Alles wat Kees en Zenda zeggen klopt. En Hardtraxx zal het echt wel overleven zonder mij

Er is nog altijd een super mod team hoor
Er is nog altijd een super mod team hoor
Zal in het derde kwartaal van 2016 wel goedkomen gok ik zoBouke wrote:Het veranderen van je status / rechten gaat ook lekker snel zo te zien
Jor-D alsjeblieft zeg..The Venator wrote: We hebben meerdere malen gevraagd/geprobeerd contact te hebben over adminrechten zodat wij als actieve en enthousiaste moderators nog iets konden maken van dit forum, maar helaas is daar nooit serieus op in gegaan.
FerdyFish wrote:Ik stel voor op mijn oorspronkelijke account FreddyFish gewoon te unblocken aangezien ik GEEN regels heb overtreden. Triest om op basis van een aanname iemand meteen van het forum te gooien. Ik heb niets verkeerd gedaan!!!!
Fothermucker wrote:Wat is er met Hardtraxx gebeurd?
Een ip-ban omzeilen is maar een paar minuten werksandervanbruggen wrote:jullie werken toch ook met IP bans?
Wist ik niet haha, totaal geen verstand van.Norther66 wrote:Een ip-ban omzeilen is maar een paar minuten werksandervanbruggen wrote:jullie werken toch ook met IP bans?
Wij zijn het ook zat om iedere keer als politie agent te spelen.sandervanbruggen wrote:Wat doen jullie met z'n persoon als SAIN7? Kan mij voorstellen dat jullie er gek worden dat die constant terug blijft komen.
Hoe kan hij eigenlijk iedere keer terug blijven komen, jullie werken toch ook met IP bans?
Wat is er met de oude Sain7 gebeurd.Bouke wrote:
Dit account ook weg gaarne.