Vind dat dus echt het minst storende van al dat geouwehoer in die hele ep maar oké.wrote:Een beetje jammer dat B-Front reclame voor zichzelf maakt in die shoutout.
Tracklist · 17 tracks
- 01Intro
- 02Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee (Noisecontrollers 2012 Edit)Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee/Empire Of The Sun (FUS065-5) on Tracks
- 03Di-Rect - Young Ones (D-Block & S-te-Fan remix)Di-rect - Young Ones (D-Block & S-Te-Fan Bootleg) on Tracks
- 04Scope DJ & Audiofreq - RobotScope DJ & Audiofreq - Robot on Tracks
- 05Frontliner - Keep It UpFrontliner - Keep It Up on Tracks
- 06Scope DJ - Scream For More (Fantasy Island Anthem 2012)Scope DJ - Scream For More (Fantasy Island Anthem) on Tracks
- 07Wildstylez - ShadowWildstylez - Shadow on Tracks
- 08Psyko Punkz - Psyko FoundationPsyko Punkz - Psyko Foundation on Tracks
- 09Zatox - OperaZatox - Opera on Tracks
- 10Hardwell - Spaceman (Headhunterz Remix)Hardwell - Spaceman (Headhunterz Remix) on Tracks
- 11D-Block & S-te-Fan - Sound Of The Thunder (Hard With Style Edit)D-Block & S-te-Fan ft. Villain - Sound Of The Thunder (Hardbass Edit) on Tracks
- 12Tiësto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)Tiësto - Lethal Industry (Code black Bootleg) on Tracks
- 13Ran-D - #MyWayRan-D - #My Way on Tracks
- 14Adaro ft. MC Renegade - The House Of WaxAdaro ft. Mc Renegade - The House of Wax (Bootleg) on Tracks
- 15B-Front - MysteriasB-Front - Mysterias on Tracks
- 16Adaro - The Italian TributeAdaro - The Italian Tribute on Tracks
- 17Ran-D & Adaro - Struggle For Existence (Live Edit)Ran-D & Adaro - Struggle for existence (A2R013) on Tracks
Hij maakt meer reclame voor zichzelf door die track.wrote:Een beetje jammer dat B-Front reclame voor zichzelf maakt in die shoutout.
Hard With Style is een en al reclame voor artiesten.wrote:Een beetje jammer dat B-Front reclame voor zichzelf maakt in die shoutout.
Het zou mij erg benieuwen hoeveel promo's Heady elke keer toegestuurd krijgt voor zijn podcasts.
Ik had hier nog niet eens op gereageerd. Maar net zoals de meeste hier had ook ik er veel en veel meer van verwacht.
De enige uitschieter vind ik de nieuwe van Adaro (The Italian Tribute). Zelfs Mysterias vind ik zwaar tegenvallen. Wordt wel eens tijd dat B-Front een andere sfeer gaat neerzetten in z'n tracks aangezien die (imo) vaak het zelfde zijn.
Overall gezien: een zeer matige episode welke het niet eens waardig is om als hashtag '1YHWS' te gebruiken. De special van Qlimax was veel en veel beter!
De enige uitschieter vind ik de nieuwe van Adaro (The Italian Tribute). Zelfs Mysterias vind ik zwaar tegenvallen. Wordt wel eens tijd dat B-Front een andere sfeer gaat neerzetten in z'n tracks aangezien die (imo) vaak het zelfde zijn.
Overall gezien: een zeer matige episode welke het niet eens waardig is om als hashtag '1YHWS' te gebruiken. De special van Qlimax was veel en veel beter!
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Ik zou zeggen, hack zn dropbox, en je ziet het!wrote:Hard With Style is een en al reclame voor artiesten.wrote:Een beetje jammer dat B-Front reclame voor zichzelf maakt in die shoutout.
Het zou mij erg benieuwen hoeveel promo's Heady elke keer toegestuurd krijgt voor zijn podcasts.