Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 23:59 

Hardtraxx Veteran

Nouja mensen laat unnamed toch eens met rust. Accepteer gewoon dat hij het leuk vindt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 00:28 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Nouja mensen laat unnamed toch eens met rust. Accepteer gewoon dat hij het leuk vindt :lol:

Ja echt hoor... stelletje huilebalken hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 00:45 

Hardtraxx Veteran

Maar wat ik me afvraag.. Hoe kan dit zo goed zijn in de ogen van sommige? Voor mij heeft dit niks meer met smaak te maken. Dit is echt zo slecht en kan toch iedereen horen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 00:51 

Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Maar wat ik me afvraag.. Hoe kan dit zo goed zijn in de ogen van sommige? Voor mij heeft dit niks meer met smaak te maken. Dit is echt zo slecht en kan toch iedereen horen?

Dat zegt ongeveer iedereen tegen mij als ik hardstyle luister. Men begrijpt ook niet hoe ik mijn, in hun ogen (oren), herrie kan luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 00:56 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Rowanyt1309 schreef:

Dat zegt ongeveer iedereen tegen mij als ik hardstyle luister. Men begrijpt ook niet hoe ik mijn, in hun ogen (oren), herrie kan luisteren.

Alleen is de meeste hardstyle in ieder geval een beeeeetje netjes afgewerkt. Dits toch puinhoop man moet toch pijn aan je oren doen deze mixdown en achterlijke kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 01:09 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Rowanyt1309 schreef:

Dat is vaak gewoon een gebrek aan een open mind op muziek gebied :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 12:37 

Hardtraxx Veteran

Advocaat van de duivel modus :
Maar als je rebelion mooi vind ben je niet open minded?

En wie bepaalt wat kwaliteit is en niet?
En waar trek je de grens. Waarom zou je als producer beter je best doen als je fans het toch prima vinden.
:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 12:39 

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 13:11 

Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:

En waar trek je de grens. Waarom zou je als producer beter je best doen als je fans het toch prima vinden.

Omdat fanbases tegenwoordig niet meer bestaan uit fans die daadwerkelijk de muziek waarderen, maar uit massa's dagjesmensen die stoere muziek door hun auto speakers willen pompen. Lijkt me vrij voor de hand liggend, niet? Volgens jouw manier van relativeren maken Boef en Lil Kutgast dus ook kwaliteit muziek :list: :whistle:

"Waarom zou je als producer beter je best doen als je fans het toch prima vinden?" Tja, als het puur om het geld gaat en het werkt, zou ik ook mijn best niet meer doen nee. Maar dan ben je toch wel redelijk het genre aan het verkloten imo. Naar mijn mening is dat wat kwaliteit bepaalt. Je ziet niet voor niets dat producers met het meeste geld veelal de grootste troep produceren. Toeval?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 13:13 

Kraak... Piep...

Is het slecht afgewerkt en vrij simpel gedaan? Ja.

Moet je het daarom niet mooi vinden? Nee.

Laat mensen lekker als ze het wel leuk vinden, niet alles hoeft volgens jouw wereldje te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 13:20 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:

Laat mensen lekker als ze het wel leuk vinden, niet alles hoeft volgens jouw wereldje te zijn.

Maar o wee als er negatieve kritiek geleverd wordt, dan is het opeens wel een probleem of niet?

Laat mensen lekker als ze kritiek leveren, niet alles hoeft volgens jouw wereldje te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 13:23 

Hardtraxx Veteran

InfinI schreef:
Broken Balance schreef:

Maar o wee als er negatieve kritiek geleverd wordt, dan is het opeens wel een probleem of niet?

Laat mensen lekker als ze kritiek leveren, niet alles hoeft volgens jouw wereldje te zijn.

Wat er in dit topic gebeurt is niet kritiek leveren, maar andermans mening niet respecteren. Behoorlijk elitair sfeertje hangt er hier voor mijn gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 13:28 

Oeh de elite kaart, love it :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 13:43 

Kraak... Piep...

Gelijk heeft hij, dit gaat niet meer om een mening geven over dit album maar om elkaar zijn mening afbranden/niet respecteren.

Sommigen vinden dit verschil nog heel moeilijk. "Mijn mening en smaak zijn de besten, als anderen dit niet vinden zijn ze dom, jank jank". Elitair doen heet dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 13:46 

Hardtraxx Addict

Anonymous schreef:
Oeh de elite kaart, love it :corn:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 13:51 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Gelijk heeft hij, dit gaat niet meer om een mening geven over dit album maar om elkaar zijn mening afbranden/niet respecteren.

