Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:51 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Goedemiddag dames en heren,

Zoals jullie misschien al zien ben ik weer 'Hardtraxx Veteran', iets waar ik sinds 2010 aan gewerkt heb. Sinds 2013 ben ik lid van het Hardtraxx team. Destijds een erg leuke bezigheid.
Q&A's regelen vond ik altijd top, dit werd mij en de rest van het team ook zeker in dank afgenomen. Vaak waren leden het niet met mij eens omdat het natuurlijk niet nooit leuk is om gecorrigeerd te worden op een internetforum.

Echter de laatste anderhalf jaar (ongeveer) merk ik dat zich hier steeds vaker groepjes vormen die graag het forum op de stang jagen door kinderachtig te doen en niet-muziek gerelateerde discussies aan te wakkeren. Sinds het moderatie-team niet zo groot meer is merken wij dat we het niet meer aankunnen. Ik zie van verschillende kanten 'dat wij maar strenger moeten optreden' of dat 'we het beter zus en zo hadden kunnen aanpakken', ik wens deze mensen ook het beste toe. Het is niet altijd makkelijk om van alle kanten aangevallen te worden en overal de schuld van te krijgen, maar gelukkig kon ik hier vrijwel altijd goed mee omgaan.

Bij deze heb ik dan ook besloten om te stoppen. Het was een erg plezierige tijd als beheerder en moderator, maar ik ben er simpelweg klaar mee om politie-agent te spelen.

Wellicht dat jullie mij nog eens terug zien in het team en op het forum (mocht dat er ooit nog van komen), maar voor nu wil ik een ieder bedanken voor de positieve reacties op ons als team en o.a. de zaken die wij geregeld hebben om dit forum toch na de 'verandering' in leven te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Bedankt voor je inzet Kees, werd enorm gewaardeerd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor je inzet Kees.

The Venator schreef:
Echter de laatste anderhalf jaar (ongeveer) merk ik dat zich hier steeds vaker groepjes vormen die graag het forum op de stang jagen door kinderachtig te doen en niet-muziek gerelateerde discussies aan te wakkeren. Sinds het moderatie-team niet zo groot meer is merken wij dat we het niet meer aankunnen. Ik zie van verschillende kanten 'dat wij maar strenger moeten optreden' of dat 'we het beter zus en zo hadden kunnen aanpakken', ik wens deze mensen ook het beste toe. Het is niet altijd makkelijk om van alle kanten aangevallen te worden en overal de schuld van te krijgen, maar gelukkig kon ik hier vrijwel altijd goed mee omgaan.


Dit speelt ook al een veel langere tijd, wat daarbij ook niet opgepakt is (tenminste voor de "buitenwereld").
Ben benieuwd hoe het nu verder gaat met de mods & Hardtraxx in het algemeen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer Kees. Altijd een prima mod geweest, maar ik begrijp dat je dit niet meer voor je hobby doet. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 19:24 
 
Hardtraxx Crew

Idd bedankt voor je inzet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 19:39 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb al een lange tijd niet meer ingelogd om te reageren, maar ik vind het nu wel eens tijd. Thanks voor alles, held!

We treffen elkaar vast snel weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Waar kan ik solliciteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RIP Hardtraxx, doei Kees. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begrijpelijke keus. Bedankt voor al je inzet Kees! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 20:06 
 
Hardtraxxer

MYTZE schreef:
Idd bedankt voor je inzet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat je nog veel carbid mag schieten. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 20:46 
 
Hardtraxxer

Jammer dat het zo moest lopen Kees. Thanks in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 21:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bedankt Kees, veel succes met het echte werk! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor al jouw toevoegingen op dit forum Kees! Ik zie je hopelijk snel weer, sowieso op Defqon weer samen biertjes drinken xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt en succes verder :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 21:39 
 
Hardtraxx Elite

Succes verder. Bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 21:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan je niks verwijten dat je de lol er niet meer van in ziet. In ieder geval bedankt voor al je inzet! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Kan je niks verwijten dat je de lol er niet meer van in ziet. In ieder geval bedankt voor al je inzet! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Kan je niks verwijten dat je de lol er niet meer van in ziet. In ieder geval bedankt voor al je inzet! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Kan je niks verwijten dat je de lol er niet meer van in ziet. In ieder geval bedankt voor al je inzet! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 00:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Tijd voor iets nieuws, het beste! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bedankt kees!

was gezellig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 11:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zit hier nog niet zo lang, dus verder geen ervaring met hoe het vroeger ging. Maar veel succes met je toekomst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor je inzet idd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Kan je niks verwijten dat je de lol er niet meer van in ziet. In ieder geval bedankt voor al je inzet! ^^
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates