Wat is mainstream over het algemeen toch lelijk geworden. Skip erdoorheen en je hoort allemaal dezelfde soort lelijke dongs. Alleen Mysterias springt eruit qua goede kicks. 
Tracklist · 17 tracks
- 01Intro
- 02Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee (Noisecontrollers 2012 Edit)Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee/Empire Of The Sun (FUS065-5) on Tracks
- 03Di-Rect - Young Ones (D-Block & S-te-Fan remix)Di-rect - Young Ones (D-Block & S-Te-Fan Bootleg) on Tracks
- 04Scope DJ & Audiofreq - RobotScope DJ & Audiofreq - Robot on Tracks
- 05Frontliner - Keep It UpFrontliner - Keep It Up on Tracks
- 06Scope DJ - Scream For More (Fantasy Island Anthem 2012)Scope DJ - Scream For More (Fantasy Island Anthem) on Tracks
- 07Wildstylez - ShadowWildstylez - Shadow on Tracks
- 08Psyko Punkz - Psyko FoundationPsyko Punkz - Psyko Foundation on Tracks
- 09Zatox - OperaZatox - Opera on Tracks
- 10Hardwell - Spaceman (Headhunterz Remix)Hardwell - Spaceman (Headhunterz Remix) on Tracks
- 11D-Block & S-te-Fan - Sound Of The Thunder (Hard With Style Edit)D-Block & S-te-Fan ft. Villain - Sound Of The Thunder (Hardbass Edit) on Tracks
- 12Tiësto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)Tiësto - Lethal Industry (Code black Bootleg) on Tracks
- 13Ran-D - #MyWayRan-D - #My Way on Tracks
- 14Adaro ft. MC Renegade - The House Of WaxAdaro ft. Mc Renegade - The House of Wax (Bootleg) on Tracks
- 15B-Front - MysteriasB-Front - Mysterias on Tracks
- 16Adaro - The Italian TributeAdaro - The Italian Tribute on Tracks
- 17Ran-D & Adaro - Struggle For Existence (Live Edit)Ran-D & Adaro - Struggle for existence (A2R013) on Tracks
Wat een ontzettend saaie episode
op 14, 15 en 16 na!
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Jaydee Edit is niet normaal lekker, mijn god
Verder wel echt een mainstream lijst. Als speciale 1 jaar episode had ik op z'n minst wel één oude track erin verwacht en één theracords tracks, aangezien dit jaar toch vooral Geck-o zijn opmars maakt. Desalniettemin luistert het heerlijk weg.
En dan hebben we nog Mysterias, het is gewoon niet gezond om die track te luisteren, teringdikke kicks, teringdikke melodie.
En Code Black heeft mij wederom niet teleurgesteld, heer-lij-ke bootleg. Wat een talent.
En dan hebben we nog Mysterias, het is gewoon niet gezond om die track te luisteren, teringdikke kicks, teringdikke melodie.
En Code Black heeft mij wederom niet teleurgesteld, heer-lij-ke bootleg. Wat een talent.
N
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Wat is die live edit van struggle for existence toch vet! 
A
Paar lekkere, paar minder maar uurtje lang lekkere muziek
My Way, Keep it Up, Robot(intro) Struggle edit, Thunder Edit

Mis wel een vd nieuwe WP
en B-Front schaamteloos zelfpromotie 
My Way, Keep it Up, Robot(intro) Struggle edit, Thunder Edit
Mis wel een vd nieuwe WP
Zwaar overrated dit, de eerdere shows bevatten nog wel wat onbekendere tracks en gaf support aan opkomende producers, weliswaar veel dertien in een dozijn producers, maar goed.
Dit daarentegen is weer dezelfde namen die we altijd zien: Ran-D, Adaro, PP, NC, DBSTF, Wildstylez etc.
Volgens mij zijn het ook alleen maar nummers uit dit jaar en daarnaast staat de halve video vol met van die kinderen die iets op een blaadje hebben geschreven :')
Had een resident bij FearFM dit gedaan, dan was er amper aandacht voor, behalve wat reacties over hoe kom je aan die promo's. Typisch voorbeeld van een hype.
Dit daarentegen is weer dezelfde namen die we altijd zien: Ran-D, Adaro, PP, NC, DBSTF, Wildstylez etc.
