Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar er 20 begonnen, zijn er nu nog slechts drie over! We gaan verder met de tweede halve finale van de Hardtraxx DJ Battles 2018! Pidgey heeft onlangs de eerste finale plek weten te veroveren, en Tauros en Vulpix gaan uitmaken wie zijn tegenstander in de finale gaat worden.

De opdracht die de halve finalisten hebben gekregen is om een set te mixen waarin zij het woord 'HTDJBATTLES' spellen met de eerste letter van de tracktitel.

Jullie kunnen t/m 29 augustus, 23:59 uur stemmen op je favoriete set: stemmen gaat via comments!. Gezien de opdracht heb ik dit keer de tracklists wel toegevoegd. Laat je muzikale voorkeur echter niet de overhand nemen en stem op de set met het dikste mixwerk/meeste creativiteit, en niet omdat je de trackkeuze het beste vind!

Tauros


01. (H)ardstate Channel - Brennan & Heart
02. (T)he Test 2.0 (Crypsis Remix) - DJ Thera
03. (D)elirium - Clockartz
04. (J)unior (Hardstyle Masterz Remix) - Speedwave
05. (B)irth of a Flame (Thera's Heliopolis Mix) - DJ Thera
06. (A)liens - Noisecontrollers
07. (T)he Millions Gods - Donkey Rollers
08. (T)his Is Not... - Brennan Heart
09. (L )unatick - Jones & B-Front
10. (E)pic Bass - Alphaverb
11. (S)hitty Music - Delete & Regain]

Vulpix

01. (H)ardstyle Machine - Hatom w/ (H)angover (Geck-o Edit) - Buraka Som Sistema
02. (T)ales From The White Widow - Wishmaster ft Life Runs Red w/ (T)his Is Not... - Brennan Heart
03. (D)emons - Mind Dimension & Malice w/ (D) - Delete
04. (J)ustice 4 All - Donkey Rollers w/ (J)iggy - Vazard
05. (B)2BW - Wild Motherfuckers w/ Bangrindin' (Noisecontrollers Remix) - The Pitcher
06. (A) Dark Tomorrow - The Beholder & Digital Punk w/ (A) Little More Beat (Ctrl Mix) - Girls Form Hardasia
07. (T)ake It - The Purge
08. (T)ake It Back - Delete
09. (L )ast Resort - Main Concern w/ (L )ady Of The Lake (Thera Remix) - The Machine
10. (E)arth In Me - Enemy Contact w/ (E)DM Space Machine - Chris One
11. (S)hitty Music - Delete & Regain w/ (S)in & Sentence - Riot Shift
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

P.s.: ik ga morgen op vakantie dus aan de finalisten, de mail met de finaleopdracht kunnen jullie begin september verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb beide mixjes twee keer geluisterd om tot een oordeel te komen, lag in mijn ogen dicht bij elkaar. Ik vind de mix van Tauros qua tracks en opbouw wat beter bij elkaar passen en het geheel loopt soepel in elkaar over. De mix van Vulpix zit vol met leuke overgangen en tracks die over elkaar lopen, alleen het wordt er af en toe wat druk van. Lastig, maar denk dat ik toch voor Vulpix ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tauros:
Fijne trackkeuze, de overgang naar Delirium vond ik wat te abrupt klinken, de overgang naar Junior klonk heel erg fijn. Mooi hoe je tussendoor nog Brutalized er door heen laat gaan. De overgang naar Aliens vond ik zelf iets te druk. En ook de overgang van Million Gods naar This is Not vond ik niet helemaal passen. De laatste overgangen vond ik wel dikke prima! :D

Vulpix:
Ook een leuke trackkeuze, je hebt het wat gewaagder voor jezelf gemaakt door meerdere tracks te gebruiken. Bij de eerste track vind ik ze niet goed bij elkaar passen, had dan eerder gekozen om de kick van Hardstyle Machine te pakken ipv Hangover want Hardstyle Machine word hierdoor een beetje weggedrukt. Bij BTBW vind ik Bangridin' wel weer heel erg vet toegepast. De overgang naar Take It vind ik veels te druk, in het begin ligt hij voor mijn gevoel er ook naast waardoor het heel storend klinkt. De overgang erna naar Take it Back vond ik wel de leukste overgang in je mix. Past er wel prima bij, ondanks dat hij wel weer voor mijn gevoel offbeat gaat. De overgangen erna klinken wel stuk beter weer, alleen vind Earth in Me wel beetje misplaatst in deze set tussen die 2 tracks in :P

Op wie ik ga stemmen laat ik nog even in het midden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2019 11:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn keuze gaat naar Tauros!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vulpix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 17:12 
 
Hardtraxx Newbie

Ik kies Tauros
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren geluisterd. Zit op het werk dus kan niet zo'n uitgebreide review gaan typen. Vond de overgangen van Tauros beter dan die van Vulpix over het algemeen, op die naar This is Not.. na. Beiden wel erg creatief gemixt en vond de teases/mashups van Vulpix ook wel cool. M'n stem gaat naar Tauros.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 02:35 
 
Hardtraxx Newbie

cb92 schreef:
Mijn keuze gaat naar Tauros!



ik kies ook voor Tauros!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle