Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 14:17 

Hardtraxx Newbie

Lekker albumpje hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 14:22 

Hardtraxx Addict

Godver niks in de brievenbus gehad vandaag:O wachten dan maar tot morgen. Wel ff vast het album gedownload. Vind een aantal nummers wel wat op elkaar lijken. Maar de laatste 3 tracks echt knallers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 14:34 

Hardtraxx Veteran

Karma circle:
Saaie intro, maar melodie vind ik dan nog wel oke. 6/10
Identify (Album Mix):
Blijft gewoon een lekkere plaat met een heerlijke melodie. 7.5/10
Atlantis:
Intro is niet echt speciaal en de melodie ook niet echt, maar niet heel slecht ofzo. 5/10
Distorted Device:
Intro lijkt op die van Shreek, maar is wel lekker. Climax is ook wel oke, maar knalt net niet lekker genoeg. 6/10
Music On Demand:
Vocals zijn echt irritant. Eerste intro synth is wel lekker, maar die erna zuigt weer tieten. Climax is echt een drama. 4/10
Amplified:
Lekkere intro en climax, alleen knalt niet. 6/10
Final Destination (SI Remix):
Pakt me wederom totaal niet, zowel intro als climax. 3/10
Alien Intelligence:
Eindelijk een degelijk plaatje. Lekkere intro die telkens verder opbouwt. Climax niet super lekker, maar gewoon prima. 7/10
Talk Iz Tomorrow (SI Remix):
Intro is echt saai, maar climax gaat wel. Beetje happy, maar dat vind ik wel lekker, omdat je het origineel er in herkent, wat ik toen die tijd wel een lekkere track vond. Maar de rest van de track verpest het. 5/10
Live Without Existing:
Die gasten kunnen volgens mij geen fatsoenlijke intro-synths vinden, dus wederom dramatisch. Wel vind ik de melodie erg lekker. 6/10
Music To Be Heard:
Weer niet zo'n super intro, maar die melodie vind ik wel erg pakkend. Erg lekker dus. 7/10
Moving Madness:
Eindelijk een degelijke intro, best origineel gedaan. De mid-intro is dan wel weer een stuk minder. Climax beukt wel weer lekker. Goede opbouw in de break. 7/10
God Of The Underworld:
Lekkere intro, ze beginnen het te leren. Climax vind ik dan weer wat tegenvallen, voor een anti-climax, maar niet slecht. 6/10
Eternal Void:
Lekkere intro en vooral outro. Climax ook wel lekker. Goede afsluiter dus. 7/10

Uiteindelijk een degelijk cd'tje, maar geen enkele uitschieter helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 14:37 

Donateur

Heb het album nu 2 keer beluisterd en nog wat aparte tracks een keer extra beluisterd. Even een lange beoordeling.

1 Second Identity - Our Identity (Intro)
Onnodig gelul, wat na het beluisteren van het hele album geen uitzondering blijkt... maar goed.

2 Second Identity - Karma Circle
Fijne reversed bass in de intro, en heerlijke geluidjes. Deze intro's ga je de komende nummers ook terug horen en dat vind ik helemaal niet erg, wat er zit een brok energie in. De climax heeft een heerlijke melodie maar de reversed bass eronder vind ik te zacht. Track is heerlijk dromerig verder.
7,5/10

3 Second Identity - Identify (Album Mix)
Opbouw in de break is iets anders dan in het origineel, blijft een geinig nummer maar gaat wel snel vervelen.
7/10

4 Second Identity - Atlantis
De melodie voor het begin van de mid-intro had van mij niet gehoeven, en dat gare gelul in de break ook niet. Voor de rest uitstekend nummer, zowel intro/outro als climax zitten ijzersterk in elkaar. Melodieuze hardstyle die mij raakt.
7,5/10

5 Second Identity - Distorted Device
Dit nummer gaat hard! Doet me denken aan een nummer als Tritolo, simpel maar effectief. Paar geluidjes, heerlijke reverse bass (misschien wel de beste van het hele album) en klaar is kees. Een van mn favorieten op het album.
8,5/10

6 Second Identity - Music On Demand (feat. Mc Chucky)
Het eerste echt mindere nummer. Vocals slaan helemaal nergens op (alsjeblieft praat alleen Engels als je het ook daadwerkelijk kan). Climax is wel grappig, nog ff een dubstep stukje erin... maar niet echt boeiend helaas. Typische albumvuller, nummer kan mij echt niet bekoren
5/10

7 Second Identity – Amplified
Vergelijkbaar met Distorted Device, maar gaat iets minder hard. De intro blijft wel ontzettend tof. Tijdje terug vaak gedraaid, hou wel van dit soort simpele nummers.
8/10

8 Scope DJ – Final Destination (Second Identity Remix)
Nooit een van mijn favoriete Scope-tracks geweest, en de remix is ook niet veel aan. Intro is echter opnieuw goed!
6/10

9 Second Identity – Alien Intelligence
Lekkere acid sounds, vaart blijft er goed in zonder onnodig lange break. Deze track had helemaal geweldig geweest als de climax ook een vette reversed bass eronder had ipv de kicks die er nu bij zitten. Gemiste kans, dan had deze track perfect kunnen zijn. Wat overblijft is echter een prima geheel waar ik flink op los kan gaan.
8/10

10 A-lusion – Talk Iz Tomorrow (Second Identity Remix)
Intro is erg simpel, maar goed. Vooral dat "gapende" geluid erdoorheen is vet. Climax is niet te moeilijk maar pakt me totaal niet. Niet echt mijn sound helaas.
6,5/10

11 Second Identity – Live Without Existing
Intro is opnieuw energiek met typische Second Identity-sounds. Wat me opvalt na al die tijd luisteren is dat het mij gewoon nog geen moment heeft verveeld. De climax is erg vet, typisch een melodie van Scope DJ. De kicks zijn iets minder, ze klinken erg vol maar vooral als ze hoog gepitcht zijn iets té vol. Desondanks erg fijne track.
8/10

12 Second Identity – Music To Be Heard
Een fantastisch nummer. Ik word helemaal meegesleurd van begin tot einde. En de melodie in de climax is wel een van de beste die ik ooit heb gehoord. Kick in de climax is misschien een beetje te hol, maar geeft verder ook niet zo veel. Helemaal mijn ding dit! Benieuwd of dit nummer mij lang weet te boeien of dat het snel verveelt.
9/10

13 Second Identity – Moving Madness
Eerste indruk: saai nummer. Ik vind het idee tof (alleen maar een screech die het nummer maakt) maar de sounds zijn meer van hetzelfde. Denk dat dit nummer los best in orde is, en wil het ook best de kans geven als ik het een keer buiten het album om beluister.
5,5/10

14 Second Identity – God Of The Underworld
Het nummer mist net de kracht om een echte beuker te zijn, dat ligt aan de intro (beetje te vrolijk, sluit niet goed aan op climax) en aan het deuntje in de climax wat wel duister is, maar het gewoon ff net niet heeft. Maar een uitstekende harde track verder, het luistert thuis echter goed weg waardoor het niet zo erg is, en ik weet zeker dat deze op een feest prima knalt. Alleen wel weer jammer van die cliché-vocals.
8/10

15 Second Identity – Eternal Void
De climax verpest een groot deel van het nummer, intro en vooral outro zijn super! Climax is teveel van hetzelfde met vreselijke pitchkicks. Niet echt een super afsluiter van het album helaas.
6,5/10

Conclusie:
Album kent zoals de heren van te voren al aankondigden hele strakke melodieën, enkele hardere tracks (hoewel het qua hardheid niet echt in de buurt komt van echt snoeiharde beukers zoals Psychedelic Trip) en vooral: keiharde reversed basses! Alleen al daarom vind ik dit album, er zit zo heerlijk veel vaart in de platen en mede daardoor verveelt het album bijna geen moment.
Grootste minpunt/ergernis: vocals zuigen gedurende het hele album en bijna iedere break zit volgepakt met hersenloos gelul. Cut the crap of pak een keer echt sfeervolle samples ofzo. Gelukkig zijn de breaks niet al te lang waardoor het te verdragen is.
Het belangrijkste is echter dat er genoeg gevarieerd wordt in kicks en bassen, qua synths en andere geluiden had er misschien iets meer variatie in mogen zitten maar het is lang niet zo erg als bijv Musical Impressions en Music Made Additz. Vind de kwaliteit van de afmix ook super!

Ik was al fan van A-Lusion en Scope DJ als producers, en dit album gaat mee in dezelfde sound. Als je daar al van hield kom je hier helemaal aan je trekken. Vond je ze allebeide niks, sla dit album dan maar over. Het is niet vernieuwend, maar wel ontzettend lekker!

Eindcijfer: 7,5
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 14:40 

Hardtraxx Veteran

Ben echt een SI Fan, veel energieke intro's en synths. Geil album :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 15:21 

Hardtraxx Newbie

tomac schreef:
Karma circle:
Identify (Album Mix):
Atlantis:
Intro is niet echt speciaal en de melodie ook niet echt, maar niet heel slecht ofzo. 5/10
Distorted Device:
Intro lijkt op die van Shreek, maar is wel lekker. Climax is ook wel oke, maar knalt net niet lekker genoeg. 6/10
Music On Demand:
Vocals zijn echt irritant. Eerste intro synth is wel lekker, maar die erna zuigt weer tieten. Climax is echt een drama. 4/10
Amplified:
Alien Intelligence:
Eindelijk een degelijk plaatje. Lekkere intro die telkens verder opbouwt. Climax niet super lekker, maar gewoon prima. 7/10
Intro is echt saai, maar climax gaat wel. Beetje happy, maar dat vind ik wel lekker, omdat je het origineel er in herkent, wat ik toen die tijd wel een lekkere track vond. Maar de rest van de track verpest het. 5/10
Live Without Existing:
Die gasten kunnen volgens mij geen fatsoenlijke intro-synths vinden, dus wederom dramatisch. Wel vind ik de melodie erg lekker. 6/10
Music To Be Heard:
Weer niet zo'n super intro, maar die melodie vind ik wel erg pakkend. Erg lekker dus. 7/10
Moving Madness:
Eindelijk een degelijke intro, best origineel gedaan. De mid-intro is dan wel weer een stuk minder. Climax beukt wel weer lekker. Goede opbouw in de break. 7/10
God Of The Underworld:
Lekkere intro, ze beginnen het te leren. Climax vind ik dan weer wat tegenvallen, voor een anti-climax, maar niet slecht. 6/10
Eternal Void:

Vreemd dat je Atlantis, de beste track in mijn ogen en de main track van het album, slechts een 5 geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 15:45 

Hardtraxx Addict

Vaims schreef:
tomac schreef:
Karma circle:
Identify (Album Mix):
Atlantis:
Distorted Device:
Music On Demand:
Amplified:
Alien Intelligence:
Live Without Existing:
Music To Be Heard:
Moving Madness:
God Of The Underworld:
Eternal Void:

Vreemd dat je Atlantis, de beste track in mijn ogen en de main track van het album, slechts een 5 geeft.

Meningen zijn persoonlijk... ???
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 16:01 

Artiest

Godverdomme vracht komt pas rond 5 uur, dan maar morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 16:30 

Hardtraxx Veteran

1 Second Identity - Our Identity (Intro)
Niks boeiends

2 Second Identity - Karma Circle
Intro kick is leuk. Zit een lekkere drive in. De mid-intro komt me heel bekend voor, een Saifam plaat ofzo? Vocal is ook bekend. Melodie knalt er wel aardig hard in, maar dat geeft niks. Kick past er goed bij. Leuke plaat! Het stukje tussen de climax en de outro is ook vet! 7,5

3 Second Identity - Identify (Album Mix)
Waarom is deze cd gemixt? Normaal heb je bij een artiesten album allemaal radio-edits toch? Maargoed, deze track kennen we. Vind het gebruik van de vocal vet in de intro en mid-intro. Goede edit, van een al leuke plaat. 7/10

4 Second Identity - Atlantis
Deze plaat heb ik wel ooit gehoord. Leuk dat ze de melodie laten horen voor de intro. Vond ik bij Frontliner - Rollin ook erg vet! Intro kick vind ik wat slapjes. Had gehoopt op een mid-intro met hardere/pitch kicks. Break is saai. Melodie/synth lijkt volgens mij op die van Karma Circle, maar dat moet ik straks nog maar even terug luisteren. Ook vind ik hier de kick niet bijzonder sterk. In de tweede climax is de melodie wel wat leuker. In de outro is de kick iets beter, weet niet of dit door het mixen komt van de volgende track. 5,5/10

5 Second Identity - Distorted Device
Klinkt een beetje als Amplified. Leuke reversed bass, had van mij wel iets sterker gemogen. Mid-intro is ook vet! Ik weet nu al dat die screeches in m'n hoofd blijven hangen! De "climax" is iets minder. Na een tijdje komt er een iets dikker kick in, die is wel vet! Dan komen in de outro weer die geweldig screeches! Dikke plaat! 8/10

6 Second Identity - Music On Demand (feat. Mc Chucky)
Ik ben meestal niet voor platen met Mc's, netzoals in deze vind ik de vocals niet bijzonder. Intro is wel dik. Dikke screeches weer! Hier zijn de mannen goed in zo te horen. Kick is niet heel boeiend, maar niet slecht. De mid-intro vind ik wat minder, met name de kicks. Synth van de melo vind ik ook niet echt super, en de melodie zelf ook niet echt boeiend. De zachte kicks in de opbouw naar de climax zijn dan wel weer vet! Hier wordt ook leuk mee gespeeld in de climax. 2de climax dubstyle, nah. 6/10

7 Second Identity – Amplified
Altijd al een dikke plaat gevonden. Gewoon hele nummer beuken met heerlijke screeches en dikke kicks! 8/10

8 Scope DJ – Final Destination (Second Identity Remix)
Final Destination was destijds wel een aardige plaat, maar niet zo'n plaat die je altijd bij blijft. Lekker drive in de kicks, screeches lijken wel veel op het origineel volgens mij(?) Hier had van mij wel een dikkere kick in de mid-intro gemogen (Psychedelic als voorbeeld). Climax is niet veel aan. 6/10

9 Second Identity – Alien Intelligence
Dikke intro, vette sounds! Mid-intro is ook erg vet! Melodie is simpel, maar wel aardig. Wordt wel goed versterkt door de kicks. 2e climax komt er dik in waarna weer een leuke outro komt, zonder break. 7,5/10

10 A-lusion – Talk Iz Tomorrow (Second Identity Remix)
Vocals vind ik niet veel aan. Wel dikke reversed bass en leuke geluiden op de achtergrond, die je ook weer terug hoort in een uitstekende mid-intro. Beetje saaie melodie met een niet al te boeiende kick. 6/10

11 Second Identity – Live Without Existing
Grappig gedaan met die vocals en weer een heerlijke kick! De mannen weten wel hoe ze dikke screeches en kicks in de intro moeten maken! In de melodie hoor je duidelijke A-Lusion stijl vind ik. Outro komt er ook weer vet in. Best leuke plaat! 7/10

12 Second Identity – Music To Be Heard
Weer een vette intro. Melodie vind ik zo de eerste keer niet heel vet, denk dat dat nog een beetje moet komen. Aardige track 6,5/10

13 Second Identity – Moving Madness
Vette sounds in de opbouw naar de climax. De melodie in de intro vind ik eentonig, en verveelt snel. Mid-intro is wel strak. Stukken beter dan de intro. Dan dat geluid na de mid-intro, verschrikkelijk! Met kick eronder en wat kleine aanpassingen klinkt het wel leuk. Daarna een wat zwaarder kick. Vind ik niet echt passen bij deze screeches/melo. 6,5/10

14 Second Identity – God Of The Underworld
Deze plaat beukt er meteen in na een leuke vocal, erg vet! Dikste kick tot nu toe. De sounds in de intro doen me weer een beetje denken aan een Safaim plaat. Maar al met al klinkt het wel vet. Die kicks achter elkaar zijn vet, en netjes dat ze dan meteen door beuken! Met weer dikke screeches en een dikke kick! Beste plaat tot nu toe (met nog 1 plaat te gaan :P) 9/10

15 Second Identity – Eternal Void
Ook in deze plaat een dikke kick. En een wat duistere melodie, like it. Ook leuke "spooky" sounds op de achtergrond! 8,5/10

Ze weten duidelijk hoe ze een in en outro moeten verzorgen met leuke kicks en reversed bass. De melodieën vind ik nergens er echt uitspringen. En hun 2 hardere platen op het eind vind ik uitstekend! Gemiddelde van een 7, netjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 16:41 

Hardtraxxer

identify & atlantis :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 16:48 

Afbeelding

HQ album cover ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 16:53 

Hardtraxx Veteran

De eerste 3 tracks zijn de klappers voor mij :D Karma Circle , Identify, Atlantis , wat een melodieën! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 17:13 

Hardtraxx Newbie

heb het cd-tje ook binnen !! :yay:

en er staan over het algemeen goede nummers op ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 17:18 

Hardtraxxer

M'n track & trace via Hardstyle.com staat nog steeds op "zending voorgemeld" en heb nog niks binnen :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 17:19 

Hardtraxxer

Randleman schreef:
Ravenwood schreef:
ehm, nee koop hem maar :)

kopen? wie doet dan nou nog tegenwoordig

xd

De echte hardstyle liefhebbers ;)

kheb um nu alleen nog digitaal, heb hem ook gekocht. nu wachten tot de echte CD op me deurmat ligt

ksborg schreef:
M'n track & trace via Hardstyle.com staat nog steeds op "zending voorgemeld" en heb nog niks binnen :(.

staat bij mij precies hetzelfde :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 17:19 

Hardtraxx Addict

Ik vind het album prima, niet super speciaal maar gewoon goed om te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 17:22 

Hardtraxxer

TheHardstylezNL schreef:
Randleman schreef:
Ravenwood schreef:
ehm, nee koop hem maar :)

kopen? wie doet dan nou nog tegenwoordig

xd

De echte hardstyle liefhebbers ;)

kheb um nu alleen nog digitaal, heb hem ook gekocht. nu wachten tot de echte CD op me deurmat ligt

ksborg schreef:

staat bij mij precies hetzelfde :(

Beetje jammer opzich, al als één van de eersten besteld en nu al allemaal mensen die hem eerder hebben :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 17:24 

Hardtraxxer

Echt walgelijk. Simpel geproduceerd en totaal niet interessant. Ik had beter verwacht, vooral van A-lusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 17:32 

Hardtraxxer

Het is een vrij goeie cd,
Maar ik mis toch iets speciaals , Een nummer wat blijft hangen , En die je zo vaak wil luisteren als je wilt:Phaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 17:52 

Hardtraxxer

Nee, dit is 't niet.

Het verveeld zo snel, slappe kicks..
Music on demand vind ik echt iets hebben wat me totaal niet aanstaat,
music to be heard outro komt me heel bekend voor, vooral de lead erin..
vind atlantis en karma circle dan nog wel de leukste tracks, voral de melo's .. alleen dan heb je 't niet over de kick. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 18:03 

Hardtraxxer

Ik heb hem vanmiddag gehaald,

ben nu bezig met luisteren maar hij heeft me nog niet echt verrast, helaas had er veel van verwacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 18:11 

Donateur

Wat een saai, inspiratieloos album zeg.. De nummers zijn hier en daar slecht afgewerkt, en ik heb het gevoel alsof ik de hele tijd naar hetzelfde nummer zit te luisteren... Ook zit er geen 1 track bij die iets ''speciaals'' heeft, of een ''gevoel'' heeft. Het enige nummer wat er voor mij tussenuit springt is God Of The Underworld, maar ook die plaat mist gevoel..

Gemiste kans, Ik vind bijde artiesten solo zeer zeker interessant, alleen met dit album slaan ze compleet de plank mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 18:13 

Donateur

Ik vind het wisselvallig.
Somieg nummers vind ik geweldig, Maar somige nummers klinken gewoon zo saai en slap...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 18:15 

Hardtraxxer

ondanks het 2 goede producers zijn, zegt het album mij echt nix :(

niet 1 liedje had ik zoiets van uhu dit boeit me
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 18:17 

Hardtraxxer

Ja inderdaad zitten wel leuke tracks bij, maar niet echt iets wat blijft hangen.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle