Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 19:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Snap niet dat mensen het over drive hebben in deze track. Als deze track iets niet bevat is dat dat wel. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar ik vroeger energie kreeg van hardstyle tracks zijn het nu tracks geworden die je in een rustige flow brengen en geen energie van krijgt. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 19:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heerlijke sounds in de intro, heerlijke melodie! Prima anthem als je het mij vraagt, heerlijk zomers gevoel krijg ik ervan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 19:38 
 
Hardtraxx Addict

Kick die onverwacht omhoog schiet vind ik leuk gevonden. Intro is prima en melodie is best fijn, een van de betere anthems van alle anthems die tegenwoordig uitkomen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het wel een lekker plaatje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 19:51 
 

Niet echt mijn ding, voor een zomerse anthem is het een redelijke plaat. Niet meer en niet minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 20:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

toch hadden de meeste het hier goed. de ene helft zei Noisecontrollers. De andere helft zei Alpha² haha grappig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 20:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind er niet veel aan... Ben al een tijd niet meer geintresseerd in anthems :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 20:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik had er op het begin mijn twijfels over, maar nu ik hem zo in HQ hoor met die intro erbij moet ik erkennen dat ik hem toch wel heel dik vind!
Lekker zomers plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 20:47 
 
Hardtraxxer

Melo blijft lekker hangen en sound klinkt goed. Alleen hoe die kick omhoog schiet.. man man dat verpest veel. Al met al leuk nummertje voor op een festival maar wederom geen knaller van een anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 21:57 
 

Leuk plaatje, maar heb voor een Decibel anthem liever iets anders. Doet me verders een beetje denken aan K.Y.H.U.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 22:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Snap niet dat ze weeral NC de kans geven voor 't anthem. Genoeg andere artiesten!
(Summer In The City vind ik nog altij heel dik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere melodie die blijft hangen prima kicks, vind het een heerlijke plaat!! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 00:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Snap niet dat ze weeral NC de kans geven voor 't anthem. Genoeg andere artiesten!
(Summer In The City vind ik nog altij heel dik)


Part II :worship:

Moet zeggen dat ik 'm na wat vaker luisteren wel redelijk ok vind, NC kicks blijven sterk. Toch had er met die synth meer uit gehaald kunnen worden, met deze melodie is het gewoon letterlijk net kermismuziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 10:07 
 

Heerlijk, zoals altijd bij NC :worship: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 10:34 
 
Hardtraxx Addict

Vincent_ schreef:
Snap niet dat ze weeral NC de kans geven voor 't anthem. Genoeg andere artiesten!


Daar heb ik dus ook even over na zitten denken gisteren.

Frontliner - Defqon Anthem 2013
Psyko Punkz - Reverze, Q-Base, Qlimax (allen 2012), Hardbass Team Anthem (2013)
Coone - Emporium Anthem 2013
Brennan Heart - Freaqshow Anthem 2012, Defqon Australië Anthem 2013 met Code Black?
Wildstylez - Intents Anthem 2013
Zatox - Had vorig jaar het Anthem
Ran-D - Reverze 2013 Anthem
Code Black - Defqon Australië Anthem 2013 denk ik
Deepack - Misschien toch te onbekend, weinig releases afgelopen jaar
E-Force - Nog geen hele grote naam, wel in opkomst
Headhunterz - Had ik eigenlijk verwacht, maar zal het druk hebben met zijn optredens
B-Front & Adaro - Qapital Anthem 2013
B-Front - Hardbass team Anthem 2013
Frequencerz - BTB Anthem 2013
Bass Modulators - Frequence Anthem 2013

En dat zijn zo ongeveer de grote (mainstream) namen. Hierachter zitten artiesten die (nog) niet de status hebben voor een anthem van een groot festival als Decibel. Dan blijft er dus weinig over behalve samen werkingen tussen grote namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is geen vervelend plaatje, maar vind hem nog niet geweldig. In ieder geval beter dan vorig jaar, daar kon ik niet zo veel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie is toch wel lekker hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Vincent_ schreef:
Snap niet dat ze weeral NC de kans geven voor 't anthem. Genoeg andere artiesten!


Daar heb ik dus ook even over na zitten denken gisteren.

Frontliner - Defqon Anthem 2013
Psyko Punkz - Reverze, Q-Base, Qlimax (allen 2012), Hardbass Team Anthem (2013)
Coone - Emporium Anthem 2013
Brennan Heart - Freaqshow Anthem 2012, Defqon Australië Anthem 2013 met Code Black?
Wildstylez - Intents Anthem 2013
Zatox - Had vorig jaar het Anthem
Ran-D - Reverze 2013 Anthem
Code Black - Defqon Australië Anthem 2013 denk ik
Deepack - Misschien toch te onbekend, weinig releases afgelopen jaar
E-Force - Nog geen hele grote naam, wel in opkomst
Headhunterz - Had ik eigenlijk verwacht, maar zal het druk hebben met zijn optredens
B-Front & Adaro - Qapital Anthem 2013
B-Front - Hardbass team Anthem 2013
Frequencerz - BTB Anthem 2013
Bass Modulators - Frequence Anthem 2013

En dat zijn zo ongeveer de grote (mainstream) namen. Hierachter zitten artiesten die (nog) niet de status hebben voor een anthem van een groot festival als Decibel. Dan blijft er dus weinig over behalve samen werkingen tussen grote namen.

DBSTF, Wildstylez, Zany, misschien The Pitcher?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch echt wel een lekker anthem hoor. Introsounds vind ik vet, melodie is voor een anthem als Decibel erg toepasselijk en de tweede climax (of mid outro) knalt aardig door van wat ik nog weet van Beat the Bridge. Prima kicks, zomerse sfeer en geen overdreven gezang of iets. Dikke prma :thumbup:.

(en wat een verbetering tov het anthem van vorig jaar. Die was om te huilen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niets voor mij. Kicks klinken slapjes en vind de melodie ook niet echt fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 16:22 
 
Hardtraxx Newbie

Nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 18:05 
 
Hardtraxxer

Prima plaatje! Blijft wel lekker hangen :)

Off topic misschien, maar is er ook een apart topic voor producties die onder een andere naam worden uitgebracht? Vind het maar een hele rare kwestie eigenlijk, want wat zijn de A2 dan nog waard voor 'de scene' als ze zelfs niks meer kunnen/willen produceren? Aangezien dj's eigenlijk als producers geboekt worden tegenwoordig en niet als dj zelf snap ik niet dat deze twee broertjes dan nog op zoveel grote feesten staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Prima plaatje! Blijft wel lekker hangen :)

Off topic misschien, maar is er ook een apart topic voor producties die onder een andere naam worden uitgebracht? Vind het maar een hele rare kwestie eigenlijk, want wat zijn de A2 dan nog waard voor 'de scene' als ze zelfs niks meer kunnen/willen produceren? Aangezien dj's eigenlijk als producers geboekt worden tegenwoordig en niet als dj zelf snap ik niet dat deze twee broertjes dan nog op zoveel grote feesten staan.


Vriendjespolitiek. Zoals al eerder gezegd, hoeveel mensen op zo'n festival zijn hier van op de hoogte? Het grootste deel is gewoon onwetende dus daarom worden ze nog geboekt omdat A² in hun ogen lekkere nummers maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 19:02 
 
Hardtraxxer

Lowrenz schreef:
Ik vind er niet veel aan... Ben al een tijd niet meer geintresseerd in anthems :)


behalve die van Hardbass, ook al waren dat niet echt anthems..
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks