Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 sep 2010 17:48 

Hardtraxx Addict

Hoppa weer 2 lekkere tracks! Ik vind tot nu toe God of the underworld toch wel de beste! Laat maar komen dat album!
Bericht Geplaatst op 23 sep 2010 18:14 

Hardtraxx Veteran

Nog steeds allemaal een beetje zwak en niet overtuigend. Vind Alien Intelligence iig wel de minst slechte tot nu toe, maar zit verder geen 1 track tussen die k echt leuk vind. Gewoon niet mijn ding - schijnbaar vinden genoeg anderen 't leuk :)
Bericht Geplaatst op 23 sep 2010 18:31 

kvind God Of The Underworld en Eternal Void echt dikke tracks :love: :worship:
Bericht Geplaatst op 23 sep 2010 18:37 

Hardtraxxer

Klementino schreef:
The Indicator schreef:
hoop wel dat het beter is als project one ;)

Dat zou dan wel breaking news zijn, want als je het mij vraagt is het Project One album tot nu toe nog het beste album dat er te krijgen is van een hardstyle DJ of duo.

En eerlijk gezegd vind ik Scope DJ en A-lusion goeie dj's maar ze halen bij lange na het niveau niet dat Headhunterz en Wildstylez(zowel samen als individueel) toch een flink aantal keren hebben laten zien.

Vond Zany's album toch echt beter hoor
Bericht Geplaatst op 23 sep 2010 19:02 

Hardtraxx Veteran

me 2! :thumbsup:

was er nou al een release datum dan?

edit: weet het al :)
Bericht Geplaatst op 23 sep 2010 19:22 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Nog steeds allemaal een beetje zwak en niet overtuigend. Vind Alien Intelligence iig wel de minst slechte tot nu toe, maar zit verder geen 1 track tussen die k echt leuk vind. Gewoon niet mijn ding - schijnbaar vinden genoeg anderen 't leuk :)

Ik vind er ook bar weinig aan allemaal. Meer van hetzelfde en niet echt blijven hangend.
Bericht Geplaatst op 23 sep 2010 19:27 

Donateur

Allemaal platen zonder energie en geen gevoel. Het voelt allemaal zo gemaakt.
Bericht Geplaatst op 23 sep 2010 19:47 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Allemaal platen zonder energie en geen gevoel. Het voelt allemaal zo gemaakt.

Ik wacht ook nog op de knaller van het album, is me allemaal iets te simpel, jammer. Had er meer van verwacht, beter had A-Lusion alleen een album gemaakt... verlang weer naar plaatjes als Blue Fairy, Perfect It, Veritas, In Trouble, Future Shock en No Regrets.
Maar het is geen slecht album, maar ook niet van ''Woooh''. Alien Intelligence klinkt wel lekker vind ik.
Bericht Geplaatst op 23 sep 2010 19:48 

Hardtraxx Veteran

En oja, wat niet is, kan nog komen.
Bericht Geplaatst op 23 sep 2010 21:26 

Donateur

Ik vind het fucking vet, mij raken die melodieën en kicks echt op de een of andere manier. Maar dat heb ik altijd al gehad met goede producties van beide heren van SI (vooral Scope DJ).

Ben benieuwd hoe het album straks wegluistert als 1 geheel, voorlopig vind ik het toch een erg geslaagd project. En komt zeker in de buurt van het niveau Project One/Zany.
Bericht Geplaatst op 23 sep 2010 21:36 

Hardtraxxer

Pfft, ik luister niet naar de nieuwe previews. Ik zal het wel horen wanneer ik het album heb. :P
Bericht Geplaatst op 23 sep 2010 23:34 

Hardtraxx Veteran

Het is niet allemaal moeilijk, maar dat vind ik heel erg fijn. Kan een heerlijk luisteralbum worden!
Bericht Geplaatst op 23 sep 2010 23:34 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Ik vind het fucking vet, mij raken die melodieën en kicks echt op de een of andere manier. Maar dat heb ik altijd al gehad met goede producties van beide heren van SI (vooral Scope DJ).

Ben benieuwd hoe het album straks wegluistert als 1 geheel, voorlopig vind ik het toch een erg geslaagd project. En komt zeker in de buurt van het niveau Project One/Zany.

Tering, hoe bedoel je wij delen hier over dezelfde mening ^^
Bericht Geplaatst op 24 sep 2010 13:20 

Hardtraxxer

ik ga dit album zwaar waarderen! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 24 sep 2010 13:45 

Hardtraxx Newbie

Music to be heard zit wel lekkere bass in en een redelijk melodie maar blijft maar blijft niet hangen..
Alien intelligence kan nog een aardige party nummer zijn als er een lekkere remix van word gemaakt..
Tot nu toe 7 / 10 voor beide :thumbup:
Bericht Geplaatst op 24 sep 2010 14:29 

Hardtraxx Newbie

atlantis is echt super nice :D
Bericht Geplaatst op 25 sep 2010 16:35 

Hardtraxxer

killlogg schreef:

Eens! Geweldige track. Maandag komt ie hopelijk (de cd dan) :D
Bericht Geplaatst op 25 sep 2010 17:29 

Hardtraxx Addict

ksborg schreef:
killlogg schreef:

Eens! Geweldige track. Maandag komt ie hopelijk (de cd dan) :D

Maandag komt ie zowiezo alleen dan wordt ie ook pas verzonden. Heb hem besteld @ hardstyle.com. Dus als hij maandag wordt verzonden heb je hem dinsdag als TNT gewoon zijn werk doet xD:)
Bericht Geplaatst op 26 sep 2010 00:16 

Artiest

Maandag op´t fietsie naar freerecordshop, zou er ook een code bijzitten voor full tracks download ?
Bericht Geplaatst op 26 sep 2010 00:42 

Donateur

zou je die ook in engeland kunnen kopen?
Bericht Geplaatst op 26 sep 2010 10:41 

Artiest

Vast wel :P
Bericht Geplaatst op 26 sep 2010 12:52 

Artiest

scantraxx twitter:

RT @2ndidentity: hmm what day is it tomorrow??? 27 september??! Our album will be in stores!
Bericht Geplaatst op 26 sep 2010 12:56 

Hardtraxxer

Net de preview van Alien Intelligence beluisterd en ik ben er toch vrij positief over.
Bericht Geplaatst op 26 sep 2010 13:54 

Hardtraxx Veteran

Talk Iz Tomorrow en God of The Underworld doen het voor mij in de previews. hoop dat dit zo'n vet album wordt :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 26 sep 2010 14:26 

Hardtraxx Veteran

Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle