Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Svennn schreef:
Prima plaatje! Blijft wel lekker hangen :)

Off topic misschien, maar is er ook een apart topic voor producties die onder een andere naam worden uitgebracht? Vind het maar een hele rare kwestie eigenlijk, want wat zijn de A2 dan nog waard voor 'de scene' als ze zelfs niks meer kunnen/willen produceren? Aangezien dj's eigenlijk als producers geboekt worden tegenwoordig en niet als dj zelf snap ik niet dat deze twee broertjes dan nog op zoveel grote feesten staan.


Vriendjespolitiek. Zoals al eerder gezegd, hoeveel mensen op zo'n festival zijn hier van op de hoogte? Het grootste deel is gewoon onwetende dus daarom worden ze nog geboekt omdat A² in hun ogen lekkere nummers maakt.


Buiten het feit dat ik niet geloof dat organisaties niet weten dat ze niet zelf produceren... Misschien worden ze ook wel geboekt omdat ze een bepaalde stijl representeren. Omdat ze een bepaalde sound laten horen, de (iig theoretische) leiders van A2 records zijn. Omdat ze een lange staat van dienst en van goede optrendens hebben. Het is in andere woorden veel te makkelijk om te zeggen dat ze geen toegevoegde waarde zijn, omdat ze niet zelf produceren. Bovendien vind ik de nummers die onder A2 uitgebracht worden grotendeels wel een herkenbaar geluid hebben. Misschien slaat dat ook wel aan. Wat jij zegt is iig te kort door de bocht. Zelfde verhaal geldt voor een Luna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de mid nog wel leuk, de melodie pakt mij totaal niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 20:26 
 
Hardtraxxer

Luca77 schreef:
Buiten het feit dat ik niet geloof dat organisaties niet weten dat ze niet zelf produceren... Misschien worden ze ook wel geboekt omdat ze een bepaalde stijl representeren. Omdat ze een bepaalde sound laten horen, de (iig theoretische) leiders van A2 records zijn. Omdat ze een lange staat van dienst en van goede optrendens hebben. Het is in andere woorden veel te makkelijk om te zeggen dat ze geen toegevoegde waarde zijn, omdat ze niet zelf produceren. Bovendien vind ik de nummers die onder A2 uitgebracht worden grotendeels wel een herkenbaar geluid hebben. Misschien slaat dat ook wel aan. Wat jij zegt is iig te kort door de bocht. Zelfde verhaal geldt voor een Luna.

Oh nee uiteraard kunnen de Alphatwins nog prima dj sets neerzetten zonder zelf te produceren, das geen probleem natuurlijk. Maar dat ze dan anderen laten produceren om toch nog hun eigen naamsbekendheid te houden vind ik wel grappig om te zien, het grote publiek heeft dit natuurlijk niet in de gaten dus wat dat betreft hebben ze het wel slim bekeken.

Uiteraard zullen in dit geval de Noisecontrollers een prima vergoeding ontvangen voor het 'weggeven' van dit anthem maar vind het zo goedkoop staan als je de berichten ziet 'We are so proud to announce we made the Decibel anthem for this year' terwijl ze er waarschijnlijk helemaal niks aan hebben gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Luca77 schreef:
Buiten het feit dat ik niet geloof dat organisaties niet weten dat ze niet zelf produceren... Misschien worden ze ook wel geboekt omdat ze een bepaalde stijl representeren. Omdat ze een bepaalde sound laten horen, de (iig theoretische) leiders van A2 records zijn. Omdat ze een lange staat van dienst en van goede optrendens hebben. Het is in andere woorden veel te makkelijk om te zeggen dat ze geen toegevoegde waarde zijn, omdat ze niet zelf produceren. Bovendien vind ik de nummers die onder A2 uitgebracht worden grotendeels wel een herkenbaar geluid hebben. Misschien slaat dat ook wel aan. Wat jij zegt is iig te kort door de bocht. Zelfde verhaal geldt voor een Luna.

Oh nee uiteraard kunnen de Alphatwins nog prima dj sets neerzetten zonder zelf te produceren, das geen probleem natuurlijk. Maar dat ze dan anderen laten produceren om toch nog hun eigen naamsbekendheid te houden vind ik wel grappig om te zien, het grote publiek heeft dit natuurlijk niet in de gaten dus wat dat betreft hebben ze het wel slim bekeken.

Uiteraard zullen in dit geval de Noisecontrollers een prima vergoeding ontvangen voor het 'weggeven' van dit anthem maar vind het zo goedkoop staan als je de berichten ziet 'We are so proud to announce we made the Decibel anthem for this year' terwijl ze er waarschijnlijk helemaal niks aan hebben gedaan.


Ho ho, ze hebben de vocals geschreven volgens het interview! Echt vet moeilijk hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Luca77 schreef:
Buiten het feit dat ik niet geloof dat organisaties niet weten dat ze niet zelf produceren... Misschien worden ze ook wel geboekt omdat ze een bepaalde stijl representeren. Omdat ze een bepaalde sound laten horen, de (iig theoretische) leiders van A2 records zijn. Omdat ze een lange staat van dienst en van goede optrendens hebben. Het is in andere woorden veel te makkelijk om te zeggen dat ze geen toegevoegde waarde zijn, omdat ze niet zelf produceren. Bovendien vind ik de nummers die onder A2 uitgebracht worden grotendeels wel een herkenbaar geluid hebben. Misschien slaat dat ook wel aan. Wat jij zegt is iig te kort door de bocht. Zelfde verhaal geldt voor een Luna.

Oh nee uiteraard kunnen de Alphatwins nog prima dj sets neerzetten zonder zelf te produceren, das geen probleem natuurlijk. Maar dat ze dan anderen laten produceren om toch nog hun eigen naamsbekendheid te houden vind ik wel grappig om te zien, het grote publiek heeft dit natuurlijk niet in de gaten dus wat dat betreft hebben ze het wel slim bekeken.

Uiteraard zullen in dit geval de Noisecontrollers een prima vergoeding ontvangen voor het 'weggeven' van dit anthem maar vind het zo goedkoop staan als je de berichten ziet 'We are so proud to announce we made the Decibel anthem for this year' terwijl ze er waarschijnlijk helemaal niks aan hebben gedaan.


Zonder te veel offtopic te gaan nog even kort: Tuurlijk, ze willen blijkbaar niet aan de grote klok hangen dat nu NC voor ze produceert. Dat snap ik ergens ook wel, er gaat toch een stukje magie of bewondering weg als je dit weet! Desondanks zal er wel iets spelen als gerenommeerde artiesten voor ze willen produceren. Hoe of wat, dat is moeilijk in te schatten.
Tot slot over het weggeven van een track: A2 zal er heus wel bij zetten. Ik vind toch wel vaak iets van een rode draad terug in hun tracks. Waarschijnlijk geven ze aan welke kant ze met een track op willen, hoe het vorm gegeven moet worden en doet vervolgens NC de uitvoering. Maar ook dit is maar een aanname ;). Desalniettemin, het blijft vaag hoe het precies zit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luca77 schreef:
Svennn schreef:
Luca77 schreef:
Buiten het feit dat ik niet geloof dat organisaties niet weten dat ze niet zelf produceren... Misschien worden ze ook wel geboekt omdat ze een bepaalde stijl representeren. Omdat ze een bepaalde sound laten horen, de (iig theoretische) leiders van A2 records zijn. Omdat ze een lange staat van dienst en van goede optrendens hebben. Het is in andere woorden veel te makkelijk om te zeggen dat ze geen toegevoegde waarde zijn, omdat ze niet zelf produceren. Bovendien vind ik de nummers die onder A2 uitgebracht worden grotendeels wel een herkenbaar geluid hebben. Misschien slaat dat ook wel aan. Wat jij zegt is iig te kort door de bocht. Zelfde verhaal geldt voor een Luna.

Oh nee uiteraard kunnen de Alphatwins nog prima dj sets neerzetten zonder zelf te produceren, das geen probleem natuurlijk. Maar dat ze dan anderen laten produceren om toch nog hun eigen naamsbekendheid te houden vind ik wel grappig om te zien, het grote publiek heeft dit natuurlijk niet in de gaten dus wat dat betreft hebben ze het wel slim bekeken.

Uiteraard zullen in dit geval de Noisecontrollers een prima vergoeding ontvangen voor het 'weggeven' van dit anthem maar vind het zo goedkoop staan als je de berichten ziet 'We are so proud to announce we made the Decibel anthem for this year' terwijl ze er waarschijnlijk helemaal niks aan hebben gedaan.


Zonder te veel offtopic te gaan nog even kort: Tuurlijk, ze willen blijkbaar niet aan de grote klok hangen dat nu NC voor ze produceert. Dat snap ik ergens ook wel, er gaat toch een stukje magie of bewondering weg als je dit weet! Desondanks zal er wel iets spelen als gerenommeerde artiesten voor ze willen produceren. Hoe of wat, dat is moeilijk in te schatten.
Tot slot over het weggeven van een track: A2 zal er heus wel bij zetten. Ik vind toch wel vaak iets van een rode draad terug in hun tracks. Waarschijnlijk geven ze aan welke kant ze met een track op willen, hoe het vorm gegeven moet worden en doet vervolgens NC de uitvoering. Maar ook dit is maar een aanname ;). Desalniettemin, het blijft vaag hoe het precies zit ;)


Ik denk zelf gewoon dat Joram(die het eerder deed) en Bas enorme produceer talenten zijn. Zo goed dat ze gewoon een andere sound kunnen geven aan een track onder een andere alias. Nu vind ik het in dit geval wel meevallen, dit klinkt naar mijn mening gewoon puur naar NC. Bij eerdere releases van A² heb ik me daar wel over verwonderd wat voor een herkenbare sound Wsz steeds wist te maken voor A² zonder dat het te veel als Wsz klonk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook zeker mogelijk wat jij zegt ;). Hopelijk komt er binnenkort is wat duidelijkheid in de scene over dit soort praktijken. Een beetje transparantie kan geen kwaad en heldert veel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt wel aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

Net zoals hun anthem(s) van 2010 dit. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 15:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het enige goeie aan de melodie is dat hij wel gelijk blijft hangen, verder vind ik het maar een kinderdeuntje. Te vrolijk voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 21:25 
 

Klonk heerlijk op Intents :worship:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks