Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 18:22 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Ze hebben ze vandaag ook pas verstuurd naar de platenzaken en dergelijke.. Mensen die dachten hem vandaag al te hebben hadden gewoon wat beter moeten nadenken -.-

nee hoor, als ze zeggen dat hij maandag BESCHIKBAAR is, neem ik ook aan dat je hem dan gewoon in de winkel kan halen.
Dan hadden ze hem vrijdag/zaterdag al binnen moeten krijgen, en vandaag te verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 18:23 

Artiest

Ravenwood schreef:
Teknizion schreef:
Ze hebben ze vandaag ook pas verstuurd naar de platenzaken en dergelijke.. Mensen die dachten hem vandaag al te hebben hadden gewoon wat beter moeten nadenken -.-

nee hoor, als ze zeggen dat hij maandag BESCHIKBAAR is, neem ik ook aan dat je hem dan gewoon in de winkel kan halen.
Dan hadden ze hem vrijdag/zaterdag al binnen moeten krijgen, en vandaag te verkopen.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 19:03 

Donateur

Ravenwood schreef:
Teknizion schreef:

Dat snap ik ook wel. Maar uit ervaring weten we allemaal toch wel dat dat gewoon niet gebeurd? Dat bedoelde ik te zeggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 20:49 

Artiest

Teknizion schreef:
Ravenwood schreef:
Teknizion schreef:

Dat snap ik ook wel. Maar uit ervaring weten we allemaal toch wel dat dat gewoon niet gebeurd? Dat bedoelde ik te zeggen ;)

Dat kun je niet lezen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 21:52 

Hardtraxx Veteran

Slijmbal schreef:
Ik heb hem al hoor!!

Ten eerste is het een knalgoed cd, maar alleen jammer dat Second Identity - Our Identity (Intro)
heel kort is dan de originele, Maar omdat het alleen maar stem is!

Voor de rest is de prijs heel goedkoop voor zo'n cd,
Ik denk dat ik nu maar voor the pitcher album gaat wachten die lijkt me een stukker beter dan Second Identity

Ben je niet in de war met Identify?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 22:21 

flevoboys schreef:
Slijmbal schreef:
Ik heb hem al hoor!!

Ten eerste is het een knalgoed cd, maar alleen jammer dat Second Identity - Our Identity (Intro)

Ik denk dat ik nu maar voor the pitcher album gaat wachten die lijkt me een stukker beter dan Second Identity

??? Is een heel verschil hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 22:22 

Het zijn kleine stukjes bij our identity, Die heeft een zeer goede intro
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 11:00 

Hardtraxxer

Had een trackingnummer van hardstyle.com gekregen, maar is nog niet te volgen. Alleen dat de zending is aangemeld. Eens even in de gaten houden of ie er vandaag is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 11:30 

Hardtraxx Addict

jeej :D binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 11:35 

Hebbes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 12:05 

Hardtraxx Veteran

hij zal dan wel op een download site staan ofzo :P
ineens iedereen: binnen! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 12:07 

Donateur

Ravenwood schreef:
hij zal dan wel op een download site staan ofzo :P
ineens iedereen: binnen! xd

Ik zie niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 12:09 

Hardtraxx Veteran

oh ik wel op de Sound of Area >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 12:10 

Donateur

Ravenwood schreef:
oh ik wel op de Sound of Area >.<

PM me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 12:11 

Hardtraxx Veteran

ehm, nee koop hem maar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 12:21 

Hardtraxx Newbie

love atlantis :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 12:23 

Hardtraxx Veteran

Randleman schreef:
Ravenwood schreef:
ehm, nee koop hem maar :)

kopen? wie doet dan nou nog tegenwoordig

xd

ik, over +/- 20 minuten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 13:02 

Hardtraxx Veteran

ik heb hem ook zitten een paar lekkere nummers op :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 13:16 

Hardtraxx Veteran

Ik heb 'm ook illegaal, vind 'm wel tegenvallen eigenlijk... Het is echt een geweldig album op 13 nummers na eigenlijk, de rest vind ik maar matig of slecht. Maargoed, voor de collectie dan nog maar effe kopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 13:16 

Hardtraxx Veteran

Pakt me gewoon niet echt. Sommige tracks hadden klappers kunnen worden met betere kicks en een wat vollere sound (God of the Underworld, Moving Madness, Amplified). Alien Intelligence vind ik wel goed. Eternal Void, Atlantis, Music To Be Heard en Live Without Existing zijn oke. Al met al 1 van de mindere hardstyle albums imo. Kijk veel meer uit naar die van The Pitcher :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 13:34 

Hardtraxx Veteran

Slijmbal schreef:
flevoboys schreef:
Slijmbal schreef:
Ik heb hem al hoor!!

??? Is een heel verschil hoor

Wat bedoel je dan met korter dan het orginele?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 13:34 

Hardtraxx Veteran

Zo, net ff naar de FRS en daar stond een stagiaire achter de balie. Die zei "ja, we hebben nog niet uitgepakt, dus ik kan hem niet geven, ligt eraan hoe druk het vandaag wordt, anders pakken we het morgen uit".

Ik had echt zoiets van krijg toch de t*fus, maar gelukkig liep er ook een andere medewerker rond, die mij gelukkig wel goed hielp en de CD van onder uit doos 3 pakte :)

Klinkt lekker tot dusver :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 13:42 

PNXRMX schreef:
Pakt me gewoon niet echt. Sommige tracks hadden klappers kunnen worden met betere kicks en een wat vollere sound (God of the Underworld, Moving Madness, Amplified). Alien Intelligence vind ik wel goed. Eternal Void, Atlantis, Music To Be Heard en Live Without Existing zijn oke. Al met al 1 van de mindere hardstyle albums imo. Kijk veel meer uit naar die van The Pitcher :thumbsup:

Eens met dit, jammer. Had er meer van verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 13:50 

Hardtraxxer

vind er ook niet zoveel aan.
ze hebben zowat maar 1 kick en 10 synths :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 14:04 

Hardtraxxer

Mwaa valt me een beetje tegen dit album. Had best hoge verwachtingen. Vind trouwens Distorted Device iets weg hebben van P1 Numbers.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle