Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inb4 kicks vliegen alle kanten op.
Inb4 13/12 track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkere plaat! Eindelijk weer een fatsoenlijk Decibel anthem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eindelijk weer eens wat decibel waardigs, anthems van de afgelopen 2 jaren waren een schande. Voor een festival anthem is dit een prima zomers plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na een paar keer luisteren vind ik m toch wel echt super vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:30 
 
Hardtraxxer

10x beter dan die rotzooi van Joram voor Intents :lol:

Fijn plaatje, Noisecontrollers gaan weer de goede kant op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Eindelijk weer eens wat decibel waardigs, anthems van de afgelopen 2 jaren waren een schande. Voor een festival anthem is dit een prima zomers plaatje.


Juist, 2010 waren ze dik en nu weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Standaard 13/12 track dit :/

Geplaatst op 22 apr 2013 11:57

ThaBomba. schreef:
Inb4 13/12 track.

Too late bro
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

prima plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke melodie, dramatische kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Leuke melodie, dramatische kicks.

Nette review! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Leuke melodie, dramatische kicks.

Precies dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Leuke melodie, dramatische kicks.

lol, is dit serieus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TP-Project schreef:
Mr Lellebel schreef:
Leuke melodie, dramatische kicks.

lol, is dit serieus?


Ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

Bahaha A2 zorgden alleen voor de lyrics ofwat? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker anthem, een bom euforie bij die climax!
Laat die zomer nu maar beginnen! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:56 
 
Hardtraxxer

echt een top anthem :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 18:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heerlijk nummertje lekker zomers :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 18:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik mis de drive. Die was er wel in het anthem van vorig jaar, vind ik. Maar ook dat vond ik niet een top plaat. Na 2010 is er helemaal geen anthem meer gemaakt wat ook werkelijk een anthem sfeer heeft. Dat geldt niet alleen voor Decibel overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 18:15 
 
Hardtraxxer

Inderdaad nogal saai.. Had van mij een stuk euforischer gemogen, typische Decibel-gevoel ontbreekt.. En opeens vanuit het niets crazy pitchkicks.. Nah :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 18:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

getverdemme
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 18:21 
 
Hardtraxx Addict

veeeels te blije melodie gewoon.. vind het meer een hardstyle carnaval anthem ofzo haha -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 18:21 
 
Hardtraxxer

Pitchkicks bla bla bla het geeft deze track gewoon een ontzettende bak drive mee! In combinatie met de geweldige melodie een heel dik anthem! (eindelijk een keer weer) :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Mr Lellebel schreef:
Leuke melodie, dramatische kicks.

Nette review! :thumbsup:

Thanks :D

TP-Project schreef:
Mr Lellebel schreef:
Leuke melodie, dramatische kicks.

lol, is dit serieus?

LOL! Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De kicks doen me dus echt helemaal niks, net als bij het Iqon anthem. Verder vind ik alles weer doodgewoontjes klinken. Melodie is opzich wel leuk, maar verder nul drive + kicks die de ruimte in worden gelanceerd. Nope, niet mijn plaat dit. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 18:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Van dit nummer krijg ik zin in decibel ^^
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks