Artwork: Headhunterz - Hard With Style #12
HS Show

Headhunterz - Hard With Style #12

Show
Hard With Style #12
SoundCloud
A
wesjan wrote:
Lyst wrote:Zwaar overrated dit, de eerdere shows bevatten nog wel wat onbekendere tracks en gaf support aan opkomende producers, weliswaar veel dertien in een dozijn producers, maar goed.
Dit daarentegen is weer dezelfde namen die we altijd zien: Ran-D, Adaro, PP, NC, DBSTF, Wildstylez etc.
Volgens mij zijn het ook alleen maar nummers uit dit jaar en daarnaast staat de halve video vol met van die kinderen die iets op een blaadje hebben geschreven :')

Had een resident bij FearFM dit gedaan, dan was er amper aandacht voor, behalve wat reacties over hoe kom je aan die promo's. Typisch voorbeeld van een hype.
Lyst, je zou ook nóóit eens iets positiefs kunnen zeggen he?! Kerel, stop toch met hardstyle luisteren. Of ga lekker judoën
Ja ga lekker judoën ofzo hahahaha
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Sorry ik wist niet dat jij ook een foto had opgestuurd :lol:
p.s.
The Machine - Substantial Machinery Album (SYS-XCD-002)
DP - FEARFM030
Tuneboy - Space
Drivium - Theracords Radio #177
Om maar even wat posts van de afgelopen 4 dagen erbij te halen. :whistle:
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Vind het wel een lekker lijstje hoor! Zit een goede sfeer in voor de zomer, had alleen ook verwacht/gehoopt dat hij zou openen met het defqon 2012 anthem, helaas.

Jaydee (2012 edit) Erg leuk!
Young ones, luistert lekker weg, prima mainstream plaat. Hou ik wel van
Robot, vind ik eigenlijk niet zo veel aan
Scream for more, erg leuke plaat, goeie break!
Wildstylez levert wel weer een briljante plaat af, misschien iets te veel reverb maar goed.
Keep it up, lekkere plaat! Goeie reversed!
8,9,10 al te vaak gehoord
Leuke Edit van DBSTF, maar niet heel bijzonder
Lethal industry, had er meer van verwacht van code black
My way, erg lekker!
House of wax vind ik niet echt wat aan...
Mysterias, weer een typische B-front plaat, begint me te vervelen.
Italian Tribute, erg lekker, hard!
Struggle for existance! :thumbsup: :thumbsup:

Overall leuke podcast, maar héél bijzonder ook weer niet!
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Ben het wel met Lyst eens. Lijstje is fuckin standaard met 2 leuke promo's. Verder luister ik dit setje dus ook alleen maar voor die 2 nummers, de rest komt me al mijn strot uit.

Replay waarde 0,0.

Nieuwe Adaro en B-front track zijn wel dik!
A
Hardtraxxer
395 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Lyst wrote:Zwaar overrated dit, de eerdere shows bevatten nog wel wat onbekendere tracks en gaf support aan opkomende producers, weliswaar veel dertien in een dozijn producers, maar goed.
Dit daarentegen is weer dezelfde namen die we altijd zien: Ran-D, Adaro, PP, NC, DBSTF, Wildstylez etc.
Volgens mij zijn het ook alleen maar nummers uit dit jaar en daarnaast staat de halve video vol met van die kinderen die iets op een blaadje hebben geschreven :')

Had een resident bij FearFM dit gedaan, dan was er amper aandacht voor, behalve wat reacties over hoe kom je aan die promo's. Typisch voorbeeld van een hype.

Dit!
Hardtraxx Admin
10596 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Vette lijst!

en een leuke video artwork :D
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Word echt moe van al dat gezeik op Lyst de hele tijd en weer word Theracords erbij gehaald. Je vind 't vet of niet, en dat mag je best vinden en hier neerzetten. Alleen als je de mening van een ander niet respecteert, daar op reageert zonder onderbouwing en alweer Theracords d'r bij haalt krijg je van mij vanaf nu direct een waarschuwing. Best wel vervelend steeds al die Hard With Style topics opschonen..
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
G1LL wrote:Best wel vervelend steeds al die Hard With Style topics opschonen..
Daarvoor ben je mod geworden hé. Om van de leuke momenten te kunnen genieten, moet je ook de kutwerkjes accepteren. :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Weinig leuks. Alleen 7/14/15/16 supergaaf, de rest vind ik een stuk minder.

Jammer dat er ook niks speciaals aan deze episode is. Had toch ook wel wat totaal nieuwe platen verwacht.
Deze aflevering werd zo erg gehypt en dan komt dit er uit :(
N
lol die vocals van my way!!! HAHA dat is echt briljant in hoe slecht dat is. Aiaiaiai...
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
wat een belachelijke episode voor een 1 year anniversary zeg :thumbdown:
Wel heel blij met Mysterias, Struggle for Excistence Live Edit, Jaydee Edit, Italian tribute :thumbsup:

Niks meer dan een normale aflevering en echt een paar kutplaten imo maarja ;)
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Had iets heel speciaals verwacht, zeker qua TL.
Bevat helaas meer minpunten dan pluspunten, met als dieptepunt #MyWay van Ran-D. Wat is er met die vent gebeurd? Die vocals zijn echt Evil Activities niveau. Beter gaat hij weer a la Inner Child producen.
Eigenlijk zijn alleen de laatste 4 tracks boeiend.

Conclusie: met al de ophef die erover werd gemaakt heb ik er misschien te veel van verwacht, dit is niet beter als een gemiddelde HWS. Zonde!
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
dikke episode, andere anthems konden er niet in zijn exclusief en houden nog even anders zijn ze al te veel overplayed / luistert etc. Tracklist is netjes, nerges om over te klagen? je houd er van of niet. De zomer zit er iniedergeval goed in. Met die beelden is gaaf gedaan joram droogkloot :P bij die gast van pp zit da vrouwke met een siga in beeld :lol: NC ook leuk om te horen en al die fanboys tja, hij vroeg erom:)
wederom leuke episode:)
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Hopelijk gaat hij vanaf episode 13 eindelijk een keer inmixen.
C
Lyst wrote:Zwaar overrated dit
Last edited by Chronic Deface on , edited 1 time in total.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Mooie episode, luistert lekker weg, al vind ik die tekst in het begin wat gemaakt.
Engels van bas is trouwens geinig :p
Video mooi gedaan.

Wat had iedereen dan verwacht van de tracklist?
Als iedereen er op hamert dat ie niet goed is wil ik ook wel weten hoe zij het wouden hebben.
Als je dan reacties gaat geven dat het harder moet is ook zo nutteloos want dat is het gewoon niet het concept van deze podcast.

Als je harder wil luister dan naar de Therachords radio show of iets dergelijks en kijk dan hier niet, want zo lok je het zelf uit.
Hardtraxxer
309 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Ik vind het opzich best een leuke episode, niets mis mee, maar voor een 1 year anniversary had ik toch wel iets meer verwacht! Verder niets op aan te merken, ook al zijn de tracks dan misschien niet veel speciaals :)
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Analoxx wrote:wat een belachelijke episode voor een 1 year anniversary zeg :thumbdown:
Wel heel blij met Mysterias, Struggle for Excistence Live Edit, Jaydee Edit, Italian tribute :thumbsup:

Niks meer dan een normale aflevering en echt een paar kutplaten imo maarja ;)
Juist, dat waren echt de platen die er bovenuit sprongen, de rest vond ik jammer -.-
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ik voel een beetje plaatsvervangende schaamte als ik zie wat voor mensen er een foto hebben opgestuurd...
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Snap de ophef en lange aanloop naar deze episode totaal niet. Helemaal niks speciaals aan.
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Leuk voor een keer, maar echt totaal niets bijzonders. Had super hoge verwachtingen, zat er ook op te wachten. Dit valt ff zwaar tegen zeg..
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Dakpan wrote:Snap de ophef en lange aanloop naar deze episode totaal niet. Helemaal niks speciaals aan.
Dit dus.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
oostzaner wrote:Ik voel een beetje plaatsvervangende schaamte als ik zie wat voor mensen er een foto hebben opgestuurd...
@ 06:06 The Machine z'n broertje >.<
S
G1LL wrote:Word echt moe van al dat gezeik op Lyst de hele tijd en weer word Theracords erbij gehaald. Je vind 't vet of niet, en dat mag je best vinden en hier neerzetten. Alleen als je de mening van een ander niet respecteert, daar op reageert zonder onderbouwing en alweer Theracords d'r bij haalt krijg je van mij vanaf nu direct een waarschuwing. Best wel vervelend steeds al die Hard With Style topics opschonen..
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Beste moderator, ten eerste lyst mag zeiken op mainstream nummers, maar dan ook echt afbreken. Mensen die dan in reactie gaan tegen lyst zouden bestraft moeten worden zeg jij. Hij breekt het al af voor sommigen het amper gehoord hebben. Het is toch niet zijn recht om alles in elk forumtopic af te breken? Je krijgt hier al geen zin meer om iets leuk te vinden dat zij niet leuk vinden en er op te reageren, want dan beginnen die kritici (ik noem geen namen maar iedereen die mainstream leuk vindt kent ze wel) je hier af te breken, en met 9gag plaatjes te bekogelen. Zo'n kinderachtig gedrag ben ik dan weer meer dan beu!
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
het gaat hier om het principe een redelijke discussie te kunnen voeren

over 9gag: als een bepaald iemand die zomaar wat simpels, ondoordacht en idioots plaats (refluxx oid) kun je verwachten dat je zo'n reactie terug krijgt

meestal als lyst wat plaatst vertelt hij waarom hij dit vindt. vaak wordt dit onderbouwt dat er torenhoge pitchkicks zijn, de synth overdreven is of om een godvergeten andere reden. Als daarop gereageerd wordt op een niet-redelijke manier (theracords blabla / jij vindt alles saai lyst) vind ik dat je de waarschuwing verdient

amen

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 hours ago