Oh, ik ben daar ook niet te vinden, moet je lid voor zijn en dat ben ik niet, maar zie wel eens screenshots hier op HT. Als ik dat soort dingen lees zie ik het woord elitair gewoon steeds minder als een verkeerd iets. Het is prima als je een nieuwkomer bent in de scene, heb alleen nooit begrepen dat je dan betweterig gaat doen en denken dat je alles weet. Als ik iets nieuws leer kennen heb ik het gewoon totaal niet in me om net te doen alsof ik barst van de kennis, dat komt namelijk vanzelf met de jaren. Vandaar, ik snap het negatieve randje om het woord elitair gewoon niet. Veel weten is alleen maar positief en getuigt van interesse en passie. Als iemand echter nieuw is en zich gewoon normaal opstelt zonder te denken het beter te weten wordt dat ook alleen maar positief opgevat

krijg nogal de bibbers van de RSU boys. Nogmaals, ik ben geen lid, dus wellicht zitten er ook mensen bij die buiten dit hokje vallen, maar die screenie's zijn niet best.
Als je een goede voetballer bent en iemand die er geen hout van kan je komt vertellen dat je er niks van begrijpt en met een berg aan zelfbenoemde feiten aan komt zetten krijg je toch ook de rillingen?