Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 09:53 

Donateur

Catatonic Overload Decides To Quit

We are very sorry to inform you that the formation Catatonic Overload will no longer exist. Due to personal differences Marc and Tim have pulled the plug out of this successfull project. Next Saturday (25 February 2012) will be the last Catatonic Overload performance at Hard Definition, De Loft XL, Hengelo.

With their first release Heavyweight, Catatonic Overload made an incredible first impression. The Sexual Thrill became a huge raw hardstyle classic and Catatonic Overload became the first Theracords artists to have a #1 chart hit with their first release. In fact, every single release from Catatonic Overload reached the #1 spot in the charts. Bookingwise CO2 have performed at numerous parties like Loudness, XXlerator RAW, Quake Dance, Ground Zero Festival and Indicator to name a few.

We would like to thank all the fans for their amazing support of Catatonic Overload and we hope to see you next Saturday at Hard Definition where you can catch the final Catatonic Overload performance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 09:57 

Hardtraxx Veteran

Ongelovelijk jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 10:12 

Hardtraxxer

idd zeer jammer:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 10:20 

Kraak... Piep...

Jezus dat is niet echt een lange samenwerking geweest. Erg jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 10:27 

Hardtraxx Elite

Jammer. Zaterdag nog even een laatste ode aan CO2 en dan is het voorbij.

roberttt schreef:
Due to personal differences Marc and Tim have pulled the plug out of this successfull project.

Gaan ze induvidueel nog verder, of zetten ze beiden een punt achter het produceren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 10:29 

Hardtraxxer

1 minuut stilte dan maar
Ongelooflijk goede act
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 10:30 

Hardtraxx Veteran

wow dit komt erg onverwachts... moet nu wel een traantje laten :cry:

EDIT: wat gebeurd er met 'Cursed' dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 10:32 

Hardtraxx Veteran

I has a sad :cry: Zoals Nando op facebook zei: Zaterdag maar alle eigen producties draaien als afscheids act?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 10:40 

Bierkoning

Godverdomme :cry:

Was echt een van m'n favoriete artiesten het afgelopen jaar. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 10:58 

Hardtraxx Veteran

Ondanks dat ik niet alle producties leuk vond van ze hebben ze toch in die korte tijd best wel een impact gemaakt in de rauwe scene. Zonde dat ze stoppen, want ze werden steeds bekender bij het grote publiek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 11:01 

Hardtraxx Addict

wtf!! ze waren nog best succesvol toch?
Ze hadden nog enkele dingetjes kunnen doen met Deetox, en er waren nog genoeg andere waar ze collabs mee hadden kunnen doen! :(

zal wel een andere goeie reden hebben dan :(
echt heel erg jammer, die sounds en screeches van hun altijd(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 11:07 

Hardtraxx Veteran

Echt een WTF momentje :( .. Ik hoop dat jullie beiden de juiste beslissing hebben gemaakt! Verder wens ik beide heren van CO2 natuurlijk het allerbeste toe. Al baal ik er wel van als een stekker op dit moment! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 11:07 

Hardtraxxer

Erg jammer maar ik kan het wel snappen ergens, ik denk dat je echt héél goed met elkaar moet kunnen omgaan op zowel een professionele als vriendschappelijke manier om een dj-duo te doen werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 11:11 

Donateur

Hoop iig dat één van de twee (of allebei) gewoon weer verder gaat met produceren en draaien. Verder wel heel netjes dat ze er gewoon eerlijk in zijn naar buiten toe. Dat het beter is om te stoppen als je ruzie hebt lijkt me niet meer dan logisch.

Het beste voor jullie allebei!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 11:35 

Donateur

Het kan ook zo zijn dat de formatie Catatonic Overload stopt, maar beide met nog sterkere producties gaan komen.

:drool:

dawasiknie schreef:
Dat het beter is om te stoppen als je ruzie hebt lijkt me niet meer dan logisch.

Waar staat dat als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 11:35 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Hoop iig dat één van de twee (of allebei) gewoon weer verder gaat met produceren en draaien. Verder wel heel netjes dat ze er gewoon eerlijk in zijn naar buiten toe. Dat het beter is om te stoppen als je ruzie hebt lijkt me niet meer dan logisch.

Het beste voor jullie allebei!

Dit dus, en nu maar eens zien te regelen dat ik voor hun set kan blijven zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 11:37 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Dat het beter is om te stoppen als je ruzie hebt lijkt me niet meer dan logisch.

Ik lees verschillen, maar volgens jou gaat het om een ruzie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 11:39 

Hardtraxx Veteran

Wow dit is echt onverwachts :surrender: Ik word wakker, kijk op Twitter -> ennnnn wtf. Echt heel jammer, ik vond CO2 echt vet! Het beste voor de beide heren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 11:45 

Hardtraxx Veteran

Nee! Ik lees het net op twitter... Echt balen dit! Natuurlijk wel eerlijk en goed dat ze er zelf mee komen, maar toch jammer. Maar misschien gaan ze (of één van hen) nog door met produceren! Ik bedoel, ze zullen wel ongeveer de CO2 stijl hebben toch? :P

Succes verder mannen! We hebben van jullie samenwerking genoten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 11:51 

Hardtraxx Veteran

Dat is niet bepaald lekker wakker worden :(

Voor mij de sterkste producers van afgelopen jaar, wat een gave tracks hebben ze gemaakt. Hopen dat ze individueel verder gaan en ijzersterk terugkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 11:57 

Hardtraxx Veteran

Neeeee :cry: :cry:
Wat een epische tracks hebben deze gozers gemaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 11:58 

Hardtraxx Addict

Damn echt zuur dit, verpest wel echt mn dag :( Denk dat ik toch maar even nog ga kijken of ik naar Hengelo kom zaterdag. Zou in eerste instantie niet gaan, maar dit verandert toch wel de situatie. De laatste keer keihard los gaan op de muziek van deze helden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 12:16 

Hardtraxx Veteran

Zo vreselijk zonde dit! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 12:22 

Pff hoopte zo ze eindelijk te zien op loudness, maar nu snap ik waarom ze daar sowieso niet zouden draaien! echt jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 12:24 

Hardtraxx Veteran

Neee!!! gewoon nee :cry:
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen