Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2009 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Fear.FM stopt ermee op 1 januari 2010

Met pijn in het hart is er de afgelopen dagen besloten om een punt achter Fear.FM te zetten. Helaas blijft de donatie meter al een aantal weken vrijwel stilstaan wat betekend dat ze niet aan hun financiële verplichtingen van het komende jaar kunnen voldoen. Zelfs doorgaan in een kleinere vorm was niet mogelijk aangezien hier minimaal 70% aan donaties voor nodig was.

Fear.FM vertelt:
“Naast de donatie actie zijn wij ook actief bezig geweest om sponsors te vinden, dit heeft helaas ook niet mogen baten. Het is ons niet gelukt om een sponsor en/of partners te vinden die de kosten aan Fear.FM financieel konden ondersteunen. Buiten een paar kleine aanbiedingen na, die helaas niet toereikend waren om de kosten van Fear.FM te dekken.

Financiële verplichtingen:
Met de bovenstaande uitkomst mogen wij concluderen dat een concept als Fear.FM, op een legale manier, geen financieel recht heeft van bestaan. Het financiële gedeelte is juist zo belangrijk, veel mensen onderschatten helaas wat het kost om een radiostation als Fear.FM in de lucht te houden. Voornamelijk de kosten van de muziekrechten hebben Fear.FM de das omgedaan. De kosten hiervoor zijn zo extreem hoog dat een “alternatief” station als Fear.FM geen recht van bestaan heeft. Met daarbij de vraag of de artiesten die wij draaien op Fear.FM hier 1 cent van ziet.

En hoe nu verder?
De site gaat op zwart, geen goed teken, Fear.FM gaat dood. Iedereen die betrokken is / was bij Fear.FM zal een nieuwe plek moeten zien te vinden. De luisteraar zal naar alternatieven moeten gaan zoeken.
Het grootste deel van de donaties zal gebruikt worden om Fear.FM af te sluiten (lopende contracten etc.). Verder willen wij, samen met jullie, zorgen voor een passelijke afsluiting. Op 30 december 2009 zullen wij met “Fear.FM Farewell” nog één keer doen waar wij goed in zijn, online radio maken.
Verder willen wij IEDEREEN, en wij gaan geen namen noemen, bedanken voor de steun en het vertrouwen in Fear.FM! Want het kan niet vaak genoeg gezegd worden, wij zijn wat wij zijn dankzij jullie!

Fear.FM Farewell
Met “Fear.FM Farewell” willen wij al onze trouwe luisteraars en niet te vergeten de donateurs bedanken voor alle steun die wij de afgelopen jaren hebben gehad. Speciaal voor jullie zullen wij de Ekskuus te Valkenswaard om te toveren tot radio studio waar jullie allemaal bij mogen zijn.

Om onze laatste live uitzending tot een succes te maken hebben alle artiesten uitgenodigd die ons de laatste jaren een warm hart toegedragen hebben. De volgende artiesten zullen voor de laatste de LIVE uitzendingen van Fear.FM doen laten knallen (mits de extreme winterse temperaturen niet in de weg zitten):

B-Front
Darkraver
DizZorder
Dozer
Heatzone
Josh & Wesz
Low-E
Nosferatu
Pavo
The Pitcher
Zany

Verder zullen wellicht in de loop van komende week nog enkele artiesten worden toegevoegd aangezien er vast en zeker nog wel een surprise act aanwezig zal zijn.
Uiteraard zal de show worden gepresenteerd dan niemand minder dan de 2-Dangerous-ones, Dozer en DizZorder. Wij hopen jullie dus allemaal te zien tijdens de laatste LIVE radio show op woensdag 30 december 2009 in de Ekskuus te Valkenswaard. De entree zal volledig gratis zijn maar let op want vol = vol.

Bij deze willen wij jullie namens de Fear.FM crew van harte bedanken voor alle steun die wij de afgelopen jaren hebben mogen ontvangen. Zonder jullie was Fear.FM nooit het Fear.FM geweest van vandaag de dag. Verder wensen wij jullie een fijne feestdagen en het beste voor 2010.

Bedankt!”
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2009 20:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hardtraxx radio :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2009 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ej ja goed idee man. Maar dit is wel zonde man! Echt, we verliezen iets heel belangrijks :') :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2009 22:03 
 
Hardtraxx Veteran

hadden we allemaal wel aan zien komen toch :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2009 23:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja ik luisterde het toch al nooit dus kan er niet echt over oordelen. En mensen die zeggen ''het is echt heel zonde en wat jammer'' ik hoop wel dat die gedoneerd hebben. Anders is het een beetje arrogant vind je niet.

Ik zie het zo: hierdoor word hs weer een stukje zeldzamer. Meer underground :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2009 23:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb niet gedoneert, simpelweg omdat me ouders dat niet toelaten >.< :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2009 00:02 
 
Hardtraxx Veteran

Thund3R schreef:
Ik heb niet gedoneert, simpelweg omdat me ouders dat niet toelaten >.< :/

lolz je bepaald toch zelf waar jija je geld aan uitgeefd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2009 00:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
Thund3R schreef:
Ik heb niet gedoneert, simpelweg omdat me ouders dat niet toelaten >.< :/

lolz je bepaald toch zelf waar jija je geld aan uitgeefd?


Ja idd gwn niets zeggen en gwn overmaken dan pas vertellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2009 02:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eerlijk gezegd vond ik FearFM de laatste tijd niet zo heel geweldig meer.. Ik luisterde eerst nog wel redelijk vaak, maar t laatste jaar eigenlijk niet meer.. Laatste keer dat ik echt geluisterd heb was denk ik vorig jaar met de top 100
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2009 11:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik luisterde ook bijna nooit, alleen even kijken hoe de top40 van die maand eruit zag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2009 14:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Da zeggen jullie wel mooi, maar daar komt me pa toch achter LOL.

Hij wist ook na een maand dat die 4:80 elke 2 weken geen benzine was... (SHAG lol)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2009 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Ik luisterde ook bijna nooit, alleen even kijken hoe de top40 van die maand eruit zag..


Idem dito, maar toch vind ik het erg zonde. Jammer dat ze er niet kwamen met de donaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2009 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frankert schreef:
Ja ik luisterde het toch al nooit dus kan er niet echt over oordelen. En mensen die zeggen ''het is echt heel zonde en wat jammer'' ik hoop wel dat die gedoneerd hebben. Anders is het een beetje arrogant vind je niet.

Ik zie het zo: hierdoor word hs weer een stukje zeldzamer. Meer underground :cool:


Wat is daar arrogant aan? Ik heb zelf ook niet gedoneerd, simpelweg, omdat ik zag dat die meter maar niet vol liep, ja en als je ziet dat het zo langzaam gaat, waarom daar dan geld aan uit geven?

Overigens is het toch heel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2009 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2Dangerous op Slam FM :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2009 18:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik luisterde eigenlijk alleen maar naar 2Dangerous, voor de rest luisterde ik er nooit naar. Simpelweg omdat ik liever zelf mijn nummers uitkies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 14:16 
 

ik vind het erg jammer, maar we hadden het aan zien komen...
jammer dat de luisteraars niet allemaal een kleine bijdrage wilde maken, €5 pp was genoeg geweest volges hun...
maarja, het is nou eenmaal zo.
hopelijk kunnen ze in de toekomst weer terug komen, tot die tijd: hopelijk vinden ze een goed onderkomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Ik luisterde eigenlijk alleen maar naar 2Dangerous, voor de rest luisterde ik er nooit naar. Simpelweg omdat ik liever zelf mijn nummers uitkies.


en ik downloadde soms de top 40 van harder en hardest
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2009 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2Dangerous goes Fresh FM? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2009 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frankert schreef:
Ja ik luisterde het toch al nooit dus kan er niet echt over oordelen. En mensen die zeggen ''het is echt heel zonde en wat jammer'' ik hoop wel dat die gedoneerd hebben. Anders is het een beetje arrogant vind je niet.

Ik zie het zo: hierdoor word hs weer een stukje zeldzamer. Meer underground :cool:



Je bedoeld hypocriet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2009 12:12 
 
Hardtraxxer

Is er niet een hardstylezender die de Top 40 nu op zich wil nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2009 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piet-R76 schreef:
Is er niet een hardstylezender die de Top 40 nu op zich wil nemen?

Want? RHR had een top 20, maar RHR had wel vaker iets wat fear fm had.

Er komt vast wel eens een vergelijkbaar idee, let maar op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2009 14:49 
 
Hardtraxxer

De Top40 was voor mij (een Hardstyle-leek) altijd een perfect overzicht van populaire en nieuwe nummers.

Vandaar dat ik altijd uitzag naar deze Top40.
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen