Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil wel forumpsycholoog zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 09:09 
 

Norther66 schreef:
Voor technische ondersteuning kan ik ook wel een steentje bijdragen :D

We hebben voor zover ik weet twee programmeurs in het mod team zitten, ik ben zelf voornamelijk back-end developer maar wat Kees precies doet weet ik niet :P

dave schreef:
jeffrey2107 schreef:
dus iemand heeft 10k in een oude sok?

Minder hoor. Max. 4500 ofzo

Hij vraagt er, voor zover ik weet, nog genoeg voor. Echter wat het waard is? Zelf denk ik minder dan die 4500 maar dat is niet gebaseerd op feiten en statistieken ofzo, maar gewoon puur op gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardist schreef:
Norther66 schreef:
Voor technische ondersteuning kan ik ook wel een steentje bijdragen :D

We hebben voor zover ik weet twee programmeurs in het mod team zitten, ik ben zelf voornamelijk back-end developer maar wat Kees precies doet weet ik niet :P

Ik kan ook wel overal uit de voeten, front end, back end. Ik heb best veel ervaring met webportals bouwen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 10:24 
 

Norther66 schreef:
Ik kan ook wel overal uit de voeten, front end, back end. Ik heb best veel ervaring met webportals bouwen ^^

Mooi, bouwen we iets nieuws moois voor Hardtraxx waar Jordy niet omheen kan :P :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 12:07 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hardist schreef:
Norther66 schreef:
Voor technische ondersteuning kan ik ook wel een steentje bijdragen :D

We hebben voor zover ik weet twee programmeurs in het mod team zitten, ik ben zelf voornamelijk back-end developer maar wat Kees precies doet weet ik niet :P


Zowel front-end als back-end (ook al redelijk wat ervaring, dus zou geen probleem moeten zijn) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 12:20 
 
Hardtraxxer

Sterk plan. Wie zet het test domein op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 14:40 
 

Keeptrying schreef:
Sterk plan. Wie zet het test domein op xd

Die heb ik al zat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 17:14 
 
Hardtraxxer

Hardist schreef:
Die heb ik al zat :P


Ok

Stap 2 :P :

Breng de ontwikkelaars samen en laat ze brainstormen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In het regain - tba topic:
johnnie schreef:
Mod edit: Waarschuwing voor het schelden met ziektes

Ik vind dan dat iedereen die scheld met een ziekte een warn moet krijgen. Of gewoon niemand. Vind dit een beetje selectief
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Buikgriep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 19:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Schelden met deze specifieke ziekte doe je maar lekker ergens anders. Dus houd maar op dat je dit 'selectief' vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Schelden met deze specifieke ziekte doe je maar lekker ergens anders. Dus houd maar op dat je dit 'selectief' vindt.

Ik zie vaak genoeg dingen als kanker en kk en kkr staan, ''selectief'' sloeg op personen. Plus de regel is niet echt ''specifiek'' als je niet met kanker mag schelden maar elke andere ziekte wel.

Verder staat het in de van Dale niet alleen als ziekte, maar ook als versterkingswoord en werkwoord. ''Schelden'' is dus vaak niet van toepassing.

Ik vind jou een kanker jood is schelden
Kanker zooi! is schelden

Jij moet opkankeren! is geen schelden
Wat loop je allemaal te kankeren? is geen schelden
Wat een kankermooie bloem zeg.. is geen schelden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 20:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik zie het anders nergens en ik kijk zo ongeveer overal op dit forum. Volgens mij is het wel duidelijk dat wij dit niet tolereren en dat dit niet een normaal woord is om mee te schelden/praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda (27-08-2015, 22:19) schreef:
Deetox (25-08-2015, 18:21) schreef:
pecola-tje (25-08-2015, 18:08) schreef:
Misschien een idee om een Deetox Q&A te organiseren op Hardtraxx? :)
Ook al ben je vrij actief hier en reageer je regelmatig, directe vragen stellen gebeurt volgens mij niet zo snel. Dus misschien is het een leuk idee + makkelijker te verwezenlijken voor de moderators & Jor-D dan met artiesten die niet op Hardtraxx zitten!

Als daar belangstelling voor is sta ik er voor open :)

Contact opgenomen, dus zodra we een datum hebben, horen jullie het! :)

Deetox (22-10-2015, 17:33) schreef:
Zo ver ik weet komt er hier binnenkort een Q&A en ik heb het idee dat er genoeg vragen/ opmerkingen zijn dus laten we het voor dan bewaren :thumbsup:


Wanneer gaat deze Q&A eens komen? Aangezien het Bass Modulators Q&A-topic al wel doodgebloed is, nu we al vanaf september aan het wachten zijn op de videos die ze nog steeds niet hebben geplaatst (en ja, ik weet dat ze het heel druk hebben gehad).
Denk dat een nieuwe Q&A wel weer een leuke frisse wind kan brengen op het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk algemeen/hardtraxx-q-a-deetox-t53729.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 14:36 
 

Weten we gelijk waar Jordy mee bezig is de afgelopen tijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 14:46 
 

Hardist schreef:

En eigenlijk ook naar aanleiding hiervan heb ik zojuist aan de rest van de mods laten weten dat ik ermee ga stoppen. Om het verhaal lekker kort te houden, het zal in negatieve zin niets brengen, maar des te meer in positieve zin omdat ik weet dat er toch genoeg mensen zijn die (om het netjes te zeggen) mij geen waardige moderator vinden. Ik zal dus veel mensen blij maken xd

Ik hoop dat Jordy de site gewoon verkoopt aan de eerste de beste bieder, zodat het de site ten goede komt. Ik hoop het voor jullie van wel in ieder geval. En iedereen een gelukkig 2016 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu kunnen we met een gerust hart echt zeggen: RIP hardtraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg jammer dit, het is wel Jordy zijn eigen schuld.
Zo langzaam aan gaat hardtraxx dood
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardist schreef:
Hardist schreef:

En eigenlijk ook naar aanleiding hiervan heb ik zojuist aan de rest van de mods laten weten dat ik ermee ga stoppen.

Jammer! Wat is dan precies het verband tussen dat local momentsconcept en het feit dat je er mee gaat stoppen?

Verder erg jammer dat dit forum zo verwaarloosd word.. terwijl er nog zóveel actieve leden zijn die bijna dagelijks langskomen. Kan Jordy niet gewoon iets regelen dat iemand van hier adminrechten krijgt maar de inkomsten nog steeds naar hem gaan zodat hij alsnog zijn geld krijgt maar dit forum gewoon in veel betere handen is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 23:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een van de redenen dat Ron gestopt is, is dat hij exact die vraag meerdere keren bij Jordy heeft weggelegd, maar steeds geen antwoord kreeg. Denk dat de maat voor hem gewoon vol was, hoewel ik natuurlijk niet voor hem zijn exacte motivatie ik kan vullen.

We gaan proberen ook zonder Ron het forum draaiende te houden als modteam. Ron, mocht je dit nog lezen: bedankt voor je hulp en inzet de afgelopen periode!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 23:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Hardist schreef:
Hardist schreef:

En eigenlijk ook naar aanleiding hiervan heb ik zojuist aan de rest van de mods laten weten dat ik ermee ga stoppen.

Jammer! Wat is dan precies het verband tussen dat local momentsconcept en het feit dat je er mee gaat stoppen?

Dat hij wel tijd heeft voor Local Moments, maar niet meer voor Hardtraxx. Zo moet je het zien.

yowan schreef:
Verder erg jammer dat dit forum zo verwaarloosd word.. terwijl er nog zóveel actieve leden zijn die bijna dagelijks langskomen. Kan Jordy niet gewoon iets regelen dat iemand van hier adminrechten krijgt maar de inkomsten nog steeds naar hem gaan zodat hij alsnog zijn geld krijgt maar dit forum gewoon in veel betere handen is..

Dit is ook een reden dat Hardist vertrokken is. We hebben meerdere malen gevraagd/geprobeerd contact te hebben over adminrechten zodat wij als actieve en enthousiaste moderators nog iets konden maken van dit forum, maar helaas is daar nooit serieus op in gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 23:50 
 

ik krijg een beetje het idee dat jor-d hardtraxx ook niet echt meer wilt verkopen of wel wil verkopen maar voor een andere prijs dan dat reëel is en daarom de site maar laat doodbloeden, wat jammer (maar ook begrijpelijk) zou zijn als dat zo is
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2016 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat kan ik echt niet begrijpen.. Hij heeft in al die jaren een prachtig forum opgebouwd. Je stelt op die manier een hele hoop mensen teleur die energie steken in dit forum, mensen die het fijn vinden om discussies op redelijk niveau te voeren itt Facebook etc. en die hier in zekere zin plezier in hebben en dingen leren. Terwijl je eigenlijk niets te verliezen hebt..

Ik hoop dat hij dit ooit nog inziet, want dit is eigenlijk doodzonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2016 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n vraag is in 2 seconden beantwoord, ik blijf het gewoon een schande vinden op deze manier. Die adminrechten regelen lijkt me ook niet de meeste tijd in beslag te nemen.

Mja ik geloof dat ik dit al vaker gezegd heb. Ik hou er ook mee op om me er nog mee te bemoeien. Ik denk dat dat dus idd de reden is dat Hardist ook de handdoek gegooid heeft.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates