LV1 schreef:
Ik ben zeker geen expert op muziektechnisch vlak maar ik krijg bij dit album het gevoel dat deze gasten zoveel beter kunnen dan ze nu laten zien. In bijna elke track hoor ik wel iets wat het oprecht vet had kunnen maken, maar dan wordt dat verspeeld voor weer zo'n simpele 13/12 anti met lazerpingpong kicks. Als ze nou eens minder zouden releasen en de tijd zouden nemen om hun sound echt te perfectioneren zouden er echt goede tracks uit hun studio komen. Maar helaas hebben ze inmiddels een fanbase opgebouwd wat alleen maar dit wil.
Denk dat het misschien niet een kwestie is van kunnen, maar het meer gewoon een weg is die ze in geslagen zijn (qua soort kicks bijvoorbeeld). Dat ze het kunnen hebben ze imo al wel laten zien met platen als How It Goes en Confronting Evil. Misschien ook niet de allersterkste platen op technisch gebied, maar klinken imo toch een stuk professioneler dan de previews die ik hier zie verschijnen. Hoe "hard" een plaat is, is ook echt een subjectief iets de laatste tijd.