Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 19:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zonde Kees, maar we hadden het er inderdaad al over gehad. Hopen dat je nog een beetje actief blijft op het forum, de producers corner kan je prima gebruiken nog steeds :P

Niet om het topic verder over te nemen, maar even een korte toelichting van mijn kant: ik had een drukke week op mijn werk, vandaar dat ik niet veel op de voorgrond heb gestaan tijdens de afgelopen discussies. Wel ben ik achter de schermen bereikbaar voor de andere mods en houd ik bepaalde hoeken van het forum bij. Het is echter voor niemand van ons te doen om alles bij te houden, dus houd elkaar ook een beetje in de gaten en gebruik in geval van nood de report knop. Ik zal in ieder geval voorlopig nog actief blijven als mod, al heb ik weinig behoefte om heel erg op de voorgrond te treden (denk ook niet dat je dat als mod moet willen). Mochten er mensen zijn die zichzelf aan willen bieden als versterking van het mod team na het vertrek van Kees, dan zijn deze natuurlijk van harte welkom. Jullie weten allemaal de mail of pb van Jordy te vinden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer, maar begrijpelijk Kees. Succes verder :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor alle inzet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat ik een week lang inlogproblemen had ben ik wat later hiermee, maar Kees, bedankt voor alles!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Omdat ik een week lang inlogproblemen had ben ik wat later hiermee, maar Kees, bedankt voor alles!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Alm1ghty schreef:
Omdat ik een week lang inlogproblemen had ben ik wat later hiermee, maar Kees, bedankt voor alles!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates