Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 16:10 

Hardtraxx Veteran

Jay schreef:
Rawbin schreef:
Sorry dat ik het zo moet zeggen, maar wat een hersenloze cunt ben je.

Ga alsjeblieft met je kop dit even doorlezen en dan praten we wel verder.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Internetforum

heb het gelezen en bevestigd dat het klopt wat ik zeg. discussie voeren is gewoon bekvechten over meningen. En de meningen
op hardtraxx zijn merendeel nutteloos en onzinnig.

En in dit topic word een iets over enthousiaste gast die comments plaats gewoon belachelijk gemaakt. Dat vind ik triest
en typerend voor hardtraxx. Laat die gast toch lekker reageren met stomme opmerkingen. verschilt echt niet veel van andere reacties die
"serieus" bedoeld zijn.

Meningen zijn niet onzinnig zolang ze goed onderbouwd worden (en ja, niet iedereen doet dat) en het is toch juist leuk dat je met mensen kan discussiëren over iets wat je je passie is, in dit geval Hardstyle. Maar als jij het onzinnig en nutteloos vind snap ik niet wat je hier nog doet. Dus of je houdt op om hier over te zeiken en doe je beter gewoon normaal of blijf vooral met die big smile achter je scherm zitten, maar houdt dan in ieder geval je mond.

En enthousiasme is goed, maar het is niet de bedoeling dat in een topic 4x vrijwel dezelfde post wordt neergezet. Maar gelukkig heeft ie dat nu zelf ook begrepen :) Dus have fun Harderstylezz-4-Ever!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 19:29 

Hardtraxx Veteran

Ontopic dan maar weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 22:40 

Hardtraxxer

bRt_ schreef:
Ontopic dan maar weer :D

"een mening geef je om je gelijk te halen"

zie maar weinig mensen hun mening bijstellen als de argumenten van een ander beter zijn.

Oftewel meningen geven in release topics is nutteloos iedereen heeft namelijk zijn eigen smaak
oeverloos tracks analyseren is volgens mij niet waarvoor t bedoeld is. Volgens mij moet je de muziek
op een lekker feestje gewoon ervaren en uit je plaat gaan.

On topic dat gaat ook wel lukken met deze nieuwe wasted penguinz release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 23:11 

Hardtraxxer

Hou eens ff op met huilen :/ , Julie hebben beiden een mening en beiden weigeren julie om aan elkaar toe te geven. wat is dan nog het nut om door te discussiëren? Doe lekker je eigen ding en laat elkaar gewoon met rust.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 23:59 

Hardtraxx Veteran

Laat ik er maar niet meer op in gaan, want volgens mij wil die het niet begrijpen :P

OT: Heb ze voor de grap, maar nog eens geluisterd. Crea Diem is nog niet eens zo heel slecht, maar meer dan een track voor even snel tussendoor in de auto (heb niet eens een auto mja :') ) zal het niet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 00:05 

Aan het typen...

Je kunt ook je mening geven om een ander in te laten zien waarom jij er zo over denkt. En als je daar niet in geinteresseerd bent, omdat ze soms negatief zijn over dingen die jij leuk vind, dan lees je toch alleen de openingspost? Beetje kortzichtig allemaal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 00:10 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Je kunt ook je mening geven om een ander in te laten zien waarom jij er zo over denkt. En als je daar niet in geinteresseerd bent, omdat ze soms negatief zijn over dingen die jij leuk vind, dan lees je toch alleen de openingspost? Beetje kortzichtig allemaal..

Het probleem is dus dat sommigen mensen te koppig zijn om aan iemand anders toe te geven. Als je beiden niets van elkaar meer accepteert, heeft het dus ook geen zin om een ander in te laten zien waarom jij er zo over denkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 00:20 

Aan het typen...

Jay doet alsof je mening geven niet in dit soort topics thuis hoort, omdat je een ander toch niet gaat overtuigen. Wat overigens soms zelfs wel gebeurt, maar dat terzijde. Hij maakt daar een heel punt van, wat ik een beetje onzinnig vind. Schijnbaar heeft hij er niet over nagedacht dat er nog meer redenen zijn om je mening te geven. Ik bijvoorbeeld vind het namelijk wel interessant om te zien hoe andere mensen tegen hardstyle aankijken en dat is ook precies waar deze secties voor zijn bedoeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 00:25 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Jay doet alsof je mening geven niet in dit soort topics thuis hoort, omdat je een ander toch niet gaat overtuigen. Wat overigens soms zelfs wel gebeurt, maar dat terzijde. Hij maakt daar een heel punt van, wat ik een beetje onzinnig vind. Schijnbaar heeft hij er niet over nagedacht dat er nog meer redenen zijn om je mening te geven. Ik bijvoorbeeld vind het namelijk wel interessant om te zien hoe andere mensen tegen hardstyle aankijken en dat is ook precies waar deze secties voor zijn bedoeld.

Dat is jouw mening over meningen. Dat boeit hem niet, dus probeer hem maar niet te overtuigen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 00:31 

Hardtraxxer

Klopt ook wel wat je zegt. Persoonlijk vind ik het ook leuk om te zien wat anderen denken. echter is dit jouw mening, en Jay mag ook een mening hebben, dat hij vind dat het nutteloos is om in dit soort topics je mening te geven.

om ten slotte nog even te reageren op Jay,

De reden waarom weinig mensen hun mening bijstellen als iemand anders betere argumenten presenteert is omdat vaak iemand zijn mening in dit soort topic´s zeer persoonlijk is. Zo kun je bijvoorbeeld zeggen dat track 1 technisch beter in elkaar zit dan track 2. dit is feitelijk aan te tonen, echter betekent dit niet dat track 1 beter is dan track 2, en is het dus niet nodig om je mening bij te stellen. Je kan gewoon niet zeggen dat track 1 beter is dan track 2 omdat dit een kwestie van smaak is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:20 

Hardtraxx Elite

Ik wacht in ieder geval op deze release, vind de melodieen van de WP tracks lekker en ook de kicks vindt ik lekker. Dat is dan ook mijn mening gelukkig ;).

Follow your dream is zeker mijn favo van deze release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:23 

Artiest

Hij komt deze week als het goed gaat met scantraxx..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 08:55 

Hardtraxxer

vette release ;) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 09:35 

Hardtraxx Addict

Follow Your Dream. Heerlijke plaat, wat een gevoel weer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 09:47 

Hardtraxxer

Vind er helemaal niets aan =/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 21:28 

Artiest

Release datum aan beginpost toegevoegd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 22:02 

Hardtraxxer

1 hour and 57 minutes left and will listen the new WP E.P.
Can't wait for it! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 22:27 

Hardtraxx Veteran

Ooh die komt ook nog :D
Crea Diem is het enige plaatje dat ik kan waarderen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 00:00 

Hardtraxxer

uit :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 00:14 

Hardtraxx Veteran

http://www.hardstyle.com/#!/wasted-peng ... ginal-mix/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 01:10 

Hardtraxxer

Vind Follow Your Dream toch echt wel lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 01:18 

Hardtraxxer

Bah! Hun hebben een aantal goede platen gemaakt, waaronder Hate Mondayz en Resistance naar mijn mening...

Maar hun breaks zijn haast altijd te lang, er zit totaal geen diversiteit in hun platen en geen kracht... SAAI!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 11:11 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke plaatjes! Crea Diem en Follow your Dream :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 11:46 

Hardtraxx Veteran

Ze hebben betere platen gehad, maar "Follow your Dream" is wel lekker :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 15:45 

Hardtraxx Addict

sjobie schreef:
Ze hebben betere platen gehad, maar "Follow your Dream" is wel lekker :clap:

Inderdaad. Die Mid-intro is echt gruwelijk :love: :drool:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende