Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

De winnaar van deze battle is:
Poll eindigt op 30 apr 2019 13:13
Pikachu 74%  74%  [ 14 ]
Drowzee 26%  26%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 19
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2019 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We gaan door met de vierde battle van de laatste 16 van de Hardtraxx DJ Battles 2018! Pikachu en Drowzee zullen het tegen elkaar opnemen.

De opdracht voor de deelnemers die bij de laatste 16 horen is om een Hard With Style set na te mixen. De tracklists zullen per tweetal dus hetzelfde zijn. Pikachu en Drowzee hebben voor jullie HWS #4 gemixt op hun eigen manier en het is aan jullie om te bepalen wie dit het beste/meest uniek heeft gedaan.

Jullie kunnen 7 dagen stemmen op je favoriete set, de tracklist vinden jullie onder de setjes in deze post.

Pikachu


Drowzee


Tracklist:
01. Intro
02. Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix)
03. Dj Isaac - Bring The Club Down
04. Unknown - Make It Loca (Headhunterz Edit)
05. Brennan & Heart - We Are Possessed (Headhunterz Remix)
06. The Opposites - Licht Uit (Coone Remix)
07. Headhunterz - From Within (Winne Edit)
08. Brennan Heart - Lift Me Up
09. The Anarchist - Outrageouz
10. Arkaine - Fear No More
11. Noisecontrollers - Universe Was Born]
12. Psyko Punkz - No Fear
13. TNT - Countdown
14. D-Clear - Midnight Skies
15. Gunz For Hire - Kingz Of The Underground
16. Wild Motherfuckers - The BPM Track
17. Adaro - Haunter Of The Dark
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2019 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Setje van Drowzee begint bij de Bring the Club Down?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2019 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drowzee heeft inderdaad de volgorde van de tracks aangepast merk ik. Ik had in de mail vermeld dat de volgorde niet aangepast mocht worden en hiermee heeft Drowzee nu wel een vrij groot voordeel t.o.v. Pikachu, omdat hij nu zelf de best passende overgangen bij elkaar kon zoeken. Om die reden krijgt Drowzee 4 (EDIT: 2) stemmen aftrek uiteindelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2019 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drowzee used Confusion!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2019 16:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Drowzee heeft inderdaad de volgorde van de tracks aangepast merk ik. Ik had in de mail vermeld dat de volgorde niet aangepast mocht worden en hiermee heeft Drowzee nu wel een vrij groot voordeel t.o.v. Pikachu, omdat hij nu zelf de best passende overgangen bij elkaar kon zoeken. Om die reden krijgt Drowzee 4 stemmen aftrek uiteindelijk.


Klinkt meer als een fout in de Tracklist dan het bewust bij elk zoeken. :lol:

Pikachu gestemd, geen fouten gehoord en bij drowzee enkele offbeatjes die wel gecorrigeerd werden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2019 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drowzee gestemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 08:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, het staat allemaal toch nog wel redelijk dicht bij elkaar en de tweede helft klopt wel. Laat ik het redelijk houden en het bij 2 stemmen aftrek houden! Dit ook ivm het aantal stemmen wat er uiteindelijk gaat komen waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2019 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 12:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik was dus drowzee,
Hele domme fout gemaakt in de tracklist , en door haast (verbouwing van kamer met veel stof) weinig tijd gehad.
Maar denk als ik wat meer tijd had gehad het denk ik ook niet had gered tegen Pikachu.

Maar op deze manier bloeden deze dj battles erg snel dood wanneer er random een keer een weekje wordt opgezet. Begin dan niet aan zoiets of vraag hulp.. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff helemaal niet aan gedacht! Vandaag komen de nieuwe setjes online. Volgende editie ga ik hem iig wel een stuk korter maken want het duurt ook wel heel erg lang op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had ook nooit met poulfases begonnen. Nu is de hype er al vanaf voordat het er echt om gaat spannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik had ook nooit met poulfases begonnen. Nu is de hype er al vanaf voordat het er echt om gaat spannen.


Met meer inschrijvingen wel, of anders meteen laatste 8 ipv 16, nu vielen er vrij weinig af na de poulfase.

Maar zet alvast een reminder in je agenda voor volgende week fuzzy, dan schiet het wat beter op.
En in het topic in Algemeen ook ff posten wanneer er een nieuwe battle is helpt ook denk ik.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle