Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 18:17 

Hardtraxxer

follow your dream is wel vetjes, de andere 2 vind ik helaas weer wat minder :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 19:36 

Hardtraxx Veteran

Vind Play the game en Follow your dream erg lekker :)
Fijne melodie en lekker tempo
Gewoon prima om lekker op los te gaan op een festival :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 23:16 

Hardtraxx Crew

Crea Diem vind ik echt echt heeeel slecht. Bij elkaar geraapt zooitje geluiden, lelijke melodie. Klinkt allemaal zo ongeinspireerd als wat.
Play The Game klinkt al een stuk beter, maar zeker niks speciaals. Follow Your Dream ook niks aan. Klinkt allemaal hetzelfde, lijkt wel of dit nummer al 100x gemaakt is. Nee heb echt niks met die nummers van hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 23:26 

Hardtraxxer

En ik hoor iedereen nog großmaulen dat crea diem dé plaat van de wasted penguins ging worden. Bah bah bah ind het allemaal niks daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 23:40 

Hardtraxx Addict

Crea Diem was fantastisch tot ze deze kutkick eronder zetten, dood- en doodzonde...

Bij Follow Your Dream is de kick al beter en past die beter bij het nummer. Beste nummer van deze release, terwijl dat makkelijk Crea Diem had kunnen zijn.

Play the Games vind ik een beetje melodie omdat het moet. Zit niet echt gevoel in, maar is meer een set noten achter elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 06:58 

Hardtraxx Veteran

Crea Diem, de melodie is wel goed merk ik net, hij zit al de hele tijd in me kop. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 08:52 

Hardtraxx Newbie

Ik vind Crea Driem echt heerrrlijkkkk :love:
Wat een melodie zeg!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 10:39 

Hardtraxx Addict

Follow Your Dream de enige die wel leuk is van deze release :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:01 

Hardtraxx Addict

Crea Diem. Een verschrikkelijk goede melodie compleet om zeep geholpen door de kick die zo slecht is dat ik het nummer niet weer ga luisteren.

Play The Game. (L) (L) (L) Kijk, dat is al een stuk beter, alleen de reverse in de intro mist power. Voor de rest lijkt de snelheid qua BPM mij ietwat hoog.

Follow Your Dream: Intro is niet mijn stijl, klinkt wat leeg. Maar die melodie en die laagtonige synth. Man man man wat klinkt dat goed zeg. :oh: En dan toch weer zo'n verschrikkelijk underpowered kick zonder enige punch, maar deze keer ten minste niet met een half afgeknipte tail met veel te veel distortion zoals in Crea Diem, maar met een half afgeknipte tail zonder te veel distortion die gewoon bij de track past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:30 

Hardtraxx Veteran

Standaard zooi allemaal. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:42 

Hardtraxxer

De eerste x bij Crea Diem hoorde ik niet eens dat de kick erin kwam, zó zacht en zonder power is die :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:43 

Artiest

Mocambo schreef:
De eerste x bij Crea Diem hoorde ik niet eens dat de kick erin kwam, zó zacht en zonder power is die :lol:

betere boxjes kopen? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:48 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Mocambo schreef:

betere boxjes kopen? >.<

Bijdehand, die kick heeft gewoon 0,0 kracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:50 

Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Mocambo schreef:

betere boxjes kopen? >.<

Bijdehand, die kick heeft gewoon 0,0 kracht.

Ok Mr. Sunshine. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 15:45 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
Weet niet wat iedereen d'r zo slecht aan vind, is t nou omdat er Wasted Penguinz voor staat of..? Vind de platen over 't algemeen best wel wat hebben eigenlijk, wel erg vrolijk maar ook lekker zomers en sfeervol op een bepaalde manier. Ieder zo z'n smaak, ben ook meer van de rauwe hardstyle maar dit is ook best lekker op z'n tijd...

idd als er een plaat komt die wat melodieuzer is dan begint iedereen meteen te zeiken ik vind deze platen best goed, ze zitten iig wel goed in elkaar en dat kan je van een hoop dj's tegenwoordig niet zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 16:22 

Hardtraxx Addict

Platen zijn prima, heb ook absoluut geen ''haat'' tegen WP of melodieuze hardstyle, wat, eigenlijk is dat juist mijn stijl hardstyle, alleen kom op zeg deze kick(s) zijn echt op het randje van desastreus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 18:02 

Hardtraxx Elite

Heerlijke release, alle platen spreken me aan!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 18:09 

Hardtraxx Veteran

TheAvENgER schreef:
G1LL schreef:
Weet niet wat iedereen d'r zo slecht aan vind, is t nou omdat er Wasted Penguinz voor staat of..? Vind de platen over 't algemeen best wel wat hebben eigenlijk, wel erg vrolijk maar ook lekker zomers en sfeervol op een bepaalde manier. Ieder zo z'n smaak, ben ook meer van de rauwe hardstyle maar dit is ook best lekker op z'n tijd...

idd als er een plaat komt die wat melodieuzer is dan begint iedereen meteen te zeiken ik vind deze platen best goed, ze zitten iig wel goed in elkaar en dat kan je van een hoop dj's tegenwoordig niet zeggen.

Het is geen bashen, deze nummers ZIJN gewoon slecht. De kicks zijn dramatisch, die melodietjes.. tsja het is het gewoon allemaal net niet. Zit absoluut niet goed in elkaar. Synths zijn opzich goed maar de melodien zitten gewoon slecht in elkaar en ja.. Eigenlijk is het gwoon een slechte release. Het is te 13 in een dozijn en er zit geen idee achter de tracks. Het is gewoon fabriekshardstyle van een erg laag niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 18:37 

Hardtraxx Elite

Ik weet niet wat je aan je oren hebt, maar de melodieen zitten juist erg strak in elkaar. Synths zijn erg netjes, alleen de kicks vallen ietwat tegen behalve in follow your dream. Echt een van de betere melodieuze releases van de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 19:44 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Ik weet niet wat je aan je oren hebt, maar de melodieen zitten juist erg strak in elkaar. Synths zijn erg netjes, alleen de kicks vallen ietwat tegen behalve in follow your dream. Echt een van de betere melodieuze releases van de laatste tijd.

Niet mee eens. Ik vind die melodien vergezocht en totaal niet pakkend. Synths zijn oke inderdaad. Maar de hele sfeer die in hun nummers hangt doet me gewoon totaal niets en ik vind het gewoon nietszeggende nummers. Gewoon 13 in een dozijn mainstream tracks waarbij de kicks heel slecht zijn. Voegt imo totaal niets toe aan Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 19:47 

Hardtraxx Elite

Noem eens betere artiesten bij scantraxx dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 19:48 

Hardtraxx Veteran

Frontliner, Ran-D, Alpha Twins, Adaro, Scope DJ, DBSTF, Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 19:49 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:

Haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 19:59 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:

Als je Scantraxx als een spectrum zou zien (ik laat A2-records even achterwege) dan heb je aan de goede kant artiesten als Frontliner, Scope DJ en in mindere mate DBSTF, HHZ, BH. Dan heb je een hele tijd niks en dan komen de Krusaders. En dan heb je weer een hele tijd niks.. nog langer niks en kom je tot de conclusie dat 43 lichtjaar verderom de Wasted penguinz in een hoekje zitten.

(Dit begint trouwens op bashen te lijken >.< Maar feit is wel dat ik ze met afstand de slechtste vind.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 20:03 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
The Indicator schreef:

Niet mee eens. Ik vind die melodien vergezocht en totaal niet pakkend. Synths zijn oke inderdaad. Maar de hele sfeer die in hun nummers hangt doet me gewoon totaal niets en ik vind het gewoon nietszeggende nummers. Gewoon 13 in een dozijn mainstream tracks waarbij de kicks heel slecht zijn. Voegt imo totaal niets toe aan Scantraxx.

Tja, je mag zeggen wat je wilt.. Maar volgens mij haal jij soms feiten en meningen door elkaar. Je zegt 't alsof het allemaal waar 's wat je zegt, terwijl 't allemaal op een mening is gebasseerd. En nogmaals, je mag zeggen wat je wilt maar reacties als die van mij nu zit je zo wel uit te lokken. Je zit echt VEEL te serieus te kijken naar een kick, een synth of een vocal. Een track is een track, en de 1 is beter dan de ander maar de track hoeft nog niet slecht te zijn als jij dat vind. Deze artiesten zitten niet voor niets bij Scantraxx, ze weten echt wel hoe ze een track moeten maken en de Wasted Penguinz vinden dit gewoon de beste manier die bij hun past, wat ZIJ mooi vinden. 13 in een dozijn? Who cares.., dat zijn in mijn mening alle nummers. De 1 is wat meer outside the box gemaakt dan de ander, maar ik kan nu effe geen nummer bedenken die geen 13 in een dozijn melo heeft.. Ik respecteer je mening, en die van iedereen maar dat gezeur hier de hele tijd om niks ben ik een beetje beu, ik zou zeggen; kijk 's wat neutraler naar hardstyle, een liefhebber hoeft echt niet alleen maar de kwalitatief best geproduceerde nummers vet te vinden..
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle