Active topics in Mededelingen & Updates

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Goedemiddag dames en heren,

Zoals jullie misschien al zien ben ik weer 'Hardtraxx Veteran', iets waar ik sinds 2010 aan gewerkt heb. Sinds 2013 ben ik lid van het Hardtraxx team. Destijds een erg leuke bezigheid.
Q&A's regelen vond ik altijd top, dit werd mij en de rest van het team ook zeker in dank afgenomen. Vaak waren leden het niet met mij eens omdat het natuurlijk niet nooit leuk is om gecorrigeerd te worden op een internetforum.

Echter de laatste anderhalf jaar (ongeveer) merk ik dat zich hier steeds vaker groepjes vormen die graag het forum op de stang jagen door kinderachtig te doen en niet-muziek gerelateerde discussies aan te wakkeren. Sinds het moderatie-team niet zo groot meer is merken wij dat we het niet meer aankunnen. Ik zie van verschillende kanten 'dat wij maar strenger moeten optreden' of dat 'we het beter zus en zo hadden kunnen aanpakken', ik wens deze mensen ook het beste toe. Het is niet altijd makkelijk om van alle kanten aangevallen te worden en overal de schuld van te krijgen, maar gelukkig kon ik hier vrijwel altijd goed mee omgaan.

Bij deze heb ik dan ook besloten om te stoppen. Het was een erg plezierige tijd als beheerder en moderator, maar ik ben er simpelweg klaar mee om politie-agent te spelen.

Wellicht dat jullie mij nog eens terug zien in het team en op het forum (mocht dat er ooit nog van komen), maar voor nu wil ik een ieder bedanken voor de positieve reacties op ons als team en o.a. de zaken die wij geregeld hebben om dit forum toch na de 'verandering' in leven te houden.
Hardtraxx Beheerder
6137 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
Bedankt voor je inzet Kees, werd enorm gewaardeerd :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 40 minutes ago
Bedankt voor je inzet Kees.
The Venator wrote: Echter de laatste anderhalf jaar (ongeveer) merk ik dat zich hier steeds vaker groepjes vormen die graag het forum op de stang jagen door kinderachtig te doen en niet-muziek gerelateerde discussies aan te wakkeren. Sinds het moderatie-team niet zo groot meer is merken wij dat we het niet meer aankunnen. Ik zie van verschillende kanten 'dat wij maar strenger moeten optreden' of dat 'we het beter zus en zo hadden kunnen aanpakken', ik wens deze mensen ook het beste toe. Het is niet altijd makkelijk om van alle kanten aangevallen te worden en overal de schuld van te krijgen, maar gelukkig kon ik hier vrijwel altijd goed mee omgaan.
Dit speelt ook al een veel langere tijd, wat daarbij ook niet opgepakt is (tenminste voor de "buitenwereld").
Ben benieuwd hoe het nu verder gaat met de mods & Hardtraxx in het algemeen..
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Jammer Kees. Altijd een prima mod geweest, maar ik begrijp dat je dit niet meer voor je hobby doet. :(
Last edited by Chroman on 03 May 2018 19:48, edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Idd bedankt voor je inzet! :D
X
Hardtraxx Newbie
19 posts member since 2013
last seen May 2018
Ik heb al een lange tijd niet meer ingelogd om te reageren, maar ik vind het nu wel eens tijd. Thanks voor alles, held!

We treffen elkaar vast snel weer :)
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Waar kan ik solliciteren?
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
RIP Hardtraxx, doei Kees. :(
Hardtraxxer
67 posts member since 2016
last seen May 2018
Begrijpelijke keus. Bedankt voor al je inzet Kees! :worship:
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 8 hours ago
MYTZE wrote:Idd bedankt voor je inzet! :D
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Dat je nog veel carbid mag schieten. :thumbsup:
G
Hardtraxxer
169 posts member since 2011
last seen Jan 2021
Jammer dat het zo moest lopen Kees. Thanks in ieder geval!
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Bedankt Kees, veel succes met het echte werk! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 42 minutes ago
Bedankt voor al jouw toevoegingen op dit forum Kees! Ik zie je hopelijk snel weer, sowieso op Defqon weer samen biertjes drinken xx
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 13 days ago
Bedankt en succes verder :thumbsup:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Succes verder. Bedankt.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Kan je niks verwijten dat je de lol er niet meer van in ziet. In ieder geval bedankt voor al je inzet! ^^
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
MeneerEend wrote:Kan je niks verwijten dat je de lol er niet meer van in ziet. In ieder geval bedankt voor al je inzet! ^^
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
MeneerEend wrote:Kan je niks verwijten dat je de lol er niet meer van in ziet. In ieder geval bedankt voor al je inzet! ^^
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Hardtraxx Newbie
42 posts member since 2017
last seen Mar 2020
Tijd voor iets nieuws, het beste! (L)
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
bedankt kees!

was gezellig :thumbup:
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Zit hier nog niet zo lang, dus verder geen ervaring met hoe het vroeger ging. Maar veel succes met je toekomst :)
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Thanks voor je inzet idd! :D
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024