Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 12:45 

Hardtraxx Addict

Eindelijk binnen:) Met handtekening lo0ol!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 13:03 

Hardtraxx Addict

Als ik het album als 1 geheel luister dan vind ik het toch een sterk album, ze blijven qua sound op 1 lijn en dat vind ik niet eens zo erg, want het album luisterd toch best lekker weg!
maar ik mis de echte uitschieters die naar mijn mening andere albums wel bijzonder maakte (Art Of Creation, Animated Audio, Shiverz, Everything)
het album van DBSTF vond ik verre van goed, maar shiverz maakte dat album toch weer speciaal!
hier mis ik dat een beetje, ondanks dat ze met Atlantis toch wel erg in de buurt komen!
over het algemeen: een 7-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 13:06 

Hardtraxx Addict

Bij elk album zie ik t weer hier op hardtraxx. Iedereen roept van te voren dat ze hem willen hebben dat hij helemaal geweldig wordt. Heeft men hem en dan lopen ze het af te zeiken, omdat het toch niet zo sterk is als verwacht. Was met album van BH, DBSTF, Heady en project one zo... Beetje jammer ik vind het een album die echt lekker weg luisterd, er zitten inderdaad geen uitschieters tussen.

Als een artiest een album maakt moet je denk ik rekening houden met de sounds. Een artiets heeft altijd een eigen style en dat hoor je echt terug in dit album. En als je de style van de artiest niks vindt dan kan je het album net zo goed niet luisteren...

EDIT: ALs je nu bij the pitcher topic kijkt. Iedereen roept kan niet wachten, helemaal geweldig, album van het jaar.. blablabla.. Ik straks wel eens zien wat men zegt als het album dan uit is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 13:26 

Hardtraxx Veteran

Ik heb hem ook binnen en vind het een heel vet album, luistert gewoon lekker weg. Uitschieters voor mij zijn: Atlantis, God of The Underworld, Talk Iz Tomorrow Remix, Music to be Heard en Moving Madness. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 13:37 

Hardtraxx Elite

Vind het geen bijster goed album, tis niet echt mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 13:37 

Hardtraxx Addict

JolleNL schreef:
Ik heb hem ook binnen en vind het een heel vet album, luistert gewoon lekker weg. Uitschieters voor mij zijn: Atlantis, God of The Underworld, Talk Iz Tomorrow Remix, Music to be Heard en Moving Madness. :thumbsup:

Ja en op mijne zit gvd een kras dus hij blijft hangen :cry: ff contact opgenomen met hardstyle.com en afwachten maar weer... Kan ik hem zeker weer terugsturen, en voordat ik dan weer een nieuwe heb:S
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 13:46 

Hardtraxx Veteran

Haha, dan zou ik hem gewoon downloaden in de tussentijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 15:57 

Hardtraxx Veteran

sanderovic schreef:
JolleNL schreef:

Ja en op mijne zit gvd een kras dus hij blijft hangen :cry: ff contact opgenomen met hardstyle.com en afwachten maar weer... Kan ik hem zeker weer terugsturen, en voordat ik dan weer een nieuwe heb:S

Was dat al zo toen je hem voor het eerst uitpakte dan? :oh: Ik had wel een scheur/kras op het plastic doosje van de CD, maar ik heb er gewoon een ander dekseltje op gedaan, probleem opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 16:22 

Artiest

sanderovic schreef:
EDIT: ALs je nu bij the pitcher topic kijkt. Iedereen roept kan niet wachten, helemaal geweldig, album van het jaar.. blablabla.. Ik straks wel eens zien wat men zegt als het album dan uit is!

Pitcher album wordt denk ik wel een beter album dan 2nd ID, daar kijk ik echt naar uit en ook naar het Alphaverb album, ik denk dat die 2 heel erg sterk worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 16:25 

Hardtraxx Crew

Heb hem nu ook binne en hij is gesigneerd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 16:28 

Hardtraxxer

Vind het wel een aardig album. Het blijft niet echt hangen, maar het luistert lekker weg! Zeker voor gewoon thuis. Karma circle, Atlantis, Talk iz tomorrow en moving madness zijn lekker.
Vind alleen music on demand een uitschieter in de negatieve zin van het woord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 16:38 

Artiest

HEB HEM DAN EINDELIJK !!!!!!!!!!!
WAT EEN VET ALBUM
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 17:13 

Capslock staat aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 17:14 

Artiest

Almighty schreef:
Capslock staat aan

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 17:27 

Hardtraxx Addict

Josh-T schreef:
sanderovic schreef:
JolleNL schreef:

Was dat al zo toen je hem voor het eerst uitpakte dan? :oh: Ik had wel een scheur/kras op het plastic doosje van de CD, maar ik heb er gewoon een ander dekseltje op gedaan, probleem opgelost.

Nou ik heb een gesigneerde album gekregen, zat geen plastic om niks (meestal als ik ergens cd/dvd/games online bestel altijd plastic) dus ik speel de cd af in me cd speler en na een aantal nummer blijft hij hangen. Ik kijken dikke vette kras erin, en nee dit komt niet door mijn cd speler. De kras is daar te groot en te breed voor + als een cd speler een kras maakt dan is de kras in de draairichting en de kras is nu overdwars geplaatst met een vage haak erin :S

EDIT: En ik heb net een andere cd afgespeeld en geen problemen mee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 17:46 

Hardtraxx Veteran

luistert wel heerlijk weg zeg, ben alleen bang dat het snel verveeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 17:46 

Artiest

Hebben ze iets te hard gedrukt met signeren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 17:54 

Hardtraxx Veteran

Binnen, morgen maar ff luisteren in de auto :woot: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 17:55 

Hardtraxx Veteran

Heb 'm net aangeschaft, voor de collectie uiteraard :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 18:00 

Hardtraxx Veteran

Trainfreak schreef:
Hebben ze iets te hard gedrukt met signeren :P

Als ze hem signeren halen ze denk ik eerst dat papiertje er uit :P

Misschien dachten ze wel van: Kom, we gaan iemand kutten door er een dikke kras in te zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 18:11 

Hardtraxx Veteran

VInd het album na een tweede keer luisteren stuk beter ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 18:27 

Hardtraxxer

Heel eerlijk vind ik hem niet zo goed, misschien een beetje teveel van verwacht... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 19:05 

Artiest

Karma circle:
9/10
Identify (Album Mix):
8.7/10
Atlantis:
9/10
Distorted Device:
6.6/10
Music On Demand:
7/10
Amplified:
8/10
Final Destination (SI Remix):
7.5/10
Alien Intelligence:
7.8/10
Talk Iz Tomorrow (SI Remix):
7/10
Live Without Existing:
7/10
Music To Be Heard:
8/10
Moving Madness:
8/10
God Of The Underworld:
8/10
Eternal Void:
7/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 19:14 

Hardtraxx Elite

Live Without Existing is IMO het beste nummer van de CD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 20:02 

Hardtraxxer

RobertV schreef:
Live Without Existing is IMO het beste nummer van de CD.

Helemaal mee eens! :worship:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle