Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem neigen naar een NC plaat, maar mede door die lelijke pitches denk ik dat het geen plaat is van NC. Vind de plaat ook meer op een NC rip-off lijken.

Maargoed, we zullen zien. Vind er niet echt veel aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan is de Track van The Prophet & Popr3b3l, aangezien die toch de kicks rippen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is een dik anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

themaster schreef:
Dit is een dik anthem

Het is het anthem niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
themaster schreef:
Dit is een dik anthem

Het is het anthem niet..


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 15:29 
 
Hardtraxxer

Hoogstwaarschijnlijk geen anthem, maar bijna zeker wel een NC plaat naar mijn mening. Waarom? K hoor na een tijdje veel sound die ik ook in break the show hoorde. Leuke zomerse sfeer maar zal niet blijven hangen/er uit springen in een set voor mij. Wel heel veel zin in decibel dit jaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

Saaie melodie en lelijke kicks (pitch ook erg raar), nee dit is hem niet voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 15:35 
 
Hardtraxxer

Denkt niet dat het NC is. Anders zou het echt de slechtste track in tijden zijn van NC. melodie heeft wel iets van frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie heeft voor kij veel weg van een Frontliner plaat. Alleen die pitch is niet des Frontliner's. Miss een collab tussen....?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 15:43 
 
Hardtraxx Newbie

dit is toch de anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaco0 schreef:
Hoogstwaarschijnlijk geen anthem, maar bijna zeker wel een NC plaat naar mijn mening. Leuke zomerse sfeer


Dit, verder vind ik die kicks ook gewoon :sick:

Edit: Dit is volgens mij niet het anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bennos schreef:
dit is toch de anthem?

Het*

En nee, dit is niet het anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 16:55 
 
Hardtraxx Elite

Je hoort gelijk aan de kicks dat dit NC is, en hun hadden veel tracks klaarliggen!
Grote kans dat dit NC is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 17:24 
 

Neigt inderdaad naar noisecontrollers, al boeit het me geen flikker want deze troep hoef ik niet meer te luisteren >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 17:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hiervoor is dit gedeelte er toch: nieuwe-tracks-hs/nieuw-onbekende-tracks-topic-t4624.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Inderdaad, daar gaan we ook verder. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

Schopje.

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer dat een Decibel anthem in de trailer verwerkt zit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 23:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Soundmasher schreef:
Eerste keer dat een Decibel anthem in de trailer verwerkt zit!


Dat dacht ik dus ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 02:56 
 
Hardtraxxer

En alsnog hoop ik dat b2s ons in de maling neemt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 06:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een lachertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MonsieurDori schreef:
En alsnog hoop ik dat b2s ons in de maling neemt


Zie hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 10:35 
 
Hardtraxx Veteran

Godverdomme B2S, dit ga je toch niet menen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 13:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik vind hem juist heel leuk, zou het alleen wel raar vinden als zij alweer het anthem mogen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 14:45 
 

Zoals altijd weer bij NC, klinkt dit weer heerlijk :worship:

Maar wacht even tot er een langere versie is ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks