Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 19:28 

Kraak... Piep...

Want er is geen tussenweg, je bent of een elitist of een fanboy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 20:05 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Ja die is er wel, zou er alleen geen naam voor kunnen bedenken. Als je uberhaupt 5x iets afkwijlt ben je een fanboy en als je 5x iets afzeikt ben je elitair, dus zeg het maar.

Vind dat woord gewoon kut, elitair. Ik zie het als iets positiefs om kritisch te zijn. Als er dan ook echt iets uitkomt wat in mijn ogen écht goed is, zal ik dat ook van de daken schreeuwen. Ben juist blij met die kritische blik. Iedereen mag z'n eigen smaak en mening hebben maar een ook mening kan debiel zijn. Als je dit album het beste hardstyle album ooit vindt en je defensief opstelt als iemand er kritiek op heeft (doel even puur op RSU enzo) dan ben je toch niet gelijk elitair als je hun kansloze lui vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 20:26 

Hardtraxx Veteran

Je bent niet elitair als je iets afzeikt, mijn mening over de previews zijn ook niet bepaald positief tot nu toe. Maar ik raad mensen niet aan naar de kno arts te gaan als ze dit goed vinden. Of 4x vragen hoe iemand dit goed kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 20:27 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 03:47 

Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:
Broken Balance schreef:

Ja die is er wel, zou er alleen geen naam voor kunnen bedenken. Als je uberhaupt 5x iets afkwijlt ben je een fanboy en als je 5x iets afzeikt ben je elitair, dus zeg het maar.

Vind dat woord gewoon kut, elitair. Ik zie het als iets positiefs om kritisch te zijn. Als er dan ook echt iets uitkomt wat in mijn ogen écht goed is, zal ik dat ook van de daken schreeuwen. Ben juist blij met die kritische blik. Iedereen mag z'n eigen smaak en mening hebben maar een ook mening kan debiel zijn. Als je dit album het beste hardstyle album ooit vindt en je defensief opstelt als iemand er kritiek op heeft (doel even puur op RSU enzo) dan ben je toch niet gelijk elitair als je hun kansloze lui vindt.

You sir, I like.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 18:39 

Kraak... Piep...

Zoals bovenstaande, snappen mensen het verschil tussen degelijke kritiek en afbranden/elitair gedrag niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 22:55 

Hardtraxx Veteran

Elitair hoeft trouwens ook niet perse negatief te zijn. Sommige mensen zijn nou eenmaal beter op de hoogte en hebben een bredere kennis en zijn ook gewoon beter dan de ander. En daar hoef je geen schaamte voor te hebben en mag je dat best wel uitspreken.

Tot een bepaalde hoogte dan. Arrogantie hou ik niet zo van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 11:39 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe week, nieuwe previews! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 12:41 

Kraak... Piep...

RTM93 schreef:
Elitair hoeft trouwens ook niet perse negatief te zijn. Sommige mensen zijn nou eenmaal beter op de hoogte en hebben een bredere kennis en zijn ook gewoon beter dan de ander. En daar hoef je geen schaamte voor te hebben en mag je dat best wel uitspreken.

Tot een bepaalde hoogte dan. Arrogantie hou ik niet zo van.

:lol:

Ok oom Adolf.

Kan wel zijn dat sommigen meer kennis hebben, maar een mening met de juiste onderbouwing voor waarom iemand het vet vindt blijft gewoon een mening en daar is niks incorrect aan. Men die daar dan weer die mensen belachelijk gaan maken of zeggen dat het niet klopt en hun gelijk hebben, dat is elitair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 12:56 

Als iemand zijn schijt opneemt en dan classificeert als goede hardstyle mag je dus niet iets zeggen als: "Hoe kan je dit goed vinden?", anders ben je elitair?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 13:00 

Hardtraxx Veteran

Vanochtend onder de MRI scanner gelegen voor wetenschappelijk onderzoek en die herrie deed me zo denken aan Rebelion. Ik schoot echt in de lach onder dat ding :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 13:00 

Kraak... Piep...

Anonymous schreef:
Als iemand zijn schijt opneemt en dan classificeert als goede hardstyle mag je dus niet iets zeggen als: "Hoe kan je dit goed vinden?", anders ben je elitair?

Dit is dan ook geen mening... omdat hij zegt dat iets zo is. :/

Beetje vreemd voorbeeld ook, maar goed. Want zoals gezegd blijft dit kwalitatief niet best, maar of je het vet vindt is compleet wat anders.

Iedereen kan horen wat het is, wat je er van vindt is iets compleet anders. Anders geef je mensen die hardstyle niks vinden en zeggen "Alle hardstyle is kut en iedereen die er naar luistert is een drugsgebruiker, is toch allemaal simpel dung dung, dat kan ik ook wel maken", ook gelijk. Want dat is geen mening meer maar het afkraken van andermans smaak omdat je jezelf beter vindt en denkt dat jouw smaak beter is/je het zelf allemaal wel beter weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 13:12 

Er is naar mijn mening een verschil in mensen die iets totaal niet kennen en mensen die er juist (redelijk) veel van af weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 13:21 

Kraak... Piep...

Anonymous schreef:
Er is naar mijn mening een verschil in mensen die iets totaal niet kennen en mensen die er juist (redelijk) veel van af weten.

En dat heeft wat met iemand zijn smaak te maken?

Denk je dat mensen die Rebelion luisteren en opeens een Phuture Noize of B-Front horen plots denken "Jezus waar ben ik mee bezig geweest, ik vind in een keer Rebelion kut en hun vet".
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 13:32 

Het gaat er toch om dat als je je afvraagt hoe mensen dit album zo goed kunnen vinden dit niet perse elitair gedrag is
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 14:04 

Kraak... Piep...

Anonymous schreef:
Het gaat er toch om dat als je je afvraagt hoe mensen dit album zo goed kunnen vinden dit niet perse elitair gedrag is

Persoonlijke smaak of blind fanboyisme.

Ik snap niet waarom mensen die vraag nog steeds retorisch stellen omdat het antwoord toch altijd het zelfde is. Je kan toch beter iemand die het zelf vet vindt gewoon vragen, waarom.

Is toch het zelfde als dat iemand zegt "Hoe kunnen mensen *genre/artiestennaam* goed vinden"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 15:30 

Hardtraxx Veteran

BB ik kan er heus wel inkomen dat andere mensen andere dingen vet vinden dan ik; dat kan iedereen met een greintje empathie. Doelde ook vooral op de RSU groep die dit de hemel in prijzen maar niet toe willen geven dat de kwaliteit vd tracks slecht is, maar tegelijkertijd platen die wel kwalitatief in orde zijn afzeiken omdat ze wat softer zijn met opmerkingen als 'dit is geen hardstyle'. Daar voel ik me dan toch zeker wel boven verheven ja. Discussie voeren en het onderbouwen van hun mening is voor veel van voor zulke mensen schijnbaar te hoog gegrepen, dan ben ik maar elitair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 15:34 

Kraak... Piep...

Waarom zou je er dan aandacht aan besteden.
Is toch al een verloren zaak.

Is dweilen met de kraan open.

Net alsof je iemand van ISIS wilt overtuigen dat Allah niet bestaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 15:35 

Hardtraxx Veteran

Snap ook niet waarom je het überhaupt probeert als je al weet dat het geen zin heeft. Ook raar dat je jouw mening daar door wilt drukken. Lekker laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 15:39 

Hardtraxx Veteran

Oh, ik ben daar ook niet te vinden, moet je lid voor zijn en dat ben ik niet, maar zie wel eens screenshots hier op HT. Als ik dat soort dingen lees zie ik het woord elitair gewoon steeds minder als een verkeerd iets. Het is prima als je een nieuwkomer bent in de scene, heb alleen nooit begrepen dat je dan betweterig gaat doen en denken dat je alles weet. Als ik iets nieuws leer kennen heb ik het gewoon totaal niet in me om net te doen alsof ik barst van de kennis, dat komt namelijk vanzelf met de jaren. Vandaar, ik snap het negatieve randje om het woord elitair gewoon niet. Veel weten is alleen maar positief en getuigt van interesse en passie. Als iemand echter nieuw is en zich gewoon normaal opstelt zonder te denken het beter te weten wordt dat ook alleen maar positief opgevat :P krijg nogal de bibbers van de RSU boys. Nogmaals, ik ben geen lid, dus wellicht zitten er ook mensen bij die buiten dit hokje vallen, maar die screenie's zijn niet best.

Als je een goede voetballer bent en iemand die er geen hout van kan je komt vertellen dat je er niks van begrijpt en met een berg aan zelfbenoemde feiten aan komt zetten krijg je toch ook de rillingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 15:44 

Kraak... Piep...

Ja, maar dan negeer ik die persoon gewoon, zoals gezegd. Geen moeite of aandacht aan besteden, zijn ze niet waard en daardoor komen ze alleen maar harder terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 15:47 

Hardtraxx Veteran

En daarom begon ik het onderwerp ook hier, anders was ik daar wel lid en zou ik me daar in de discussie mengen, wat inderdaad geen zin heeft. Denk wel dat ik het 5 jaar geleden gedaan zou hebben, maar zoals je al zegt, het heeft geen zin ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 16:50 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Als iemand echter nieuw is en zich gewoon normaal opstelt zonder te denken het beter te weten wordt dat ook alleen maar positief opgevat :P krijg nogal de bibbers van de RSU boys

Het punt is alleen dat niet iedereen in RSU 'nieuw' is. Zijn er genoeg die al jaren in de 'scene' zitten.

Het is ook niet zo dat als je al je vrije uren stopt in naar Hardstyle luisteren, shit er over zoekt of hier op het forum zit, dat je het per definitie beter weet dan iemand in RSU.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 18:50 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 18:51 

Kraak... Piep...

in b4 Wall Of Kutmuziek
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle