Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 19:06 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
heb vandaag voor het eerst het album geluisterd zoals het hoort, compleet achter elkaar door en conclusie: Nee
Second Identity is en blijft niet aan mij besteed, ik keek ernaar uit, hoopte dat er mooie dingen uit zouden komen, maar elke melo lijkt "bedacht", zonder gevoel erin, er zit geen track in die het gemiddelde omhoog brengt of die eruit schiet, geen track die een leuke sfeer heeft. Alle intro's en outro's en climaxen lijken geforceerd bedacht, alsof ze een album moesten maken en er geen zin in hadden, maar dat ze maar gewoon wat leuks erop hebben gezet van, ja das wel lollig bla bla.
nee jongens, second ID zakt steeds dieper weg op mn lijstje, zo zonde... ze kunnen zoveel beter

Helemaal mee eens. Inspiratieloos, eentonig album. Niets dat de middelmaat kan ontstijgen en al helemaal niets dat langere tijd kan boeien. Jammer, want ik had er best wel wat van verwacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 01:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roells schreef:
Eternal Void is echt een lekkere Raw track :love:

B-front aan mee geproduceert he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 16:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Roells schreef:
Eternal Void is echt een lekkere Raw track :love:

B-front aan mee geproduceert he :)

:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel mooi dat ze hun album net zo willen laten eindigen als 'Headhunterz - Studio Sessions'. Bij 'Second Identity – Eternal Void' hoor je gewoon bij het outtro terug dat ze hetzelfde als bij 'Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created' proberen te doen. Alleen is het hun totaal niet gelukt.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle