Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Scope DJ & Audiofreq - Robot

Hardtraxxer
241 posts member since 2011
last seen Feb 2018
Artiest: Scope DJ & Audiofreq

Track(s): Robot

Sample/video: http://www.facebook.com/video/video.php ... 1675808360

View on YouTube
Last edited by Gouryella on 13 Apr 2012 10:34, edited 2 times in total.
M
Hardtraxxer
71 posts member since 2012
last seen Aug 2013
klinkt wel ok, maar wel te kort om echt over te oordelen :x
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Dit word echt een heerlijke track! Heb sowieso vertrouwen in Scope DJ en al helemaal als ik dit introotje weer hoor. Hoop alleen dat Audiofreq zijn kicks thuishoudt..
D
Hardtraxxer
405 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Gaat Iedere val de goede kant op!
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
volgens mij best slappe kicks in de intro. sounds zijn wel leuk.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
zolang scope dj de kicks maakt kan er wel wat moois uitrollen
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
de sounds die te horen zijn klinken prima hoor! interesse is gewekt
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
lol ben ook benieuwd naar dat anthem van scope!
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Klinkt al beter dan wat we van die kale knakker gewend zijn. Scope heeft wel wat beters op zijn naam staan. Ben benieuwd wat deze jongens samen te weeg kunnen brengen op Rebirth.. :)
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
klinkt echt fucking nice!
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Wout1997 wrote:zolang scope dj de kicks maakt kan er wel wat moois uitrollen
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
View on YouTube
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Kwamen tegen het einde van deze set aanlopen, maar hoorde van verre de pitchkicks (denk voornamelijk van Audiofreq) al weer. Heb deze dus ook gemist, dus binnenkort eens in betere kwaliteit beoordelen.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Scope DJ heb ik nog altijd best hoog zitten, dus ben wel beniewd naar een wat minder karige kwaliteit van dit plaatje.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
In die midintro had echt een kick moeten zitten; zo is er echt niks aan. Drukke sfeer met zompige windjes op 150 bpm. Tweede midintro zelfde verhaal. Melodie in de climax vind ik best nice. :) Gelukkig bereiken de kicks geen maximale hoogte a la Audiofreq. De outro is dan weer een stuuuuuuk beter als de midintro's. Een cutje maken dus.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
jambekkie wrote:Dit word echt een heerlijke track! Heb sowieso vertrouwen in Scope DJ en al helemaal als ik dit introotje weer hoor. Hoop alleen dat Audiofreq zijn kicks thuishoudt..
Intro is baas! Melodie klinkt prima :) Mooi geheel zo.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
had er meer dub in verwacht dus ben positief verrast :D
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Ik vind dit echte meuk, had echt wel wat beter verwacht omdat ik Scope Dj zelf wel leuk vind.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
mwah klinkt wel leuk in HQ alleen zijn de kicks echt bagger.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ben wel erg beniewd naar deze live :).
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
In HQ :)
View on SoundCloud
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
wootum wrote:Kwamen tegen het einde van deze set aanlopen, maar hoorde van verre de pitchkicks (denk voornamelijk van Audiofreq) al weer. Heb deze dus ook gemist, dus binnenkort eens in betere kwaliteit beoordelen.
Haha, kan jij een track nog ergens anders op beoordelen? xd (en nee, nu geen discussie over pitchkicks ;))

ON: kan er weinig uit opmaken, maar klinkt nog niet heel geweldig, eerst maar wachten op HQ en dan wat vaker luisteren.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
DaBerry wrote:
wootum wrote:Kwamen tegen het einde van deze set aanlopen, maar hoorde van verre de pitchkicks (denk voornamelijk van Audiofreq) al weer. Heb deze dus ook gemist, dus binnenkort eens in betere kwaliteit beoordelen.
Haha, kan jij een track nog ergens anders op beoordelen? xd (en nee, nu geen discussie over pitchkicks ;))
Ik vind de kick het belangrijkste element in een hardstyle track. Ik vind de kwaliteit van de kicks de laatste tijd echt heel laag en nee, dan heb ik het niet eens over de pitchkicks (die ook 9 van de 10 keer afschuwelijk lelijk zijn). Als de kick in een nummer niet lekker klinkt, kan de rest nog zo gaaf zijn, ik zal hem niet (zo vaak) meer luisteren ;)
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
wootum wrote:
DaBerry wrote:
Ik vind de kick het belangrijkste element in een hardstyle track. Ik vind de kwaliteit van de kicks de laatste tijd echt heel laag en nee, dan heb ik het niet eens over de pitchkicks (die ook 9 van de 10 keer afschuwelijk lelijk zijn). Als de kick in een nummer niet lekker klinkt, kan de rest nog zo gaaf zijn, ik zal hem niet (zo vaak) meer luisteren ;)
Je hebt ergens wel gelijk inderdaad. Maar als de kick wat minder is en het melodietje is episch, dan luister ik 'm nog wel hoor. Maar goed we gaan off-topic... Viel me alleen op dat 9 van de 10 comments van jou over de kicks gaan ;)