Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 20:26 

Hardtraxx Elite

Jolle schreef:
Frontliner, Ran-D, Alpha Twins, Adaro, Scope DJ, DBSTF, Headhunterz.

Scarantraxx he ;). Frontliner heeft al een tijd geen echte knallers meer gemaakt(discorecords ging), a2 en ran-d, adaro zijn niet direct scantraxx. Headhunterz wordt overal gebashed. En Scope dj kan ik nou ook niet echt opvallend noemen. Ik ben van mening dat scantraxx gewoon enorm achteruit is gegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 20:46 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Gangsterdwerg schreef:
The Indicator schreef:
Ik weet niet wat je aan je oren hebt, maar de melodieen zitten juist erg strak in elkaar. Synths zijn erg netjes, alleen de kicks vallen ietwat tegen behalve in follow your dream. Echt een van de betere melodieuze releases van de laatste tijd.

Niet mee eens. Ik vind die melodien vergezocht en totaal niet pakkend. Synths zijn oke inderdaad. Maar de hele sfeer die in hun nummers hangt doet me gewoon totaal niets en ik vind het gewoon nietszeggende nummers. Gewoon 13 in een dozijn mainstream tracks waarbij de kicks heel slecht zijn. Voegt imo totaal niets toe aan Scantraxx.

Tja, je mag zeggen wat je wilt.. Maar volgens mij haal jij soms feiten en meningen door elkaar. Je zegt 't alsof het allemaal waar 's wat je zegt, terwijl 't allemaal op een mening is gebasseerd. En nogmaals, je mag zeggen wat je wilt maar reacties als die van mij nu zit je zo wel uit te lokken. Je zit echt VEEL te serieus te kijken naar een kick, een synth of een vocal. Een track is een track, en de 1 is beter dan de ander maar de track hoeft nog niet slecht te zijn als jij dat vind. Deze artiesten zitten niet voor niets bij Scantraxx, ze weten echt wel hoe ze een track moeten maken en de Wasted Penguinz vinden dit gewoon de beste manier die bij hun past, wat ZIJ mooi vinden. 13 in een dozijn? Who cares.., dat zijn in mijn mening alle nummers. De 1 is wat meer outside the box gemaakt dan de ander, maar ik kan nu effe geen nummer bedenken die geen 13 in een dozijn melo heeft.. Ik respecteer je mening, en die van iedereen maar dat gezeur hier de hele tijd om niks ben ik een beetje beu, ik zou zeggen; kijk 's wat neutraler naar hardstyle, een liefhebber hoeft echt niet alleen maar de kwalitatief best geproduceerde nummers vet te vinden..

Onze vriend Gangsterdwerg heeft de gave om het te laten alsof zijn mening een feit is.
Mensen geloven hem af en toe ook nog werkelijk, dat is het leukste ervan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 20:58 

Hardtraxx Veteran

Ik weet ook wel dat hij gewoon zijn mening uit, maar heb d'r een beetje een hekel aan als mensen vaker gaan posten in 1 topic omdat ze hun gelijk niet krijgen en die anderen er NOG een keer over willen overtuigen dat die track echt slecht is en niet goed.. ''Ik vind deze release leuk, lekkere kicks en leuke melo'' --> (soort van ontkrachting) ''Nee man, kicks zijn slecht bla bla bla, omdat....En die melo, blabla bla omdat...'' laat diegene nou gewoon.. Politieke debatten hier.. En nu komen d'r weer van die opmerkingen als ''maar we horen hier toch juist kritisch te zijn?'' en ''we moeten toch discussiëren'' etc etc.. Natuurlijk :) Ga je gang, maar 't mag soms wel wat minder serieus zou ik bijna zeggen, just enjoy the music xd ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 21:44 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Ik weet ook wel dat hij gewoon zijn mening uit, maar heb d'r een beetje een hekel aan als mensen vaker gaan posten in 1 topic omdat ze hun gelijk niet krijgen en die anderen er NOG een keer over willen overtuigen dat die track echt slecht is en niet goed.. ''Ik vind deze release leuk, lekkere kicks en leuke melo'' --> (soort van ontkrachting) ''Nee man, kicks zijn slecht bla bla bla, omdat....En die melo, blabla bla omdat...'' laat diegene nou gewoon.. Politieke debatten hier.. En nu komen d'r weer van die opmerkingen als ''maar we horen hier toch juist kritisch te zijn?'' en ''we moeten toch discussiëren'' etc etc.. Natuurlijk :) Ga je gang, maar 't mag soms wel wat minder serieus zou ik bijna zeggen, just enjoy the music xd ..

Achja tis een soort van dicusieren zeg maar, maar dan op zijn grove manier...
En als iemand dan anders van mening is, dan probeert hij zijn mening als feit te presenteren wat em soms nog lukt ook!
Ik zie er de lol wel van in, verder moet je je er echt niets van aantrekken eigenlijk, zeker niet als Mod zijnde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 21:57 

Hardtraxx Veteran

@ Gill:

Het is al zo vaak gezegd: Dat ik niet voor elke post zet: "Ik vind" wil niet zeggen dat mijn mening als feit wordt gepresenteerd. Ik vraag me sowieso af hoe je iets feitelijks over de muziek kunt zeggen aangezien alles subjectief is. En lijkt me vreemd dat jij zegt dat ik VEEL te serieus zit te kijken naar een kick. Ten eerste: Wanneer wordt het TE serieus? Is daar een maatstaf voor? En ten tweede: Volgens mij heb ik het recht om de track desnoods tot in ieder apart spoor te analyseren als ik daar zin in heb. Ben het niet met je eens dat alle hardstyle 13 in een dozijn is maar bij sommige artiesten hoor ik gewoon heel weinig variatie en als het dan ook nog allemaal standaard mainstream tracks zijn die in het zelfde jasje zijn gegoten dan is het zeker wel mogelijk dat de ene track standaarder is dan de ander. En ja ik post alleen vaker omdat iemand op mijn reactie reageert. Verder val ik degene die mij aanspreekt niet persoonlijk aan maar verduidelijk ik alleen mijn mening over de track, lijkt me ook helemaal niet verboden ofzo.
Verder: ''maar we horen hier toch juist kritisch te zijn?'' en ''we moeten toch discussiëren'' lijkt me inderdaad een geldig argument, thanks for bringing that up ;)
En ja het taalgebruik in mijn posts is vaak confronterend en soms wat hard maar wil niet zeggen dat ik hersenloos aan het bashen ben. Gewoon mijn manier van dingen neerzetten, er zijn er hier meer die dat doen. (Nazale, Dakpan, enz.) Daar hoor ik nooit wat over.

@ Piaaa:

Ik weet niet wat jij nu wilt bereiken maar je lijkt wel een hielenlikkertje zo lekker schurk je tegen Gill aan.

Just my 2 cents ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 22:00 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
@ Gill:

Het is al zo vaak gezegd: Dat ik niet voor elke post zet: "Ik vind" wil niet zeggen dat mijn mening als feit wordt gepresenteerd. Ik vraag me sowieso af hoe je iets feitelijks over de muziek kunt zeggen aangezien alles subjectief is. En lijkt me vreemd dat jij zegt dat ik VEEL te serieus zit te kijken naar een kick. Ten eerste: Wanneer wordt het TE serieus? Is daar een maatstaf voor? En ten tweede: Volgens mij heb ik het recht om de track desnoods tot in ieder apart spoor te analyseren als ik daar zin in heb. Ben het niet met je eens dat alle hardstyle 13 in een dozijn is maar bij sommige artiesten hoor ik gewoon heel weinig variatie en als het dan ook nog allemaal standaard mainstream tracks zijn die in het zelfde jasje zijn gegoten dan is het zeker wel mogelijk dat de ene track standaarder is dan de ander. En ja ik post alleen vaker omdat iemand op mijn reactie reageert. Verder val ik degene die mij aanspreekt niet persoonlijk aan maar verduidelijk ik alleen mijn mening over de track, lijkt me ook helemaal niet verboden ofzo.
Verder: ''maar we horen hier toch juist kritisch te zijn?'' en ''we moeten toch discussiëren'' lijkt me inderdaad een geldig argument, thanks for bringing that up ;)
En ja het taalgebruik in mijn posts is vaak confronterend en soms wat hard maar wil niet zeggen dat ik hersenloos aan het bashen ben. Gewoon mijn manier van dingen neerzetten, er zijn er hier meer die dat doen. (Nazale, Dakpan, enz.) Daar hoor ik nooit wat over.

@ Piaaa:

Ik weet niet wat jij nu wilt bereiken maar je lijkt wel een hielenlikkertje zo lekker schurk je tegen Gill aan.