Volgens mij zijn het ook alleen maar nummers uit dit jaar en daarnaast staat de halve video vol met van die kinderen die iets op een blaadje hebben geschreven :')
Had een resident bij FearFM dit gedaan, dan was er amper aandacht voor, behalve wat reacties over hoe kom je aan die promo's. Typisch voorbeeld van een hype.
Dit. Desalniettemin een leuk luistersetje.wrote:Misschien waren mn verwachtingen wel te hoog.. Heb wel beter afleveringen gezien.
Precies dit.wrote:Zwaar overrated dit, de eerdere shows bevatten nog wel wat onbekendere tracks en gaf support aan opkomende producers, weliswaar veel dertien in een dozijn producers, maar goed.
Op echt 4 nummers na zit er weinig boeiends in.
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Omdat hij een punt van kritiek geeft moet ie er maar niet naar luisteren?wrote:Dan ga je toch iets anders luisteren, hij maakt er zat mensen tevreden meewrote:Zwaar overrated dit, de eerdere shows bevatten nog wel wat onbekendere tracks en gaf support aan opkomende producers, weliswaar veel dertien in een dozijn producers, maar goed.
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
Ik had er toch meer van verwacht. Dit vind ik niet echt speciaal, en de tracklist ook niet. Had toch wel gedacht dat het defqon anthem erin zou komen. En gehoopt op die van decibel
marja voor de rest is het gewoon een leuk setje
S
Wacht je vindt het niet speciaal, meer van verwacht en toch leuk setje?wrote:Ik had er toch meer van verwacht. Dit vind ik niet echt speciaal, en de tracklist ook niet. Had toch wel gedacht dat het defqon anthem erin zou komen. En gehoopt op die van decibel![]()
En Decibel anthem wordt pas gedraait op Defqon.1 jongeman. (Als het het anthem van Zatox is iig.)
Ik ga dit ook niet luisteren, ben echter wel benieuwd wat hier zo geweldig aan is.
De laatste nummerswrote:Ik ga dit ook niet luisteren, ben echter wel benieuwd wat hier zo geweldig aan is.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Heu.wrote:Zwaar overrated dit, de eerdere shows bevatten nog wel wat onbekendere tracks en gaf support aan opkomende producers, weliswaar veel dertien in een dozijn producers, maar goed.
Als jij meer verwacht van, let's say: Defqon. Dan kan het toch alsnog een prima feestje zijn ondanks dat het verder niet zo bijzonder is.......?wrote:Wacht je vindt het niet speciaal, meer van verwacht en toch leuk setje?wrote:Ik had er toch meer van verwacht. Dit vind ik niet echt speciaal, en de tracklist ook niet. Had toch wel gedacht dat het defqon anthem erin zou komen. En gehoopt op die van decibel![]()
M
Hardtraxxer
52 posts member since 2012
last seen Jul 2012
Blij dat Mysterias er nog bijzit
, het is het enige nummer dat er een beetje buiten springt, daarnaast natuurlijk weer de gebruikelijke DBSTF, Wildstylez, Zatox, Adaro etc.-vriendjespolitiek..
Wauw, hebben we hier 2 maanden opgewacht... ga je schamen heady.. had iig een set van 2 uur verwacht.
Alleen props voor Mysterias

Alleen props voor Mysterias
Leuke set. Had wel stiekem gehoopt op het Defqon anthem. Waar ze bij het Qlimax anthem vorig jaar 3 maanden van te voren de anthem vrijgaven doen ze over het Defqon anthem wat mysterieus. Over mysterieus gesproken; die track van B-Front is weer geniaal!
Voor de rest leuk lijstje, met wat gave nieuwe tracks!
Voor de rest leuk lijstje, met wat gave nieuwe tracks!
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Lyst is eigenlijk de grootste troll op hardtraxx.
Stiekem luistert hij elke dag naar WP, Da Tweekaz en D-Block & S-Te-Fan.
Stiekem luistert hij elke dag naar WP, Da Tweekaz en D-Block & S-Te-Fan.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Heady moet zich egt schamen, 2 maanden voor gehad... en dan dit.. waar bij elke episode wel een paar onbekenden tracks bijzaten enzo.. dat bij deze episode gwn geen 1 onbekende... veels te mainstream!!
telleurstellend..
telleurstellend..
S
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Jan 2014
Had er meer van verwacht, jammer. Toch leuk dat de Jaydee edit en de Lethal Industry bootleg erin zitten