Sommigen vinden dit verschil nog heel moeilijk. "Mijn mening en smaak zijn de besten, als anderen dit niet vinden zijn ze dom, jank jank". Elitair doen heet dat.

Precies :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 14:08 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:

Nee want je luistert gewoon hardstyle. Ik had het er meer over dat zeggen dat een heel genre herrie is, onzin is. Voel ik me ook best wel beledigd over als iemand dat over hardstyle zegt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 14:43 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Onder die Rawness remix. :')

Nee, niks voor mij dit. En dan druk ik me nog heel zacht uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 14:43 

Hardtraxx Addict

RoyAPO schreef:
RTM93 schreef:

Nee want je luistert gewoon hardstyle. Ik had het er meer over dat zeggen dat een heel genre herrie is, onzin is. Voel ik me ook best wel beledigd over als iemand dat over hardstyle zegt xd

Kheb meerdere keren gehad dat wanneer ik aangaf dat ik naar hardstyle/raw hardstyle luisterde iedereen tegen mij zei ''de enige manier waarop jij op hardstyle los kan gaan is met een pilletje wat een kut muziek is dat alleen boem boem''. Dan zeg ik, de enige manier waarop jij los kan gaan op house/boef/famke louise/latifa is met 20 pilletjes want als ik dat soort muziek hoor dan beweegt mijn arm niet eens. Daarom vind ik het ook altijd zo grappig wanneer iemand bijvoorbeeld een nummer van Boef linkt ofzo en zegt ''deze is hard man'' nee maat, E-Force - Warmachine die is hard. Een vriend van mij die eigenlijk nooit naar hardstyle luisterde vroeg ik mee naar Hard Bass, hij had de tijd van zijn leven daar, op de fiets terug naar huis begon hij al over het volgende festival te praten + hij had dezelfde dag nog een kaartje gekocht voor Rebirth en hij linkt mij de heletijd nieuwe upgeloade hardstyle tracks terwijl hij dat nooit deed want hij luisterde gewoon niet naar hardstyle. Hij is 1x naar een hardstyle festival gegaan en hij ging er gelijk anders naar kijken, want de muziek is gewoon geweldig (mening) en de sfeer is gewoon heel goed op hardstyle festivals. Het erge is ook dat wanneer je over een hardstyle festival begint iedereen gelijk denkt aan pilletjes gebruiken en dat vind ik echt zo dom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 14:53 

Hardtraxx Veteran

Veel mensen weten inderdaad gewoon niet wat ze missen. Eerst meemaken voordat je een oordeel velt :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 16:41 

Hardtraxx Veteran

Hey Unnamed je moet je niet verplicht voelen om je mening te verantwoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 16:42 

Hardtraxx Addict

Alm1ghty schreef:
Hey Unnamed je moet je niet verplicht voelen om je mening te verantwoorden.

Doe ik ook niet want anders zou je me zien op elke thread.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 16:45 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Elitair doen heet dat.

Doen we hier gelukkig nooit. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 17:16 

Hardtraxxer

Ook maar eens wat geluisterd. Hoewel er veel tracks tussen staan die ik echt helemaal niks vind, zijn er toch wel wat plaatjes die leuk klinken.

Bring it on en Another day toch wel plaatjes die ik vast wel eens vaker op ga zetten.

En volgensmij is het bijna vloeken in de kerk hier maar vind Sempitermal ook best vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 19:19 

Hardtraxx Veteran

Staan ook wel wat leuke melodietjes op imo. Maar ik dacht dat de hele bestaansreden van raw bouwt op zo hard, lomp mogelijk zijn? Of iig, harder dan het melodieuze spul. Maar dan hoor je die kicks, 80% van de kicks op dit album zijn slapper dan een pudding. Blijft interessant dat er van die RSU rawboykez zijn die deze holle, punch-loze kicks hard vinden. Of ik begrijp de definitie van 'harde kicks' niet, het zal wel. Deze zijn het niet, iig. Flinke gated kick, dat is hard, niet deze holle zeehondkicks met enkel wat distortion en een miezerig tok geluidje zonder bass (inb4 ligt aan je geluidssysteem :lol:)

Dan maar een elitaire purist, altijd nog beter dan alles slikken als zoete koek en geen eigen mening hebben.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle