Leuk dat je dit wil doen Deetox!
Vraag 1:Hoe ga je tegenwoordig om met mensen die steeds blijven volhouden dat je niet veel zelf doet? Neem het Freakz at Night project, waar veel mensen ervan overtuigd waren dat E-Force bijna al het werk deed, en jij er maar "een beetje bij stond" op Hard Bass, of dat ze steeds maar blijven zeggen dat je niet zelf produceert?
Ik kan me voorstellen dat je er moe van wordt en er niks meer op wil zeggen, maar het wel in je hoofd blijft spoken. Hoe ging je hier destijds mee om en hoe gaat dat nu? Wil(de) je je tegenover die mensen bewijzen aan de hand van bijv. studio previews, of ga je er niet meer op in?
Vraag 2:Welke Deetox plaat tot nu toe ben je nu echt het meest trots op?
Vraag 3:Wat is in jouw ogen de typische Deetox-sound? Wat zijn elementen die je het liefst in je tracks verwerkt?
(buiten het standaard "gevoel/emotie uitdrukken"-verhaal)
Vraag 4:Hoe kijk jij naar artiesten zoals Audiofreq? Iemand die zelf alle vrijheid durft te nemen om te experimenteren met zijn tracks en minder aandacht besteedt aan wat de grote massa van zijn tracks zou vinden?
Zie jij jezelf in de toekomst een collab maken zo iemand als een Audiofreq?
Vraag 5:Het leven van een artiest kan behoorlijk stressvol zijn, helemaal voor "grote" boekingen op Qlimax of XQ Holland..Heb je ook wel eens nachtmerries gehad van de zenuwen voor bepaalde boekingen? Zo ja, welke boekingen waren dat en hoe zag je nachtmerrie eruit?
Vraag 6:Zonvakantie of wintersport?
Kerstmis of Sinterklaas?
Pizza of sushi?
Vraag 7:Ik kan me nog herinneren dat jij en Titan op de Decibel Pre-Party op vrijdag in het publiek stonden te feesten. Als bekende artiest krijg je hier natuurlijk veel minder de kans voor omdat iedereen een praatje wil maken of met je op de foto wil.
Mis je dat nog wel eens of vind je de vele aandacht over het algemeen toch wel erg fijn?
Vraag 8:Wat is de meest gekke ervaring die je tot nu toe hebt meegemaakt met 1 van je fans?
En de meest gekke ervaring tijdens 1 van je boekingen?
Vraag 9:Meer wetende dat jij regelmatig optrekt met Delete, hoe staat het intussen met zijn verblijfsvergunning in Nederland?
Is alles intussen geregeld of is het nog steeds maar de vraag of het gaat lukken?
Vraag 10:Hoe denk jij persoonlijk over Hardtraxx? Jij bent namelijk naast B-Front en Villain 1 van de weinige artiesten die hier langere tijd actief blijft en ook graag wil reageren op bepaalde topics (waarvoor hulde!).
En merk je binnen het artiestenwereldje zelf ook dat sommige artiesten echt een pesthekel hebben aan deze site, of dat sommigen hier juist veel nuttige informatie uit halen (zoals een Villain voor zijn podcast)?