Vincent_ schreef:
Snap niet dat ze weeral NC de kans geven voor 't anthem. Genoeg andere artiesten!
Daar heb ik dus ook even over na zitten denken gisteren.
Frontliner - Defqon Anthem 2013
Psyko Punkz - Reverze, Q-Base, Qlimax (allen 2012), Hardbass Team Anthem (2013)
Coone - Emporium Anthem 2013
Brennan Heart - Freaqshow Anthem 2012, Defqon Australië Anthem 2013 met Code Black?
Wildstylez - Intents Anthem 2013
Zatox - Had vorig jaar het Anthem
Ran-D - Reverze 2013 Anthem
Code Black - Defqon Australië Anthem 2013 denk ik
Deepack - Misschien toch te onbekend, weinig releases afgelopen jaar
E-Force - Nog geen hele grote naam, wel in opkomst
Headhunterz - Had ik eigenlijk verwacht, maar zal het druk hebben met zijn optredens
B-Front & Adaro - Qapital Anthem 2013
B-Front - Hardbass team Anthem 2013
Frequencerz - BTB Anthem 2013
Bass Modulators - Frequence Anthem 2013
En dat zijn zo ongeveer de grote (mainstream) namen. Hierachter zitten artiesten die (nog) niet de status hebben voor een anthem van een groot festival als Decibel. Dan blijft er dus weinig over behalve samen werkingen tussen grote namen.