Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

De winnaar van deze battle is:
Poll eindigt op 14 mei 2019 23:25
Bellsprout 24%  24%  [ 5 ]
Vulpix 76%  76%  [ 16 ]
Totaal aantal stemmen : 21
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We gaan door met de vierde battle van de laatste 16 van de Hardtraxx DJ Battles 2018! Bellsprout en Vulpix zullen het tegen elkaar opnemen.

De opdracht voor de deelnemers die bij de laatste 16 horen is om een Hard With Style set na te mixen. De tracklists zullen per tweetal dus hetzelfde zijn. Bellsprout en Vulpix hebben voor jullie HWS #5 gemixt op hun eigen manier en het is aan jullie om te bepalen wie dit het beste/meest uniek heeft gedaan.

Jullie kunnen 7 dagen stemmen op je favoriete set, de tracklist vinden jullie onder de setjes in deze post.

Bellsprout


Vulpix


Tracklist:
01 Intro
02 Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
03 Scope DJ - Hypersonic
04 TNT - Club Shock Anthem
05 Headhunterz - A New Day
06 Frontliner - Lose The Style
07 Critical Mass - Burning Love (D-Block & S-Te-Fan Remix)
08 Tuneboy - Mood To Swing
09 Psyko Punkz ft Mc Villain - Psyko Soldier
10 Wildstylez - I See Stars
11 Plan B - Love Goes Down (Doctor P Remix)
12 Brennan Heart - Memento (Bioweapon Remix)
13 A-Lusion - Start Living
14 Code Black - Visions
15 Slim Shore & B-Front - Charger
16 Noisecontrollers - Samara
17 A-Lusion & Scope Dj - Mechanical
18 Code Black - F.E.A.R.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 11:00 
 
Hardtraxx Veteran

Deze ronde ging het niet om wie er spannend draait maar foutloos zo te horen.

Sorry Bellsprout maar het was echt niet goed genoeg om door te gaan imo, het gaat al mis met de vocals door laten lopen van Lose Your Mind. Het ligt er enorm naast, later in de mix precies hetzelfde.

Probs wel voor de overgang naar Lose The Style.

Stem gaat naar de foutloze Vulpix met de kanttekening dat het erg saai en veilig in elkaar zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Stem gaat naar de foutloze Vulpix met de kanttekening dat het erg saai en veilig in elkaar zit


Hier ben ik het niet mee eens. Vind de vele mid intro overgangen juist helemaal niet zo veilig. Een overgang op een mix intro, dat is veilig. In deze set zijn ze ook nog eens foutloos uitgevoerd, dat klopt inderdaad. Luistert heel lekker weg op deze manier. Stem gaat sowieso naar Vulpix, Bellsprout heeft nog wat meer oefening nodig maar dat was ook al gebleken uit de groepsfase.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was leuk om mee te doen, maar deze ronde was echt een totale afslachting voor mij :lol:
Kreeg de overgangen voor geen meter voor elkaar, op een aantal na, maar verder was het echt bar slecht.
Ik had ook niet verwacht dat ik de eerste rond door zou komen, dus ben er ook wel weer beetje blij mee.
Succes in ieder geval verder Vulpix! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor het meedoen Job en gefeliciteerd Vulpix! Nieuwe poule komt vanmiddag online.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle