Atmozfears remix) • Unreleased Hardstyle http://bit.ly/19gqP65 via @harderstatecom

@Atmozfears 23m
@HSTHardstyle @Harderstatecom jesus, really? Remove that shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 17:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Die harderstate mensen zijn ook zo dom als een os >.< en altijd maar denken de eerste te zijn xd de helft jatten ze ook nog eens van Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 18:15 
 

En de andere helft andersom. Maar goed. Aandachtshoertje Tim vraagt er hier toch zeer zelf om. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wrm word trouwens de hardtraxx twitter nietmeer gebruikt zie ik net?,, :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 23:27 
 
Hardtraxx Veteran

AvixDJ schreef:
Wrm word trouwens de hardtraxx twitter nietmeer gebruikt zie ik net?,, :P


Omdat Twitter telkens hun script aanpast, en Jor-D dit niet helemaal kon bijwerken? Stond bij mededelingen en updates.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 02:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij draaide hem vanmiddag op xxlerator outdoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij draaide hem ook al op Rebirth. Vond het toch wel een aangename verrassing toen hij erin klapte ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 12:30 
 

is een mashup met break the show en gimme love

hardstyle/atmozfears-adrenalize-xxlerator-outdoor-2014-t43920.html

[zippy]http://www22.zippyshare.com/v/89051935/file.html[/zippy]

@19:29
:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 12:31 
 
Hardtraxx Veteran



Anonymous schreef:
is een mashup met break the show en gimme love

Was eigenlijk meer een test, maar de meesten noemen het gewoon een mashup :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks