Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Ran-D - #My Way

E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Artiest: Ran-D

Track(s): My Way

Sample/video:

View on YouTube
Last edited by emmerick on 15 Apr 2012 14:03, edited 1 time in total.
M
Hardtraxxer
327 posts member since 2012
last seen Jul 2018
deze track weet me te pakken ran-d :thumbsup: :love:
J
Klinkt niet slecht, alleen waarom moet onze Ran-D nou zoveel tracks uitscheiten en niks releasen. :sleep:
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Wat een poep, ran D vocals, ran D kick, Ran D synth, ik word moe van deze meneer.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Ran-D, waar ben je toch mee bezig. Ik ben mijn interesse in deze man totaal verloren! Elke keer die vocalen en dan zijn ze ook nog zo cheesy als maar kan. De rest daaromheen vind ik niet beter dan de vocalen. Hij heeft zijn samplebox heel iets vernieuwd lals ik dat zo hoor en in het begin heeft hij iets anders geprobeerd lijkt het wel.

ff iets wat niet met die track te maken heeft; die freakin' 'frangler' in al zijn sets! -_-
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Weer een standaard Ran-D track in een nieuw jasje.. Sorry Randy, je weet mij helaas ook steeds minder te boeien :(
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
jambekkie wrote:Ran-D, waar ben je toch mee bezig. Ik ben mijn interesse in deze man totaal verloren! Elke keer die vocalen en dan zijn ze ook nog zo cheesy als maar kan. De rest daaromheen vind ik niet beter dan de vocalen. Hij heeft zijn samplebox heel iets vernieuwd lals ik dat zo hoor en in het begin heeft hij iets anders geprobeerd lijkt het wel.

ff iets wat niet met die track te maken heeft; die freakin' 'frangler' in al zijn sets! -_-
Bedoel je niet flanger?
S
Hardtraxxer
113 posts member since 2011
last seen Aug 2014
De climax is een getweekte versie van de intro van it must be..
Hardtraxxer
148 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Is deze niet op Rebirth gedraaid, staat me iets bij van die vocals.
Maar over de track zelf: wat een schijtvocals weer, altijd t zelfde liedje. Ik vind het melodie wel heel vett.
L
Hardtraxxer
123 posts member since 2012
Mid-intro vind ik heel erg lekker!
Climax lijkt inderdaad te veel op It Must Be en is ook niet erg bijzonder.
A
jambekkie wrote:Ran-D, waar ben je toch mee bezig. Ik ben mijn interesse in deze man totaal verloren! Elke keer die vocalen en dan zijn ze ook nog zo cheesy als maar kan. De rest daaromheen vind ik niet beter dan de vocalen. Hij heeft zijn samplebox heel iets vernieuwd lals ik dat zo hoor en in het begin heeft hij iets anders geprobeerd lijkt het wel.

Zelfs onze jambek die verliest interesse, nu Emmerick nog
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Almighty wrote:

Zelfs onze jambek die verliest interesse, nu Emmerick nog
Edit: track is leuker geworden na paar keer luisteren
Last edited by emmerick on 16 Apr 2012 16:10, edited 3 times in total.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Weer hetzelfde verhaal. Vind de climax opzich nog wel wat hebben though. Lijkt wel veel op It Must Be, alleen stoor ik me bij dit nummer minder aan de pitchkicks.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Kan hier niet eens naar luisteren
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Ran-D
New solo track almost finished for tonight. I'll play it for the first time at Scantraxx X in the HMH. The name of the track is Ran-D - #myway In a few hours i'm leaving for Hardshock, where I play at 22:00! Wherever you guys are, have a good weekend. Those who are gonna be at one of these events, see you tonight ;-) We're gonna have a partyyyyy!
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Lijkt inderdaad zeer hard op It Must Be.
Ikzelf ben ook geen echte fan meer van Ran-D, altijd datzelfde verhaaltje :/
Hardtraxxer
51 posts member since 2012
last seen Jul 2024

Leuk nummer

:yay:
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Hmm, weet het niet met deze. De vocals gaan toch wel echt een beetje te ver hoor, maar toch klinkt het wel leuk en euforisch
helemaal in deze tijd van het jaar appreciëer ik dat vaak wat meer. Misschien nog een paar keer luisteren.
Melodie en midintro klinken wel lekker! :)
Last edited by BvG50 on 15 Apr 2012 14:51, edited 1 time in total.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
melodie klinkt wel lekker :thumbsup:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Lekker plaatje :thumbsup: :)
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
jambekkie wrote:ff iets wat niet met die track te maken heeft; die freakin' 'frangler' in al zijn sets! -_-
Ja irritant he, zo'n Frangler ...
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Laat ik er weer eens even wat positiefs in gooien hoor :D

Wat een ontzettend VETTE plaat :loving: ik houd van die vocals, ik houd gewoon van Ran-D zijn stijl. Heerlijk dit!
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Melodie en lead in de climax lijkt erg veel op die van It must be. Verder wel redelijk plaatje, op de kaasvocals na.
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
J9_ wrote:Laat ik er weer eens even wat positiefs in gooien hoor :D

Wat een ontzettend VETTE plaat :loving: ik houd van die vocals, ik houd gewoon van Ran-D zijn stijl. Heerlijk dit!
en ik houd van jou.. (L)
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Klinkt weer goed!