Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 21:55 

Hardtraxx Veteran

Warface kan er ook helemaal niks meer van..

Oh wacht.. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 22:21 

Hardtraxx Veteran

Heb alle previews even beluisterd.
De Dark Universe remix vind ik nog best vet. Armageddon vind ik live leuker dan thuis. Another Day lekkere melo, maar echt super zonde dat ze de kick hebben aangepast. Nu zal ik dit nummer waarschijnlijk niet vaker opzetten. De mid van Rise Again vind ik ook best prima te pruimen ^^
Voor de rest vind ik het maar pure bagger. Snap niet waarom Rebelion zo populair is, oh wacht dat weet ik wel: puberige mondkapsoldiers die willen laten zien hoe ruig ze wel niet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 00:18 

Hardtraxx Addict

Fijne climax aan het einde :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 09:51 

Hardtraxxer

Geen idee of dit al geplaatst is, maar denk dat ik wel vrij zeker weet dat ze hier hun inspiratie vandaan hebben voor Rise Against:

Vooral de 2e 'climax' van beide nummers lijken bijzonder veel op elkaar xd Kort samengevat, heeft niks meer met muziek te maken dit. Schandalig slecht dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 09:55 

Hardtraxx Veteran

Ik vind die edit echt zo geweldig he :lol:. Je zou dat maar live op een feest horen. Zou mijn hele feest goed maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 10:23 

Hardtraxx Veteran

Laatste stuk met die melodie klinkt wel vet, maar alles daarvoor klinkt echt, zeker voor Warface begrippen, heeel amateuristisch. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 10:43 

Hardtraxx Veteran

De beste tracks voor mij persoonlijk om thuis te luisteren zijn toch echt de collabs. En dat zegt veel.

Op een feest boeit mij die kwaliteit niet heel veel want zoveel merk je er weinig van. En het beukt gewoon lekker door voor een uur.
Maar thuis klinkt het toch echt allemaal afgeraffeld en chaotisch en ook geen fijne mastering. Als dit al is toegepast.

En dan kan je je gaan afvragen wat de één belangrijker vindt:
Een track die lekker knalt op feesten, óf een track die goed klinkt thuis waar je het gros van de tijd de muziek luistert.
Beide opties kan natuurlijk ook, maar zoveel moeite lijken de heren er niet in te steken. Ze poepen meer uit de studio dan ik thuis op het toilet doe. En dat is nogmaals, zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 12:19 

Hardtraxxer

Deze heb ik in ieder geval niet halverwege uit gezet, maar heel warm word ik er nog niet van. Wel oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 12:32 

Hardtraxx Addict

Get Back is vet! Heerlijke melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 12:44 

Donateur

Parvuz schreef:
Ooooow dit is allemaal een grap! Kijk dat maakt het allemaal stuk logischer.

Gewoon audiovisueel cabaret is dit inderdaad. Scherp op de snede
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 17:10 

Hardtraxx Veteran

Naad schreef:
Geen idee of dit al geplaatst is, maar denk dat ik wel vrij zeker weet dat ze hier hun inspiratie vandaan hebben voor Rise Against:

Vooral de 2e 'climax' van beide nummers lijken bijzonder veel op elkaar xd Kort samengevat, heeft niks meer met muziek te maken dit. Schandalig slecht dit.

Net alle Edits van Delt-a geluisterd. Wat een geweldige mashups zijn dat dan :lol: En nog van een beter niveau dan beide rebelion albums bij elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 17:18 

Hardtraxx Veteran

Dit album besteld omdat ik Uprising album stiekem toch best vaak aan heb gehad. Spijt van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 17:20 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Dit album besteld omdat ik Uprising album stiekem toch best vaak aan heb gehad. Spijt van.

Waarom wacht je niet met bestellen tot je wat previews hebt gehoord dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 17:23 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
THArdstyler schreef:

Waarom wacht je niet met bestellen tot je wat previews hebt gehoord dan :P

Impulsaankoop xd Soms, en dat is vaak op vrijdagavond na een week werken, heb ik gewoon zin om ff wat te kopen om naar uit te kijken haha, denk een soort gevoel van: heb deze week tenminste weer ergens voor gewerkt. Call me stupid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 17:42 

Hardtraxx Veteran

Voor jou te hopen dat het snel uitverkoopt en dat wanhopige mensen in RSU nog op zoek zijn naar het album, en tadaa een paar eurootjes winst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 01:27 

Bierkoning

Anders kun je er altijd nog lijnen op leggen. Die hardcopy CD's hebben ze niet voor niets uitgevonden!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 10:14 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Anders kun je er altijd nog lijnen op leggen. Die hardcopy CD's hebben ze niet voor niets uitgevonden!!

Ik dank je voor je wijze raad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 11:23 

Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:
Voor jou te hopen dat het snel uitverkoopt en dat wanhopige mensen in RSU nog op zoek zijn naar het album, en tadaa een paar eurootjes winst.

Heel HT als een malle die albums binnenharken en voor het 5 dubbele aanbieden op RSU
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 11:25 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Jordy schreef:

Heel HT als een malle die albums binnenharken en voor het 5 dubbele aanbieden op RSU

IK ZIE EEN VERDIENMODEL!!?!?!?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 12:24 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
sonnebloem schreef:
Jordy schreef:

IK ZIE EEN VERDIENMODEL!!?!?!?!

Wanneer beginnen we een start-up? Concurreren met Hardstyle.com :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 12:27 

Donateur

Pommer schreef:

:lol: Zo gaat het eigenlijk met iedere hardstyle CD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 15:45 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Maar wat moet THArdstyler nou doen met zijn Uprising album? Die kwam alleen op USB namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 15:48 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Pommer schreef:

Maar wat moet THArdstyler nou doen met zijn Uprising album? Die kwam alleen op USB namelijk

Die heb ik niet hoor ;) Veel afgespeeld via Soundcloud, maar voor in de auto vind ik CD makkelijker dus vandaar deze aangeschaft. Dankzij Pommer krijgt deze nu alsnog een prominente plek in mijn leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 16:33 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:

:lol: Zo gaat het eigenlijk met iedere hardstyle CD.

Geen gemekker....

CC: Exterkate
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 18:27 

Hardtraxx Veteran

2e deel van de 1e anti, lekker hoor :D :bomb:. Bakken drive zit daar ook in. Tweede anti op zich ook wel leuk gedaan met dat experimentele kickje aan het begin :)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle