Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 47 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Unreleased Single

Frontliner - Keep It Up

D
Hardtraxxer
405 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Artiest: Frontliner

Track(s): Keep It Up

Sample/video: View on YouTube
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Ik vind persoonlijk die synth van rage remix wel lekker, alleen lijkt dit er wel veel op. Vooral de opbouw naar de climax die tootnjes omhoog is precies zoals rage remix. Denk dat veel mensen hier over gaan zeuren :P
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
jaron123 wrote:Ik vind persoonlijk die synth van rage remix wel lekker, alleen lijkt dit er wel veel op. Vooral de opbouw naar de climax die tootnjes omhoog is precies zoals rage remix. Denk dat veel mensen hier over gaan zeuren :P
Goede voorzet met zeuren alvast. ;)

Vind die synth echt lekker. Frontliner is vaker van het bedenken van iets nieuws en dat dan een paar platen vasthouden voordat hij het volgende truukje bedenkt. En die nieuwe stijlen van hem kan ik goed waarderen. Zo ook deze keer. Nice.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Meph0 wrote:
jaron123 wrote:Ik vind persoonlijk die synth van rage remix wel lekker, alleen lijkt dit er wel veel op. Vooral de opbouw naar de climax die tootnjes omhoog is precies zoals rage remix. Denk dat veel mensen hier over gaan zeuren :P
Goede voorzet met zeuren alvast. ;)

Vind die synth echt lekker. Frontliner is vaker van het bedenken van iets nieuws en dat dan een paar platen vasthouden voordat hij het volgende truukje bedenkt. En die nieuwe stijlen van hem kan ik goed waarderen. Zo ook deze keer. Nice.
Thx! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
synth is idd lekker alleen die pitchkicks vliegen echt weer de hoogte in, zo jammer verder oordeel doe ik als er een HQ is.
I
Dat stijltje na zn album release bevalt me wel! Frontliner, een van de beste producers nog altijd :worship:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Album zit vol met net niet tracks imo, die na zijn album kan ik inderdaad meer waarderen :D