Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

De winnaar van deze battle is:
Poll eindigt op 04 jun 2019 22:56
Ekans 10%  10%  [ 1 ]
Haunter 90%  90%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We gaan door met een nieuwe battle van de laatste 16 van de Hardtraxx DJ Battles 2018! Ekans en Haunter zullen het tegen elkaar opnemen.

De opdracht voor de deelnemers die bij de laatste 16 horen is om een Hard With Style set na te mixen. De tracklists zullen per tweetal dus hetzelfde zijn. Tauros en Zubat hebben voor jullie HWS #6 gemixt op hun eigen manier en het is aan jullie om te bepalen wie dit het beste/meest uniek heeft gedaan.

Jullie kunnen 7 dagen stemmen op je favoriete set, de tracklist vinden jullie onder de setjes in deze post.

Ekans


Haunter


Tracklist:
1. Headhunterz - Hard With Style
2. Wildstylez - Back 2 Basics
3. Profite - Split Second
4. Wasted Penguinz - Melancholia
5. Zatox - No Way Back (Qlimax 2011 Anthem)
6. DJ Duro & The Prophet - Shizzle My Dizzle (The Prophet 2011 Remuxx)
7. Psyko Punkz - Let's Get Ill
8. TNT vs DJ Stephanie - The Mojo
9. Code Black - The Red Planet
10. Zatox - Winter
11. Adaro - No Time To Sleep
12. B-Front - Neophobia (Digital Punk Remix)
13. Nitrouz - Conquer Your Fears
14. Tat & Zat - Proud To Be Loud
15. Crypsis - Gangsta Shit
16. Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix)
17. B-Front - Virus
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gekozen voor Haunter. Stak goed in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mix van Ekans was strak qua beatmatchen maar de overgangen waren me vaak te druk. De platen zijn ook vervelend om zulk soort mid-intro overgangen mee te doen. Daarmee is Haunter creatiever geweest. Leuk idee om elke mid-intro de vorige/volgende track te teasen. Werd niet te druk en ik bleef geboeid omdat ik me elke keer afvroeg welke plaat er nu weer geteased ging worden. En op het moment dat het niet te druk was gewoon een mid-intro overgang gooien. Enige minpunten zijn een enkele beatmatch fout en de geluidskwaliteit van de platen. Klinken in de Ekans mix een stuk zuiverder. Stem gaat dus naar Haunter.

Denk dat het ook wel tijd wordt om de competitie wat sneller af te ronden want 10 stemmen is erg karig. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2019 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wordt het wat beter nu de laatste 8 / kwartfinale in gaat. Ik denk ook dat het veel helpt als het zich snel opvolgt, nu raakt het steeds momentum kwijt wanneer er te veel tijd tussen 2 battles in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man, man, man. :slow:

Moet ik het overnemen van je? Wil het serieus wel doen als je er toch geen tijd en moeite meer in wil steken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overdrijf niet zo man. Deze ronde is net 2 dagen afgelopen, dit weekend volgt de mail met informatie over de volgende knock out fase.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok, de competitie had al lang gedaan kunnen zijn, maar iedereen overdrijft. Lekker man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je op ‘Hardtraxx DJ Battles’ zoekt in de zoekbalk dan zie je dat ik voor het overgrote deel alles op tijd online heb gezet. Twee keer of zo heeft er een week tussen gezeten (waaronder 1x rond nieuwjaar als ik ook niet veel tijd heb) en verder zit er de laatste paar keer soms enkele dagen tussen. Dat je zegt dat de competitie allang klaar had kunnen zijn is dikke bullshit, er hadden misschien 2 battles meer online kunnen staan. Denk dat je niet beseft dat hier aardig wat tijd en moeite in gaat zitten, en je wilt niet weten hoe vaak ik mensen achterna heb moeten zitten omdat ze gewoonweg te laat waren, of hoe vaak ik wel niet heb moeten vragen om sets eens een keer wel in mp3 in te leveren omdat ik weet ik het hoeveel sets zelf nog heb kunnen gaan zitten converteren. Oh en dat mensen achterna zitten is overigens ook meer dan eens reden geweest dat een poule vertraagd is.

Dus de volgende editie mag jij gaan organiseren, succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Smh...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Als je op ‘Hardtraxx DJ Battles’ zoekt in de zoekbalk dan zie je dat ik voor het overgrote deel alles op tijd online heb gezet. Twee keer of zo heeft er een week tussen gezeten (waaronder 1x rond nieuwjaar als ik ook niet veel tijd heb) en verder zit er de laatste paar keer soms enkele dagen tussen. Dat je zegt dat de competitie allang klaar had kunnen zijn is dikke bullshit, er hadden misschien 2 battles meer online kunnen staan.

Maat, ik wou er verder niet meer op ingaan, maar wat je zegt is gewoon niet waar :lol:

Even snel de tijden geknipt/geplakt van de laatste 16.
Bericht Geplaatst op 28-05-2019, 22:56
Bericht Geplaatst op 16-05-2019, 10:29
Bericht Geplaatst op 07-05-2019, 23:25
Bericht Geplaatst op 23-04-2019, 13:13
Bericht Geplaatst op 14-04-2019, 13:03
Bericht Geplaatst op 02-04-2019, 11:54
Bericht Geplaatst op 20-03-2019, 10:54

Als ik hier het aantal dagen tussen tel (-7 tussen elke battle) kom ik uit op 25 dagen extra. Zouden we bv al in de halve finale zitten. Bovendien is dit op 7 rondes, daarvoor zijn er nog 15 geweest, waar ook wel redelijk wat extra dagen tussen zullen zitten. Ik kan wel begrijpen dat mensen af en toe eens te laat inleveren ofzo, maar ik geloof nooit dat elke ronde wel iemand te laat was/is.

Ik kom nu waarschijnlijk over als een ongelofelijke zuurpruim, maar ik (en nog anderen waar ik het al van gehoord heb) vind(en) het gewoon jammer dat dit leuk concept op die manier wat ondergesneeuwd is. Je merkt toch ook dat meerdere leden telkens moeten vragen waar de rest blijft. Kan je op dat moment ook even zeggen dat iemand wat vertraging heeft of whatever. Mja goed, verder niets aan de hand heur. Even bier drinken nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom exposed
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2019 03:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou goed wel iets meer dan ik zo op het eerste oog zag, maar alsnog. Wat je zegt is dus wel zo, niet bij iedere battle, maar wel bij iedere ronde ontvang ik meer dan één set te laat. En sowieso de hele groepsfase (een uitzondering daargelaten) heb ik gewoon stipt op tijd gepost. Het lijkt misschien heel simpel, iedere week ff een postje eruit doen, maar alle sets verzamelen/uploaden/artwork aanpassen/post klaarzetten/achter een vergeten set aangaan etc daar gaat meer tijd inzitten dan je denkt. En als dat voor een korte periode is is dat prima te doen. Maar dit is een ‘wedstrijd’ die maanden duurt. En dat is het probleem. De duur van de battles is ronduit te lang waardoor sets ook soms enkele dagen blijven liggen. Dat is iets waar ik pas later tijdens de battles achter ben gekomen, en ook zeker iets voor een volgende editie. Gewoon de complete opzet anders doen waardoor dit sneller gaat en het ook voor de luisteraars interessanter blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 22:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Nou goed wel iets meer dan ik zo op het eerste oog zag, maar alsnog. Wat je zegt is dus wel zo, niet bij iedere battle, maar wel bij iedere ronde ontvang ik meer dan één set te laat. En sowieso de hele groepsfase (een uitzondering daargelaten) heb ik gewoon stipt op tijd gepost. Het lijkt misschien heel simpel, iedere week ff een postje eruit doen, maar alle sets verzamelen/uploaden/artwork aanpassen/post klaarzetten/achter een vergeten set aangaan etc daar gaat meer tijd inzitten dan je denkt. En als dat voor een korte periode is is dat prima te doen. Maar dit is een ‘wedstrijd’ die maanden duurt. En dat is het probleem. De duur van de battles is ronduit te lang waardoor sets ook soms enkele dagen blijven liggen. Dat is iets waar ik pas later tijdens de battles achter ben gekomen, en ook zeker iets voor een volgende editie. Gewoon de complete opzet anders doen waardoor dit sneller gaat en het ook voor de luisteraars interessanter blijft.


Het hele principe van deze wedstrijd is leuk maar op meerdere manieren onuitvoerbaar.
Het duurt te lang omdat alles om de beurt gaat, meeste mensen stemmen op setjes die platen hebben die zij leuk vinden, goed mixwerk telt maar niet iedereen gaat voor de setjes zitten, zeker niet wanneer twee personen telkens de zelfde setjes moeten maken. Mensen gaan nou eenmaal lollig doen en stemmen op iets willekeurigs.

Helft vd poules weglaten, regels versoepelen om creativiteit te bevorderen, maximum aantal inschrijvingen, thema's voor mixjes in ronde's, voor je mee wilt doen moet je al een mix inleveren voor de eerste ronde en niet optijd inleveren is er uit. Poule rondes, kwartfinales en halve finales tegelijk doen en niet om de beurt. Stemmen doe je met reageren, niet met polls, kun je als optie doen om het aantal "echte" stemmen te verhogen maar dan zal het aantal daadwerkelijke stemmen waarschijnlijk lager liggen.

Bijv:

16 mensen doen mee
4 poules van 4.
3 rondes in de poules met normale mixjes waarbij de beste 2 door gaan.
Kwartfinale (8 over), halve finale (4 over) en finale (2 over) hebben allemaal thema's om het interessanter te houden.

Sneller klaar, meer creativiteit en minder gedoe er omheen, je bent vervolgens 6x bezig met uploaden, want totaal 6 rondes (3x poule, kwart, halve en finale)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 11:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de titel staat 2018, maar we zitten al bijna op de helft van 2019. Klopt dit wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 11:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
In de titel staat 2018, maar we zitten al bijna op de helft van 2019. Klopt dit wel?


Is Headhunterz al terug?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Fuzzylogic schreef:
Nou goed wel iets meer dan ik zo op het eerste oog zag, maar alsnog. Wat je zegt is dus wel zo, niet bij iedere battle, maar wel bij iedere ronde ontvang ik meer dan één set te laat. En sowieso de hele groepsfase (een uitzondering daargelaten) heb ik gewoon stipt op tijd gepost. Het lijkt misschien heel simpel, iedere week ff een postje eruit doen, maar alle sets verzamelen/uploaden/artwork aanpassen/post klaarzetten/achter een vergeten set aangaan etc daar gaat meer tijd inzitten dan je denkt. En als dat voor een korte periode is is dat prima te doen. Maar dit is een ‘wedstrijd’ die maanden duurt. En dat is het probleem. De duur van de battles is ronduit te lang waardoor sets ook soms enkele dagen blijven liggen. Dat is iets waar ik pas later tijdens de battles achter ben gekomen, en ook zeker iets voor een volgende editie. Gewoon de complete opzet anders doen waardoor dit sneller gaat en het ook voor de luisteraars interessanter blijft.


Het hele principe van deze wedstrijd is leuk maar op meerdere manieren onuitvoerbaar.
Het duurt te lang omdat alles om de beurt gaat, meeste mensen stemmen op setjes die platen hebben die zij leuk vinden, goed mixwerk telt maar niet iedereen gaat voor de setjes zitten, zeker niet wanneer twee personen telkens de zelfde setjes moeten maken. Mensen gaan nou eenmaal lollig doen en stemmen op iets willekeurigs.

Helft vd poules weglaten, regels versoepelen om creativiteit te bevorderen, maximum aantal inschrijvingen, thema's voor mixjes in ronde's, voor je mee wilt doen moet je al een mix inleveren voor de eerste ronde en niet optijd inleveren is er uit. Poule rondes, kwartfinales en halve finales tegelijk doen en niet om de beurt. Stemmen doe je met reageren, niet met polls, kun je als optie doen om het aantal "echte" stemmen te verhogen maar dan zal het aantal daadwerkelijke stemmen waarschijnlijk lager liggen.

Bijv:

16 mensen doen mee
4 poules van 4.
3 rondes in de poules met normale mixjes waarbij de beste 2 door gaan.
Kwartfinale (8 over), halve finale (4 over) en finale (2 over) hebben allemaal thema's om het interessanter te houden.

Sneller klaar, meer creativiteit en minder gedoe er omheen, je bent vervolgens 6x bezig met uploaden, want totaal 6 rondes (3x poule, kwart, halve en finale)

Dat is inderdaad een goede!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle