Gangsterdwerg schreef:
The Indicator schreef:
Ik weet niet wat je aan je oren hebt, maar de melodieen zitten juist erg strak in elkaar. Synths zijn erg netjes, alleen de kicks vallen ietwat tegen behalve in follow your dream. Echt een van de betere melodieuze releases van de laatste tijd.
Niet mee eens. Ik vind die melodien vergezocht en totaal niet pakkend. Synths zijn oke inderdaad. Maar de hele sfeer die in hun nummers hangt doet me gewoon totaal niets en ik vind het gewoon nietszeggende nummers. Gewoon 13 in een dozijn mainstream tracks waarbij de kicks heel slecht zijn. Voegt imo totaal niets toe aan Scantraxx.
Tja, je mag zeggen wat je wilt.. Maar volgens mij haal jij soms feiten en meningen door elkaar. Je zegt 't alsof het allemaal waar 's wat je zegt, terwijl 't allemaal op een mening is gebasseerd. En nogmaals, je mag zeggen wat je wilt maar reacties als die van mij nu zit je zo wel uit te lokken. Je zit echt VEEL te serieus te kijken naar een kick, een synth of een vocal. Een track is een track, en de 1 is beter dan de ander maar de track hoeft nog niet slecht te zijn als jij dat vind. Deze artiesten zitten niet voor niets bij Scantraxx, ze weten echt wel hoe ze een track moeten maken en de Wasted Penguinz vinden dit gewoon de beste manier die bij hun past, wat ZIJ mooi vinden. 13 in een dozijn? Who cares.., dat zijn in mijn mening alle nummers. De 1 is wat meer outside the box gemaakt dan de ander, maar ik kan nu effe geen nummer bedenken die geen 13 in een dozijn melo heeft.. Ik respecteer je mening, en die van iedereen maar dat gezeur hier de hele tijd om niks ben ik een beetje beu, ik zou zeggen; kijk 's wat neutraler naar hardstyle, een liefhebber hoeft echt niet alleen maar de kwalitatief best geproduceerde nummers vet te vinden..