Jay schreef:
Rawbin schreef:
Sorry dat ik het zo moet zeggen, maar wat een hersenloze cunt ben je.
Ga alsjeblieft met je kop dit even doorlezen en dan praten we wel verder.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Internetforumheb het gelezen en bevestigd dat het klopt wat ik zeg. discussie voeren is gewoon bekvechten over meningen. En de meningen
op hardtraxx zijn merendeel nutteloos en onzinnig.
En in dit topic word een iets over enthousiaste gast die comments plaats gewoon belachelijk gemaakt. Dat vind ik triest
en typerend voor hardtraxx. Laat die gast toch lekker reageren met stomme opmerkingen. verschilt echt niet veel van andere reacties die
"serieus" bedoeld zijn.
Meningen zijn niet onzinnig zolang ze goed onderbouwd worden (en ja, niet iedereen doet dat) en het is toch juist leuk dat je met mensen kan discussiëren over iets wat je je passie is, in dit geval Hardstyle. Maar als jij het onzinnig en nutteloos vind snap ik niet wat je hier nog doet. Dus of je houdt op om hier over te zeiken en doe je beter gewoon normaal of blijf vooral met die big smile achter je scherm zitten, maar houdt dan in ieder geval je mond.
En enthousiasme is goed, maar het is niet de bedoeling dat in een topic 4x vrijwel dezelfde post wordt neergezet. Maar gelukkig heeft ie dat nu zelf ook begrepen

Dus have fun Harderstylezz-4-Ever!