Just my 2 cents ;)

Ja ik lik graag Gillians zijn hielen idd :)
Ik geef alleen mijn mening dat is alles, dat je het daar niet mee eens bent kan ik niets aan doen :)
Hier laat ik het dan ook maar weer bij :)
en 2 is iig meer dan 1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 22:28 

Hardtraxx Veteran

Tja, het word een beetje off topic ;) Ik weet 't Gangsterdwerg, je hebt er zulke mensen zoals jij bij zitten ;) Ik heb ook NIET gezegd dat je je mening NIET mag geven, tuurlijk wel ;) Ik ben alleen van mening dat 't wel wat rustiger kan, en ik pik toevallig jouw d'r nu uit maar had net zo goed Dakpan idd kunnen pakken :) Voel je dus niet direct aangevallen, en je hoort mij verder ook niet vaak zeuren :)

@ Piaaa,

Klopt, ik trek me van heel veel weinig aan hier, ik probeer ook zoveel mogelijk neutraal te zijn (vrij handig dus dat ik veel muziek wel kan waarderen). Soms moet ik d'r gewoon effe op in gaan omdat ook ik hier mijn mening mag geven haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 22:59 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Tja, het word een beetje off topic ;) Ik weet 't Gangsterdwerg, je hebt er zulke mensen zoals jij bij zitten ;) Ik heb ook NIET gezegd dat je je mening NIET mag geven, tuurlijk wel ;) Ik ben alleen van mening dat 't wel wat rustiger kan, en ik pik toevallig jouw d'r nu uit maar had net zo goed Dakpan idd kunnen pakken :) Voel je dus niet direct aangevallen, en je hoort mij verder ook niet vaak zeuren :)

@ Piaaa,

Klopt, ik trek me van heel veel weinig aan hier, ik probeer ook zoveel mogelijk neutraal te zijn (vrij handig dus dat ik veel muziek wel kan waarderen). Soms moet ik d'r gewoon effe op in gaan omdat ook ik hier mijn mening mag geven haha :P

Oke man no hard feelings ;) Kan me ook wel voorstellen dat het lastig is om mod te zijn met etterbakken zoals ik. Wou eigenlijk solliciteren maar helaas ga ik al naar Defqon. Plus denk niet dat ik met mijn uitgesproken meningen aangenomen word haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 12:53 

Hardtraxx Veteran

Als Gangsterdwerg mod wordt, ga ik weg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 15:55 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 09:43 

Artiest

Ik weet als discussie liefhebber toch altijd wel dat wanneer er Psyko Punkz, Headhunterz of Wastend Penguinz (vooral de laatstgenoemde) in een topic naam staat ik weer kan genieten :lol:
Blijft zo komisch eigenlijk... ik kan nu wel iets zeggen over de kicks en als ik die zin hier neerplamp heb ik een oorlog over me heen geroepen, dus zal dat niet doen >.<
Maar het is wel komisch die discussies gaan altijd over hetzelfde bij die 3 namen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 02:04 

Hardtraxxer

Vind follow your dreams wel een lekker nummer om af en toe weg te draaien. :thumbsup:

De andere nummers vind ik een beetje een matige melodie hebben. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 10:30 

Hardtraxx Elite

Follow Your Dreams is echt wel een goed plaatje, gaat lekker hard ;) :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 21:04 

Hardtraxxer

Heerlijk als mensen op hun boxjes van 20 euro een kick beoordelen.

Elke plaat in de hardstyle gaat hard als je maar een leuke subwoofer hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 21:09 

Aan het typen...

Ook dat is complete onzin. Net alsof de hoeveelheid bass gelijk staat aan de hardheid van een plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 21:18 

Hardtraxxer

Ik heb t over harde bass/kick :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 21:20 

Aan het typen...

Ja ik ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 21:23 

Hardtraxx Veteran

Robz schreef:
Ik heb t over harde bass/kick :)

je kunt beter stoppen met discussieren, voor je eigen bestwil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 21:32 

Hardtraxxer

:')

Bepaal ik zelf wel, tis gewoon een rage hier op om alles te zeuren wat mainstream is.
En daar zijn de zogenaamde early lovers het best in.

Beetje global hardstyle effect :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 22:03 

Robz schreef:

Bepaal ik zelf wel, tis gewoon een rage hier op om alles te zeuren wat mainstream is.

Nu speel je met vuur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 22:04 

Hardtraxx Veteran

Robz schreef:

Oei oei oei, Lyst, Edwin, Get em!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 22:12 

Hardtraxxer

Heerlijk net als op GHF :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 23:39 

Hardtraxx Veteran

Juist. Tijd om weer elkaar niet aan te vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 09:18 

Aan het typen...

Ik val helemaal niemand aan, ik ging in op iets wat iemand zei.
Net zoals hij nu weer zegt dat het een rage is om mainstream kut te vinden.
Ik vind dat de omgekeerde wereld. Mainstream ligt volgens velen op zijn gat, omdat het de laatste paar jaar volledig uitgemolken wordt. Er is zoveel van hetzelfde en bijna al die nieuwe producers binnen dat subgenre voegen totaal niets toe. Een nieuw melodietje bedenken is gelijk aan creativiteit. Je kick heel iets aanpassen is diversiteit. Dezelfde synth 100x gebruiken is een eigen sound hebben. Breaks die een must in een track zijn geworden, waardoor het effect van de hele break verdwijnt en een storend element wordt. Ga zo maar door. Als zelfs The Prophet toegeeft dat het genre vast aan het lopen is op het moment, geeft dat wel aan dat het niet zeuren om het zeuren is.

Ik vind het dan ook wel heel erg makkelijk afgedaan als je zegt, ja maar die mensen moet je niet serieus nemen, die vinden alle mainstream kut. Ik overigens misschien wel, maar de meeste mensen hier op het forum zijn begonnen met mainstream. Velen van hen zijn over gegaan naar een ander deel binnen het hardstylespectrum. Zoiets heeft een reden. En kom niet aanzetten dat het een hype is om raw mooi te vinden etc. Want daar geloof ik niet in. Natuurlijk zijn er mensen op dit forum die blind achter andere mensen aanhuppelen, maar de meesten kunnen je gewoon haarfijn uitleggen wat ze mooi vinden aan iets. Dat hype-argument is in mijn ogen dan ook niets anders dan het ontkennen van de gebreken van het mainstream subgenre. Er kan gewoon niets mis zijn met mainstream, dus zal het wel aan hen liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 10:14 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik val helemaal niemand aan, ik ging in op iets wat iemand zei.
Net zoals hij nu weer zegt dat het een rage is om mainstream kut te vinden.
Ik vind dat de omgekeerde wereld. Mainstream ligt volgens velen op zijn gat, omdat het de laatste paar jaar volledig uitgemolken wordt. Er is zoveel van hetzelfde en bijna al die nieuwe producers binnen dat subgenre voegen totaal niets toe. Een nieuw melodietje bedenken is gelijk aan creativiteit. Je kick heel iets aanpassen is diversiteit. Dezelfde synth 100x gebruiken is een eigen sound hebben. Breaks die een must in een track zijn geworden, waardoor het effect van de hele break verdwijnt en een storend element wordt. Ga zo maar door. Als zelfs The Prophet toegeeft dat het genre vast aan het lopen is op het moment, geeft dat wel aan dat het niet zeuren om het zeuren is.

Ik vind het dan ook wel heel erg makkelijk afgedaan als je zegt, ja maar die mensen moet je niet serieus nemen, die vinden alle mainstream kut. Ik overigens misschien wel, maar de meeste mensen hier op het forum zijn begonnen met mainstream. Velen van hen zijn over gegaan naar een ander deel binnen het hardstylespectrum. Zoiets heeft een reden. En kom niet aanzetten dat het een hype is om raw mooi te vinden etc. Want daar geloof ik niet in. Natuurlijk zijn er mensen op dit forum die blind achter andere mensen aanhuppelen, maar de meesten kunnen je gewoon haarfijn uitleggen wat ze mooi vinden aan iets. Dat hype-argument is in mijn ogen dan ook niets anders dan het ontkennen van de gebreken van het mainstream subgenre. Er kan gewoon niets mis zijn met mainstream, dus zal het wel aan hen liggen.

baas.
Al ben ik wel van mening dat de raw kant te veel wordt opgehemeld hier. Lijkt wel alsof hier de stelling harder = beter geldt en dat neem ik niet serieus. Er zijn zat goede rauwe platen maar er is ook genoeg goede mainstream. Deze release is daar helaas geen voorbeeld van. Mainstream begint wel vast te roesten want tegenwoordig is het merendeel pure kaas. De echte goeie mainstream wordt steeds schaarser.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle