Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 19:52 

Aan het typen...

Ze komen beide wel uit de handsup-scene, dus zo heel gek is het niet wat dakpan roept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 23:07 

Artiest

Lyst schreef:
Ze komen beide wel uit de handsup-scene, dus zo heel gek is het niet wat dakpan roept.

That makes no sense...
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 14:29 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Rawbin schreef:
Ben het wel beetje met hem eens hoor. Alleen Anxiety vond ik nog een beetje wat, voor de rest heeft het me nooit geboeit, omdat ik het gewoon te soft vind voor hardstyle.

Is Pattern 2/Psycho/Theracords dan te hard voor hardstyle, in jouw ogen?

Nee, dat is gewoon hard, zoals het dus ook hoort in hardstyle ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 15:54 

Hardtraxxer

toch wel 1 van mijn favo artiesten (L) :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 19:14 

Hardtraxxer

wat een gezeik weer in dit topics

het is gewoon een feit : WIJ (including me) reaguurders op internet zijn gewoon een stelletje kansloze hardstylerz die online graag
hun mening ventileert danwel op legt aan de andere reaguurders.

Wij doen dit in elk topic maar vinden het niet leuk als 1 iemand het meerdere malen doet in 1 topic op welke manier dan ook

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 19:18 

Aan het typen...

En nu in het Nederlands :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 19:21 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 23:29 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
En nu in het Nederlands :huh:

in t nederlands voor lyst :) gewoon zoals jou reactie zo zijn we allemaal... stomme internetkneusjes waarvan de een nog eigenwijzer is als de andere

en stuk voor stuk zijn we experts in deze music scene :)

en ik spreek in de wij vorm he :)

het is gewoon amusement geworden om hardtraxx comments te lezen. Niet eens voor de releases lol

maar ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 23:37 

Hardtraxx Veteran

Dubbel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 23:37 

Hardtraxx Veteran

Nee jou moeten we zeker wel serieus nemen als je niet eens het fatsoen hebt om een goede interpunctie en een logische opbouw van woorden te gebruiken.

Sukkeltje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 23:41 

Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Nee jou moeten we zeker wel serieus nemen als je niet eens het fatsoen hebt om een goede interpunctie en een logische opbouw van woorden te gebruiken.

Sukkeltje!

mij moet je he-le-maal niet serieus nemen ik zit nu alweer met een big grijns op me gezicht.... je voedt mijn amusement en interpunctie kan me geen ruk schelen

zit hier niet op examen nederlands :)

next comment :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 23:43 

Hardtraxx Veteran

Ik met een nog grotere als ik jouw niveau zie. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 23:44 

Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Ik met een nog grotere als ik jouw niveau zie. :thumbsup:

nou leuk toch weer 2 mensen blij aan t typen :)

ik heb een iq van 40 kan ik het helpen so what :) meer heb je niet nodig op hardtraxx... kan prima meelullen
met de kudde
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 23:50 

Hardtraxx Veteran

Niet echt hoor. Jouw posts zijn voor mij nog minder te begrijpen dan hiƫrogliefen.

En er zijn hier inderdaad een aantal 'meelopers', maar ook genoeg liefhebbers die wel de moeite nemen hun mening te beargumenteren. En waarom zouden wij onze mening proberen op te drukken aan andere mensen. Als iedereen dezelfde mening zou hebben zou de scene al voor de deel uitgestorven zijn. Het verschil in smaak zorgt juist voor een bepaalde diversiteit in de scene in mijn ogen. Dus wat jij zegt slaat gewoon werkelijk helemaal nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 00:02 

Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Niet echt hoor. Jouw posts zijn voor mij nog minder te begrijpen dan hiƫrogliefen.

En er zijn hier inderdaad een aantal 'meelopers', maar ook genoeg liefhebbers die wel de moeite nemen hun mening te beargumenteren. En waarom zouden wij onze mening proberen op te drukken aan andere mensen. Als iedereen dezelfde mening zou hebben zou de scene al voor de deel uitgestorven zijn. Het verschil in smaak zorgt juist voor een bepaalde diversiteit in de scene in mijn ogen. Dus wat jij zegt slaat gewoon werkelijk helemaal nergens op.

het merendeel zijn oeverloze wellus nietus discussies en dat je me niet begrijpt vind ik niet erg. Ik doe gewoon lekker mee met nutteloos topics vullen

en het mooie is dat het kan :)

beter stellen ze wat serieuze mensen aan die een release posten met een goede recentie en schakelen ze de reacties uit. die voegen toch nooit wat toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 00:05 

Hardtraxx Veteran

Sorry dat ik het zo moet zeggen, maar wat een hersenloze cunt ben je.

Ga alsjeblieft met je kop dit even doorlezen en dan praten we wel verder.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Internetforum
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 00:10 

Artiest

ga dit ff lekker ergens anders uitvechten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 00:11 

Hardtraxxer

Festuca schreef:

we vechten toch niet ? ik geef een mening , hij ook dat mag in deze topics :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 00:14 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:

Ga jij ff ergens anders de Mod uithangen Miss Metekohy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 00:22 

Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Festuca schreef:

Ga jij ff ergens anders de Mod uithangen Miss Metekohy.

ja mevrouw kuttekonie :P

is toch leuk beetje amusement weer :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 00:26 

Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Sorry dat ik het zo moet zeggen, maar wat een hersenloze cunt ben je.

Ga alsjeblieft met je kop dit even doorlezen en dan praten we wel verder.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Internetforum

heb het gelezen en bevestigd dat het klopt wat ik zeg. discussie voeren is gewoon bekvechten over meningen. En de meningen
op hardtraxx zijn merendeel nutteloos en onzinnig.

En in dit topic word een iets over enthousiaste gast die comments plaats gewoon belachelijk gemaakt. Dat vind ik triest
en typerend voor hardtraxx. Laat die gast toch lekker reageren met stomme opmerkingen. verschilt echt niet veel van andere reacties die
"serieus" bedoeld zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 01:30 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Harderstylezz-4-Ever schreef:
Ja dat vind ik ook, maar ik post niks meer vanaf nu. Vind het echt stom dat mensen er zo negatief over kunnen zijn. Ik hou gewoon van hardstyle maar zet het vanaf nu niet meer op een forum als dit. Ik draai wel lekker muziek op mezelf zonder me mening te geven. Echt sneu dat er zoveel negatieve mensen, waren er maar meer als jou :')

Dingen zoals ' (L) Hardstyle (L) ' hoort niet op een forum thuis en zeker niet op een hardstyle forum. Zoiets zet je bij youtube als je het oh zo geweldig vind. Als iedereen zulke reacties hier bij elke release gaat neergooien, word het onoverzichtelijk, niet meer leuk om te kijken wat mensen over de release zeggen want iedereen gooit er maar onzin tekst in over hardstyle en niks over de release.

Onderbouw je mening, zeg wat je er van vind en je zal niemand horen klagen ;)

En kom op, je bent de enige op het forum die zo doet, niemand anders, en dan word er van gezegd dat het kinderachtige reacties zijn en dan stop je met posten? Kom op, in een ander topic zei je dat je 21 bent, gedraag je er iets meer naar ;)

Zullen we het nu maar over de release houden? :whistle:

Ja doe ik vanaf nu, excuses snap het wel. Was even iets te enthousiast ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 02:00 

Artiest

Crea diem is mn lievelings track!
Vind het echt geweldige producers en hopelijk gaan ze nog lang door met hun stijl muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 02:15 

Hardtraxxer

Ja wasted penguinz hun nummers zijn echt nog goed. Crea diem luister ik ook graag naar. Mss eens een remixje neilio? xd Vind btw jouw tracks/remixes echt gewelding (L) Echt leuk om naar te luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 02:23 

Hardtraxx Veteran

Hahahahaha ik zie een WP release en al 6 pagina's, kon ook weer echt niet anders dit... xd
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle