Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 08:18 
 
Artiest

Ja... dachten ze allemaal maar zoals ik ^^
Was het leven een stuk makkelijker, maargoed, 3 reply's overigens is ook niet nodig, je kunt ook op meerdere mensen reageren in 1 reply he :P
Maargoed, back on topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Harderstylezz-4-Ever schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Who cares of je dan weg gaat of niet :lol:
Ja spammen moet ie niet doen, maar als hij met rare tekentjes en (L) HARDSTYLE (L) duidelijk wilt maken dat hij het geweldig vin, laat die jongen dan. Ga er niet op in, who cares?!


Ja dat vind ik ook, maar ik post niks meer vanaf nu. Vind het echt stom dat mensen er zo negatief over kunnen zijn. Ik hou gewoon van hardstyle maar zet het vanaf nu niet meer op een forum als dit. Ik draai wel lekker muziek op mezelf zonder me mening te geven. Echt sneu dat er zoveel negatieve mensen, waren er maar meer als jou :')


Wij allemaal, maar zie je ons in zowat elk topic binnen 1 dag vrijwel 3 dezelfde (overdreven) reacties plaatsen?
Nee.
Dus.
Doei!
:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 09:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Anders ga je even op een hardstyle forum verkondigen dat je van hardstyle houdt..
Wat denk je dat de rest van de mensen hier doet dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 09:50 
 
Artiest

Lyst schreef:
Anders ga je even op een hardstyle forum verkondigen dat je van hardstyle houdt..
Wat denk je dat de rest van de mensen hier doet dan? :P


Nou bij iemand als KSwoosh ofzo, die alleen in off-topic zit :lol:
Blijft een grijs gebied dan hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Harderstylezz-4-Ever schreef:
Ja dat vind ik ook, maar ik post niks meer vanaf nu. Vind het echt stom dat mensen er zo negatief over kunnen zijn. Ik hou gewoon van hardstyle maar zet het vanaf nu niet meer op een forum als dit. Ik draai wel lekker muziek op mezelf zonder me mening te geven. Echt sneu dat er zoveel negatieve mensen, waren er maar meer als jou :')
Tot ziens
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Harderstylezz-4-Ever schreef:
Ja dat vind ik ook, maar ik post niks meer vanaf nu. Vind het echt stom dat mensen er zo negatief over kunnen zijn. Ik hou gewoon van hardstyle maar zet het vanaf nu niet meer op een forum als dit. Ik draai wel lekker muziek op mezelf zonder me mening te geven. Echt sneu dat er zoveel negatieve mensen, waren er maar meer als jou :')


Dingen zoals ' (L) Hardstyle (L) ' hoort niet op een forum thuis en zeker niet op een hardstyle forum. Zoiets zet je bij youtube als je het oh zo geweldig vind. Als iedereen zulke reacties hier bij elke release gaat neergooien, word het onoverzichtelijk, niet meer leuk om te kijken wat mensen over de release zeggen want iedereen gooit er maar onzin tekst in over hardstyle en niks over de release.

Onderbouw je mening, zeg wat je er van vind en je zal niemand horen klagen ;)

En kom op, je bent de enige op het forum die zo doet, niemand anders, en dan word er van gezegd dat het kinderachtige reacties zijn en dan stop je met posten? Kom op, in een ander topic zei je dat je 21 bent, gedraag je er iets meer naar ;)

Zullen we het nu maar over de release houden? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onder mijn post on-topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Snap niet waarom mensen bashen dat ze slecht zijn. Vind het best lekkere melodieuze plaatjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Snap niet waarom mensen bashen dat ze slecht zijn. Vind het best lekkere melodieuze plaatjes.


Omdat je het niet goed vind is het bashen? Ik heb erg gewoon vrij weinig mee:

Crea Diem: Synth in de intro klinkt gewoon voor geen meter, erg kinderlijk. Over de kicks ga ik niet eens beginnen, dat mag je gewoon niet eens kicks noemen. Melodie vind ik nog niet eens heel slecht, maar weer zo'n vreselijke synth. Enige kleine positieve wat ik nog kan noemen is de rev bass in de intro, maar dat klinkt eigenlijk ook als een sample.

Follow your dream: Kicks in de intro zijn al wat beter, maar is het toch net niet. Kicks in de climax zijn alweer om te huilen. Synth klinkt weer heel simpel. Toch vind ik dit nog wel de "voor zover je het zo kan noemen" beste van de 3.

Play the Game: Standaard rev bass weer in de intro. En dan in climax wederom dezelfde gare kicks! Weer zo'n vreselijk simpele synth. Melodie is niet slecht. 2e climax vind ik nog best aardig.

Vind het zeker niet zo heel slecht, maar waarom zitten ze in godsnaam bij een label als Scantraxx. Het is allemaal net niet, want er zijn er genoeg die dit ook kunnen maken. Ik kan zo 10 namen opnoemen die niet eens bij een label zitten en betere tracks maken qua kwaliteit en originaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 18:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
D-Nemacyst schreef:
Snap niet waarom mensen bashen dat ze slecht zijn. Vind het best lekkere melodieuze plaatjes.


Omdat je het niet goed vind is het bashen? Ik heb erg gewoon vrij weinig mee:

Crea Diem: Synth in de intro klinkt gewoon voor geen meter, erg kinderlijk. Over de kicks ga ik niet eens beginnen, dat mag je gewoon niet eens kicks noemen. Melodie vind ik nog niet eens heel slecht, maar weer zo'n vreselijke synth. Enige kleine positieve wat ik nog kan noemen is de rev bass in de intro, maar dat klinkt eigenlijk ook als een sample.

Follow your dream: Kicks in de intro zijn al wat beter, maar is het toch net niet. Kicks in de climax zijn alweer om te huilen. Synth klinkt weer heel simpel. Toch vind ik dit nog wel de "voor zover je het zo kan noemen" beste van de 3.

Play the Game: Standaard rev bass weer in de intro. En dan in climax wederom dezelfde gare kicks! Weer zo'n vreselijk simpele synth. Melodie is niet slecht. 2e climax vind ik nog best aardig.

Vind het zeker niet zo heel slecht, maar waarom zitten ze in godsnaam bij een label als Scantraxx. Het is allemaal net niet, want er zijn er genoeg die dit ook kunnen maken. Ik kan zo 10 namen opnoemen die niet eens bij een label zitten en betere tracks maken qua kwaliteit en originaliteit.


Ik citeer geen mensen maar heb vaak genoeg zinnen als ze zijn amateurs en ze kunnen niks en ze horen niet op scantraxx thuis.

Niet mooi vinden hoeft niet te betekenen dat iets gelijk slecht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 11:23 
 
Hardtraxxer

Crea diem en Lost in eternity vind ik beide een beetje punch missen in de kicks, daardoor vind ik de tracks een beetje leeg. Ook vind ik het geschommel met de bassfrequentie in de kicks van LIE een beetje te veel.
daarentegen is Follow your Dream wel een redelijke track die ik wil lekker vind passen bij het festivalseizoen.
Kicks laten het nummer een stuk beter uitkomen

overtuigd ben ik niet maar na FYD ben ik wel benieuwd wat de Bezopen Pinguinz nog in petto hebben :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Ik citeer geen mensen maar heb vaak genoeg zinnen als ze zijn amateurs en ze kunnen niks en ze horen niet op scantraxx thuis.

Niet mooi vinden hoeft niet te betekenen dat iets gelijk slecht is.


Nee, maar amateuristiche sounds en productie kunnen dat wel betekenen. Ongeacht of het mooi is of niet, deze tracks zijn qua productie onder de maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
D-Nemacyst schreef:
Ik citeer geen mensen maar heb vaak genoeg zinnen als ze zijn amateurs en ze kunnen niks en ze horen niet op scantraxx thuis.

Niet mooi vinden hoeft niet te betekenen dat iets gelijk slecht is.


Nee, maar amateuristiche sounds en productie kunnen dat wel betekenen. Ongeacht of het mooi is of niet, deze tracks zijn qua productie onder de maat.


Wat kan je toch altijd kort en krachtig zijn James :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
D-Nemacyst schreef:
Ik citeer geen mensen maar heb vaak genoeg zinnen als ze zijn amateurs en ze kunnen niks en ze horen niet op scantraxx thuis.

Niet mooi vinden hoeft niet te betekenen dat iets gelijk slecht is.


Nee, maar amateuristiche sounds en productie kunnen dat wel betekenen. Ongeacht of het mooi is of niet, deze tracks zijn qua productie onder de maat.

Ik vind wat ze met die synth van Play The Game allemaal doen toch zeker wel van een hoog niveau hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 18:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zeker een lekkere release,

hou wel van de wasted penguinz platen, de stijl, de sounds

vind alle drie de tracks echt lekker!!
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 09:37 
 
Hardtraxx Newbie

Als je het mij vraagt is dit geen Hardstyle, maar lelijk is het niet. Vind het wat softer maar heb geen verstand van andere stylen dus zou niet weten waar het in de buurt komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEZ schreef:
Als je het mij vraagt is dit geen Hardstyle, maar lelijk is het niet. Vind het wat softer maar heb geen verstand van andere stylen dus zou niet weten waar het in de buurt komt.

Dit is toch echt hardstyle :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan vraag ik me af waar de hard is gebleven. Die kicks zijn plofjes man
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEZ schreef:
Als je het mij vraagt is dit geen Hardstyle, maar lelijk is het niet. Vind het wat softer maar heb geen verstand van andere stylen dus zou niet weten waar het in de buurt komt.


Euro-Dance/Hands-Up
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 15:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
JEZ schreef:
Als je het mij vraagt is dit geen Hardstyle, maar lelijk is het niet. Vind het wat softer maar heb geen verstand van andere stylen dus zou niet weten waar het in de buurt komt.


Euro-Dance/Hands-Up

hou toch aub op man
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het wel beetje met hem eens hoor. Alleen Anxiety vond ik nog een beetje wat, voor de rest heeft het me nooit geboeit, omdat ik het gewoon te soft vind voor hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 17:40 
 

Rawbin schreef:
Ben het wel beetje met hem eens hoor. Alleen Anxiety vond ik nog een beetje wat, voor de rest heeft het me nooit geboeit, omdat ik het gewoon te soft vind voor hardstyle.

Is Pattern 2/Psycho/Theracords dan te hard voor hardstyle, in jouw ogen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 17:52 
 
Artiest

Almighty schreef:
Rawbin schreef:
Ben het wel beetje met hem eens hoor. Alleen Anxiety vond ik nog een beetje wat, voor de rest heeft het me nooit geboeit, omdat ik het gewoon te soft vind voor hardstyle.

Is Pattern 2/Psycho/Theracords dan te hard voor hardstyle, in jouw ogen?


Psycho en Theracords in hardheid vergelijken... :lol:

Laten we het hier gewoon bij de release houden en niet voor de zoveelste keer deze discussie hebben mensen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Ben het wel beetje met hem eens hoor. Alleen Anxiety vond ik nog een beetje wat, voor de rest heeft het me nooit geboeit, omdat ik het gewoon te soft vind voor hardstyle.

Dan moet je toch echt eens een keertje eurodance en hands-up goed gaan luisteren als je dit er echt op vindt lijken :lol:

En of je de kicks nou hard vind of niet.. dat is een mening, en het is een feit dat dit hardstyle is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 18:22 
 

Skedoedelefloeps schreef:
Almighty schreef:
Rawbin schreef:
Ben het wel beetje met hem eens hoor. Alleen Anxiety vond ik nog een beetje wat, voor de rest heeft het me nooit geboeit, omdat ik het gewoon te soft vind voor hardstyle.

Is Pattern 2/Psycho/Theracords dan te hard voor hardstyle, in jouw ogen?


Psycho en Theracords in hardheid vergelijken... :lol:

Laten we het hier gewoon bij de release houden en niet voor de zoveelste keer deze discussie hebben mensen xd

Gaat om het idee, is toch een stuk harder dan mainstream hardstyle dacht ik zo :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle