Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

helaas is dit nou eenmaal de stijl van tegenwoordig, en in deze stijl vind ik het nummer niet eens zo slecht.

- Geen overdreven kazig gezang
- Geen fout geforceerd "rap" achtig stukje erin
- Melodie klinkt prima
- Kicks zijn (met het oog op de eerder genoemde stijl van tegenwoordig) best te pruimen

dat echte anthem gevoel heb ik al jaren niet meer gehad, dus dit is helaas de maat waar we het maar mee moeten doen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 19:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijke track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Heerlijke track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 19:16 
 

Gat tussen Pavo en A2 idd wel erg groot. ^^

Ik word wel vrolijk van dit nummertje. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 19:23 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
hotymoty schreef:
0,0 respect voor Alpha2

Want? Omdat ze zelf niet produceren? Heb je dan ook geen respect voor bijvoorbeeld Pavo?


Ik respecteer ze niet, omdat iemand anders hun tracks maakt en hun met de eer ervandoor gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vrij zeker dat dit ft NC is, werd ook tijdens hun liveset gedraaid op emporium
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Velocity schreef:
Vrij zeker dat dit ft NC is, werd ook tijdens hun liveset gedraaid op emporium

Dat een artiest hem draait betekend niet dat de plaat van diegene is. Verder draaien NC deze constant
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
iMark schreef:
hotymoty schreef:
0,0 respect voor Alpha2

Want? Omdat ze zelf niet produceren? Heb je dan ook geen respect voor bijvoorbeeld Pavo?


Ik respecteer ze niet, omdat iemand anders hun tracks maakt en hun met de eer ervandoor gaat.


Het zal op een bepaalde manier ook wel voor NC aantrekkelijk zijn om dit te doen voor A2, indien zij dit geproduceerd hebben. Dat kan zijn door de opbrengsten van de plaat gedeeltelijk af te dragen aan NC, door andere activiteiten voor NC te regelen, door NC tracks permanent te draaien (promoten) in eigen sets etc. Met andere woorden, er zal vast een constructie zijn bedacht zodat deze opzet ook positief uitpakt voor NC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:03 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Velocity schreef:
Vrij zeker dat dit ft NC is, werd ook tijdens hun liveset gedraaid op emporium

Dat een artiest hem draait betekend niet dat de plaat van diegene is. Verder draaien NC deze constant

Ja maar Noisecontrollers stonden LIVE, dat betekent alleen maar eigen tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 21:36 
 
Hardtraxx Elite

Tijdens Beat The Bridge zeiden ze dat dit het officiele anthem was en luister verdomme eens naar de track. Hoe kun je dan aan Alpha2 denken? :/ Mensen gaan dit toch sws merken dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 21:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
patrickjeb schreef:
Velocity schreef:
Vrij zeker dat dit ft NC is, werd ook tijdens hun liveset gedraaid op emporium

Dat een artiest hem draait betekend niet dat de plaat van diegene is. Verder draaien NC deze constant

Ja maar Noisecontrollers stonden LIVE, dat betekent alleen maar eigen tracks.


Toen ze die tracks voor Pavo hadden gemaakt, draaide ze die ook in hun live-act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 22:45 
 

Taxi schreef:
hotymoty schreef:
patrickjeb schreef:
Dat een artiest hem draait betekend niet dat de plaat van diegene is. Verder draaien NC deze constant

Ja maar Noisecontrollers stonden LIVE, dat betekent alleen maar eigen tracks.


Toen ze die tracks voor Pavo hadden gemaakt, draaide ze die ook in hun live-act.


Dan heeft hotymoty toch gelijk? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 00:37 
 
Hardtraxx Elite

Taxi schreef:
Toen ze die tracks voor Pavo hadden gemaakt, draaide ze die ook in hun live-act.

Haha dan klopt het toch? :thumbup:

jambekkie schreef:
Tijdens Beat The Bridge zeiden ze dat dit het officiele anthem was en luister verdomme eens naar de track. Hoe kun je dan aan Alpha2 denken? :/ Mensen gaan dit toch sws merken dan

Dagjesmensen hebben dat niet door, die denken dat iedereen de zelfde BOEM(kick) gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 10:21 
 
Hardtraxxer

Dit kun je toch zo horen dat dit NC is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 11:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Tijdens Beat The Bridge zeiden ze dat dit het officiele anthem was en luister verdomme eens naar de track. Hoe kun je dan aan Alpha2 denken? :/ Mensen gaan dit toch sws merken dan

Hoeveel mensen denk jij dat weten dat Wildstylez hun platen maakt(e)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 14:35 
 

TiMOTHYb schreef:
jambekkie schreef:
Tijdens Beat The Bridge zeiden ze dat dit het officiele anthem was en luister verdomme eens naar de track. Hoe kun je dan aan Alpha2 denken? :/ Mensen gaan dit toch sws merken dan

Hoeveel mensen denk jij dat weten dat Wildstylez hun platen maakt(e)?


Nog geen 5% van alle luisteraars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 15:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Precies, al had je er Thera voor gezet dan had 95% van de schaapjes nog geloofd dat hij dit gemaakt heeft. Het begint er al bij dat het ze geen bal interessert trouwens, vervolgens blijft de ontwikkeling om verschillen in producties te horen uit. Vrij logisch toch? Net zoals dat alle house voor een leek ook een grote bliepjesbrij is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind m gaaf. Fijne melodie, helaas vind ik dat de pitchkicks niet fijn geplaatst zijn.
Had best iets omhoog gekund een stukje daarvoor, nu zijn ze 'verkeerd' geplaatst en gaan ze erg hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 11:07 
 
Hardtraxxer

Wildstylez niet meer voor A2, NC die het nu doen, gaan zelf naar de Housscene en gaan hardstyle producen voor A2?? :P :cool: Ik vind het echt een heerlijk nummer maar als liefhebber kan ik dit helaas niet serieus nemen! Een decibel anthem (wat het ook nog voorstelt) op je naam maar niet zelf gemaakt... Ik weet niet wat het is maar het klopt gewoon in mijn ogen niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:09 
 
Hardtraxx Elite

Track wordt volledig verkracht door de pitchkicks. Zonde want buiten de pitchkicks om is dit een goed nummer.

Kick edit please!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

Kom eens met originele anthem lyrics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers hadden gewoon even Alpha² nodig om normale hardstyle te kunnen maken, ik vind het een prima anthem! Sowieso wat nu released is, is pas de halve track natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind hem super, precies wat ik zoek in een zomers anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zal wel heerlijk gaan hoor in het zonnetje :loving:
Vind hem wel dik. Alleen jammer dat A² moet meeliften op het succes van Bas zijn producties(en die van Arjan?).
Hoewel het tegenwoordig stoer is je te hinderen aan een pitch kick doe ik dat niet.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks