Active topics in Mededelingen & Updates

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ja, maar ik vind dat je de rechten best aan iemand anders kunt geven om dingen te fixen op dit forum, ook al ben je zelf niet meer geïnteresseerd. Dit forum is inmiddels binnen de scene zo groot geworden dat ik niet begrijp dat je dit forum zo kunt verwaarlozen.
Die ideeën kunnen toch gewoon ingepast worden door iemand anders. Hoeveel moeite kost het bv om Hardist die rechten te geven om bepaalde dingen te verbeteren? Dat lijkt mij letterlijk 2 seconden werk :x
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Jor-D, geef iemand eens wat admin rechten.
Daarna krijg je misschien je paar duizend euro voor de website.
L
Hardtraxxer
142 posts member since 2015
last seen Oct 2021
Kan mijn naam ook veranderd worden van Hardtraxxer naar Artiest? :)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ik ben zelf een artiest, mag ik de tekst "Artiest" onder mijn naam?
Als je minimaal een aantal platen op je naam hebt staan zetten wij graag die titel onder je naam. Neem daarvoor contact op met Jor-D. Let wel: de account naam moet gelijk zijn aan de echte artiesten naam.
K
Hardtraxxer
331 posts member since 2014
last seen 11 hours ago
Unknown wrote:Ja, maar ik vind dat je de rechten best aan iemand anders kunt geven om dingen te fixen op dit forum, ook al ben je zelf niet meer geïnteresseerd. Dit forum is inmiddels binnen de scene zo groot geworden dat ik niet begrijp dat je dit forum zo kunt verwaarlozen.
Die ideeën kunnen toch gewoon ingepast worden door iemand anders. Hoeveel moeite kost het bv om Hardist die rechten te geven om bepaalde dingen te verbeteren? Dat lijkt mij letterlijk 2 seconden werk :x
Ik ben het volledig met je eens. Maar misschien wil hij die macht niet uit handen geven om welke reden dan ook.
Ik zou wel willen helpen, maar dan moet ik eens vlug op zolder gaan kijken of ik ergens nog een stapel geld op overschot liggen heb. xd
Hardtraxx Veteran
patrickjeb wrote:Jor-D, geef iemand eens wat admin rechten.
Daarna krijg je misschien je paar duizend euro voor de website.
Nja mij lijkt dat dat gewoon moet kunnen zonder per se hardtraxx te moeten verkopen? Je kunt eigenaar blijven ook door dingen uit handen te geven. Maar blijkbaar is Jordi daar niet toe bereid helaas :(
L
Hardtraxxer
last seen Oct 2021
patrickjeb wrote:
Als je minimaal een aantal platen op je naam hebt staan zetten wij graag die titel onder je naam. Neem daarvoor contact op met Jor-D. Let wel: de account naam moet gelijk zijn aan de echte artiesten naam.
Hardtraxx Veteran
LukeInfinite wrote:
patrickjeb wrote:
Hmm dit gaat dus nog wel een jaar of 10 duren >.< :lol:
L
Hardtraxxer
last seen Oct 2021
Wat dan? :P
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 15 hours ago
Jor-d staat niet bekend om zijn snelle reactie
H
Ik heb hem inmiddels een paar mailtjes in de tussentijd gedaan om de admin rechten. Heeft zo toch geen zin, dat mag hij zelf ook wel inzien. Anders kan hij beter gelijk de boel weggooien. Dus we zullen zien of ik er ooit nog een reactie op ga krijgen :P
Hardtraxx Veteran
Ja ik hoop het wel, ik vind het anders echt schandalig als ik echt eerlijk mag zijn.
H
Unknown wrote:Ja ik hoop het wel, ik vind het anders echt schandalig als ik echt eerlijk mag zijn.
Dat mag jij, en dat zullen er meer vinden. Ik persoonlijk vind het niet schandalig, maar gewoon jammer. Er zijn hier mensen die dagelijks flink actief zijn die de rol van admin op zich zouden kunnen nemen. Dus laten we hopen dat Jordy zelf ook inziet dat op deze manier Hardtraxx langzaam maar zeker ten onder gaat.
L
Hardtraxxer
last seen Oct 2021
Afwachten dus.. ^^
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Hardist wrote:Ik heb hem inmiddels een paar mailtjes in de tussentijd gedaan om de admin rechten. Heeft zo toch geen zin, dat mag hij zelf ook wel inzien. Anders kan hij beter gelijk de boel weggooien. Dus we zullen zien of ik er ooit nog een reactie op ga krijgen :P
Ik hoop van harte dat jij (hopelijk) binnenkort die admin rechten op je mag nemen, het zou de site ontzettend goed doen. Het mag duidelijk zijn dat sommige dingen echt aan verandering toe zijn. Erg jammer dat dat het zo moet lopen met HT.
Hardtraxx Veteran
Ik kan mijn stokpaardje weer gebruiken :lol: :lol:
H
pim0412 wrote:Ik hoop van harte dat jij (hopelijk) binnenkort die admin rechten op je mag nemen
Ik hoop het ook Pim en zo niet ik dan wel iemand anders. Zodra we meer info hebben dan laten we dit uiteraard weten :)
K
Hardtraxxer
last seen 11 hours ago
Hopelijk komt dit snel goed ! Nog veel succes ermee alvast !
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Hardist wrote:
Unknown wrote:Ja ik hoop het wel, ik vind het anders echt schandalig als ik echt eerlijk mag zijn.
Dat mag jij, en dat zullen er meer vinden. Ik persoonlijk vind het niet schandalig, maar gewoon jammer. Er zijn hier mensen die dagelijks flink actief zijn die de rol van admin op zich zouden kunnen nemen. Dus laten we hopen dat Jordy zelf ook inziet dat op deze manier Hardtraxx langzaam maar zeker ten onder gaat.
Nog eventjes wat meer laten afgleiden zodat Hardtraxx nog minder waard wordt en kan jij het voor een prikkie overnemen. ;)
Hardtraxx Veteran
Nou ik zou best willen, maar ik beschik niet over de capaciteiten om een hele website inclusief forum fatsoenlijk te kunnen onderhouden helaas, anders zou het serieus een dikke optie zijn om het voor een prikkie over te nemen :yes:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Unknown wrote:Nou ik zou best willen, maar ik beschik niet over de capaciteiten om een hele website inclusief forum fatsoenlijk te kunnen onderhouden helaas, anders zou het serieus een dikke optie zijn om het voor een prikkie over te nemen :yes:
Als jij betaald zorg ik wel voor de website samen met de andere mods gr.
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Voor technische ondersteuning kan ik ook wel een steentje bijdragen :D
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 15 hours ago
dus iemand heeft 10k in een oude sok?
K
Hardtraxxer
last seen 11 hours ago
Norther66 wrote:Voor technische ondersteuning kan ik ook wel een steentje bijdragen :D
+1
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
jeffrey2107 wrote:dus iemand heeft 10k in een oude sok?
Minder hoor. Max. 4500 ofzo