Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 18:53 

Hardtraxx Veteran

Geen plaat die ik thuis vaak op zal zetten, maar live inmiddels een paar keer gehoord en daar gaat die wel als een trein :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 18:54 

Hardtraxx Veteran

Hoop dat die trein snel ontspoort dan, wat een teringherrie zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 18:56 

Hardtraxx Addict

Wat een track :surrender:
Alles moet kapot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 19:00 

Hardtraxx Addict

piew piew
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 19:01 

Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Hoop dat die trein snel ontspoort dan, wat een teringherrie zeg :lol:

Zelfde herrie als een MRI scanner dit idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 19:09 

Hardtraxx Veteran

Haha, die kickrolls nog op 3:26. Net als je dacht dat het niet slechter kon. Wat een grafherrie. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 19:39 

Hardtraxx Addict

Niet best dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 19:45 

Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 20:34 

Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 20:51 

Hardtraxx Veteran

R_vd schreef:
Afbeelding

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 21:10 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Pedaalemre schreef:
Als iemand echter nieuw is en zich gewoon normaal opstelt zonder te denken het beter te weten wordt dat ook alleen maar positief opgevat :P krijg nogal de bibbers van de RSU boys

Het punt is alleen dat niet iedereen in RSU 'nieuw' is. Zijn er genoeg die al jaren in de 'scene' zitten.

Het is ook niet zo dat als je al je vrije uren stopt in naar Hardstyle luisteren, shit er over zoekt of hier op het forum zit, dat je het per definitie beter weet dan iemand in RSU.

Wel als diegene van RSU dat bij verre na niet zou doen, 'al doende leert men' geldt ook voor muziek kennis wmbt.

Over de nieuwe track: plaatje hierboven sums it all up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 21:33 

Hardtraxx Addict

Pff die gasten en hun muziek zijn voor mij echt een schande voor het genre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 22:18 

Hardtraxx Veteran

Jonas schreef:

Wat lul je nou? Al die reacties op hun Facebook/YouTube zijn toch positief... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 22:22 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Jonas schreef:

Wat lul je nou? Al die reacties op hun Facebook/YouTube zijn toch positief... :whistle:

Op RSU is nu anders redelijk wat kritiek op deze track. Mijn Comment heeft bijna net zoveel likes als de post zelf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 22:24 

Hardtraxx Addict

Man man, na een negatieve reactie op dat kutnummer van hun, ben ik geblokkeerd op hun Facebook. Ik kan niets meer op hun pagina posten en de post is verwijderd. Wat een grap zijn die gasten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 22:27 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Helicaze schreef:
Jonas schreef:

Op RSU is nu anders redelijk wat kritiek op deze track. Mijn Comment heeft bijna net zoveel likes als de post zelf xd

I know. Wilde meer gaan naar het feit dat ze alle negatieve reacties (lees: geargumenteerde kritiek) verwijderen. Wat een trieste ventjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 22:30 

Hardtraxx Addict

makrooy schreef:

Kaulo zieke pokoe mattie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 22:51 

Hardtraxx Veteran

Wat een belachelijk slecht nummer! Ik vind dit trouwens ook helemaal niet hard ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 23:29 

Hardtraxxer

Ik wil niet graag zeiken en reageer normaal liever op tracks of albums die ik wél vet vind, maar nu kan ik het toch niet laten.

Wat is Wall of Death toch een kutnummer man, bizar.

Het vat de ontwikkeling van het laatste jaar precies samen. Misschien ligt het aan mij, of aan ons.
Ik ga nu ongeveer 12 jaar naar festivals en luister ongeveer 15 jaar hardstyle. Het begon allemaal met muziek van Zany, Showtek, Alpha Twins, AVIO, Geck-O, noem ze allemaal maar op. Ongeveer rond 2015 zijn er veel vrienden van me afgehaakt (ben nu 25). Waar zij de "raw" hardstyle steeds minder vet vonden, vond ik het eigenlijk wel vet. The Geminizers, Chris One, Warface, Radical, Delete en later ook een Vazard, Mind Dimension en Phuture Noize kon ik ook zeker waarderen.

Waar we vroeger bijna altijd wel een setje op de achtergrond hadden aanstaan, hoorde je de laatste jaren steeds vaker kreten als:

"Zet die herrie is af"
"Het is tegenwoordig echt bochtmuziek geworden"
"Ik vind dat getimmer echt nergens meer over gaan" &
"Wat een kutmuziek is het ook eigenlijk"

Ik heb de afgelopen jaren altijd geprobeerd de muziek van Warface, Radical, Delete en noem ze maar op te verdedigen omdat ik het tóch stiekem wel vet vond. Probeerde ze te over tuigen dat er nog steeds kwaliteit te vinden is en dat je gewoon goed moet zoeken.

Tegenwoordig gaat de oude garde niet meer mee, tenzij het een feestje als Origins betreft (wat overigens geweldig was). Het heeft geen zin meer om ze te overtuigen een feestje te pakken, zelfs niet met de klassieke quote: "Maar live zijn die kicks wel vet en hard hoor".

Als ik dan de laatste 40 seconde van Wall of Death hoor en besef dat deze mannen op Hardbass, de Blue op Defqon, Reverze en noem ze allemaal maar op staan dan geef ik de oude garde helemaal gelijk.

Wat een kutmuziek wordt er de laatste tijd uitgebracht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 23:45 

Hardtraxx Veteran

De laatste minuut van het nummer is echt lachwekkend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 00:11 

Hardtraxxer

Heb net ff de tijd genomen om alles te beluisteren en ik heb er maar één woord voor: zonde
Want in veel van deze tracks hoor ik toch echt wel iets zegmaar. Ik vind bring it on echt een heerlijke plaat! En in another day zit echt een lekker sfeertje (kicks wat minder). Ik ben zeker geen expert op muziektechnisch vlak maar ik krijg bij dit album het gevoel dat deze gasten zoveel beter kunnen dan ze nu laten zien. In bijna elke track hoor ik wel iets wat het oprecht vet had kunnen maken, maar dan wordt dat verspeeld voor weer zo'n simpele 13/12 anti met lazerpingpong kicks. Als ze nou eens minder zouden releasen en de tijd zouden nemen om hun sound echt te perfectioneren zouden er echt goede tracks uit hun studio komen. Maar helaas hebben ze inmiddels een fanbase opgebouwd wat alleen maar dit wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 00:15 

Hardtraxxer

En @ tevee

Je noemt zelf al een hoop goede (raw) artiesten op, maar alsnog zeg je dat er de laatste tijd kutmuziek wordt uitgebracht?
Ik vind juist dat er (op rebelion/gearbox na) sinds halverwege 2016 alleen maar een stijgende lijn in de hardstyle zit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 00:27 

Hardtraxx Veteran

LV1 schreef:
Ik ben zeker geen expert op muziektechnisch vlak maar ik krijg bij dit album het gevoel dat deze gasten zoveel beter kunnen dan ze nu laten zien. In bijna elke track hoor ik wel iets wat het oprecht vet had kunnen maken, maar dan wordt dat verspeeld voor weer zo'n simpele 13/12 anti met lazerpingpong kicks. Als ze nou eens minder zouden releasen en de tijd zouden nemen om hun sound echt te perfectioneren zouden er echt goede tracks uit hun studio komen. Maar helaas hebben ze inmiddels een fanbase opgebouwd wat alleen maar dit wil.

Denk dat het misschien niet een kwestie is van kunnen, maar het meer gewoon een weg is die ze in geslagen zijn (qua soort kicks bijvoorbeeld). Dat ze het kunnen hebben ze imo al wel laten zien met platen als How It Goes en Confronting Evil. Misschien ook niet de allersterkste platen op technisch gebied, maar klinken imo toch een stuk professioneler dan de previews die ik hier zie verschijnen. Hoe "hard" een plaat is, is ook echt een subjectief iets de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 00:43 

Hardtraxxer

yannickvk schreef:
Denk dat het misschien niet een kwestie is van kunnen, maar het meer gewoon een weg is die ze in geslagen zijn (qua soort kicks bijvoorbeeld). Dat ze het kunnen hebben ze imo al wel laten zien met platen als How It Goes en Confronting Evil. Misschien ook niet de allersterkste platen op technisch gebied, maar klinken imo toch een stuk professioneler dan de previews die ik hier zie verschijnen. Hoe "hard" een plaat is, is ook echt een subjectief iets de laatste tijd.

Dat is zeker waar. Ze merkten dat deze "simpelere" stijl aansloeg en hebben daarop ingespeeld. Wat opzich wel begrijpelijk is. Maar ik kan me niet voorstellen dat je als artiest daar voldoening uit krijgt. Maarja dat denk ik ook van 99% van de uptempo producers dus het zal wel aan mij liggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 01:04 

Hardtraxxer

Ik snap er echt niks van dat deze mannen zo populair zijn. Ik ben altijd heel openminded en waardeer vrijwel alle "soorten" hardstyle maar wat een graf herrie is dit. Wall of death is de kers op de taart, afschuwelijk.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle