Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

De winnaar van deze battle is:
Poll eindigt op 22 jul 2019 11:21
Vulpix 59%  59%  [ 16 ]
Haunter 41%  41%  [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 27
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We gaan door met de één-na-laatste kwartfinale van de Hardtraxx DJ Battles 2018! Vulpix en Haunter gaan bepalen wie van de twee door gaat naar de halve finale.

De opdracht die de overgebleven deelnemers hebben gekregen is om een set van 28 tot 32 minuten te mixen, bestaande uit enkel en alleen tracks uit het Lekkerste Kick topic. Uiteraard mogen de deelnemers niet nu na het horen van de opdracht nog tracks daar posten en die meenemen in hun set.

Jullie kunnen 7 dagen stemmen op je favoriete set, de tracklists heb ik voor deze ronde weer achterwege gehouden om muzikale voorkeur niet teveel mee te laten spelen. Ze zijn echter wel te vinden in de beschrijving op Mixcloud. Stem dus op de set met het dikste mixwerk/meeste creativiteit, en niet omdat je de trackkeuze het beste vind!

Vulpix


Haunter
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag eens even luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb toch op Haunter gestemd. Klinkt veel lekkerder weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duidelijk Vulpix voor mij. Niet spectaculair creatief ofzo maar gewoon goed afgewerkt op een enkele overgang na.

Haunter geen lekkere teases en vaak scheef. @17.10 bijvoorbeeld, ligt gewoon finaal ernaast en toch laat je Clubbin lopen? Niet het niveau dat je verwacht bij een kwartfinale vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2019 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Duidelijk Vulpix voor mij. Niet spectaculair creatief ofzo maar gewoon goed afgewerkt op een enkele overgang na.

Haunter geen lekkere teases en vaak scheef. @17.10 bijvoorbeeld, ligt gewoon finaal ernaast en toch laat je Clubbin lopen? Niet het niveau dat je verwacht bij een kwartfinale vind ik.

Eens. Snap ook niet goed dat Vulpix deze ronde gaat verliezen. Was echt wel een tikkeltje beter. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

10-10, en nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 09:35 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Eens. Snap ook niet goed dat Vulpix deze ronde gaat verliezen. Was echt wel een tikkeltje beter. :x


Dit! In de kwartfinale er zo onwijs naast liggen in een DJ Battle en dan nog 10 stemmen krijgen. Het gaat om mixtechniek op 1 en dan staat het nu gelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sudden death?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zet de poll nog 3 dagen open vanaf nu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2019 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan, vulpix die even 6 stemmen weet te ronselen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2019 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Zo dan, vulpix die even 6 stemmen weet te ronselen xd

Vanaf nu wordt er gestemd dmv reactie als ik me niet vergis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2019 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, vanaf de halve finales is dat het geval. Heb het vermoeden (al eerder gehad) dat er toch mensen zijn die hun vriendjes vragen om te stemmen, bijvoorbeeld doordat iedere keer als een tegenstander een stem krijgt de ander ineens ook een stem krijgt waardoor het weer gelijk staat. Is onmogelijk te bewijzen dus kan niemand er ook op aanspreken, maar om dat tegen te gaan volgende ronde alleen stemmen d.m.v. comment met korte onderbouwing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 11:34 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Nee, vanaf de halve finales is dat het geval. Heb het vermoeden (al eerder gehad) dat er toch mensen zijn die hun vriendjes vragen om te stemmen, bijvoorbeeld doordat iedere keer als een tegenstander een stem krijgt de ander ineens ook een stem krijgt waardoor het weer gelijk staat. Is onmogelijk te bewijzen dus kan niemand er ook op aanspreken, maar om dat tegen te gaan volgende ronde alleen stemmen d.m.v. comment met korte onderbouwing.


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vulpix gefeliciteerd! Per ongeluk vergeten om de set van Tauros te downloaden en Wetransfer link is verlopen, volgende battle komt zsm online! (zodra ik de set binnen heb).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 22:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Congrats Vulpix, prima set en niet onze beste set. Te snel in elkaar willen flansen, waardoor het slordig wordt. Volgende keer wellicht beter :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle