Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 18:28 

Hardtraxx Addict

10/10 kicks weer vooral die kick bij 02:14.
Die screeches zijn ook wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 18:34 

Hardtraxxer

TheUnnamed schreef:

Eerder 9/11.. Wat een ramp weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 19:04 

Hardtraxx Veteran

SVB en TheUnnamed. De twee leden die ik echt nooit meer serieus kan nemen. Godverdomme wat een grafherrie. Het wordt met de preview erger. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 19:07 

Hardtraxx Addict

Helicaze schreef:
SVB en TheUnnamed. De twee leden die ik echt nooit meer serieus kan nemen. Godverdomme wat een grafherrie. Het wordt met de preview erger. :lol:

Mensen die een andere mening dan jij hebben niet serieus nemen wat een vent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 19:10 

Hardtraxx Veteran

TheUnnamed schreef:
Helicaze schreef:

Mensen die een andere mening dan jij hebben niet serieus nemen wat een vent :lol:

In dit geval wel. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 19:13 

Hardtraxx Veteran

TheUnnamed schreef:

Deed je zelf ook, want ja, iedereen die deze kicks niks aan vindt zijn mafkezen volgens jou. En kom nu niet met het meest simpele argument 'dat was sarcasme' aanzetten, want aan je reacties hier te zien was dat serieus bedoeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 19:15 

Hardtraxxer

Dat smaken verschillen oke... maar je kan niet ontkennen dat de kwaliteit ondermaats is. Bij 2:27 klinkt het als een verkrachte zeehond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 19:18 

Hardtraxx Veteran

Als je dit goed vindt, heb je gewoon geen smaak. Is alsof je met een Fiat Multipla gaat rondrijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 19:19 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:

Ach, die twee doen het toch ook expres. Wie reageert er nu überhaupt ergens ‘10/10 kicks’ op. En Sander probeert altijd iets goeds te zien in alles wat menig forumlid de grootste zooi ooit vindt. Lekker trollen, al jaren mee bezig en er mogen er nog vast veel volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 19:19 

Hardtraxx Veteran

Ik vond dat ze na Q-base wel vooruitgang hadden geboekt. Maar dit is echt makkelijk scoren, man man man dit is wellicht het slechtste album ooit geproduceerd. Hoe weinig gevoel voor muziek moet je hebben wil je waarderen.
Muzak dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 19:24 

Hardtraxx Addict

Erger me het meest aan Rebelion fans puur omdat er geen spatje kritiek van af komt. Elke plaat is weer top hier top dat met geweldige kicks en drive in anti’s. Ik hoor werkelijk waar nooit eens dat iets niet klopt, of iets ze niet ligt. Zit iedereen dan werkelijk waar zo diep dat ze de klep door hun harses hebben geduwd onderhand?

/rantoff

Fijn weekend dames en heren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 19:51 

Hardtraxx Addict

TheUnnamed schreef:

Ik weet echt niet meer of je nou aan het trollen bent of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 20:00 

Hardtraxxer

kegel77w schreef:
Erger me het meest aan Rebelion fans puur omdat er geen spatje kritiek van af komt. Elke plaat is weer top hier top dat met geweldige kicks en drive in anti’s. Ik hoor werkelijk waar nooit eens dat iets niet klopt, of iets ze niet ligt. Zit iedereen dan werkelijk waar zo diep dat ze de klep door hun harses hebben geduwd onderhand?

/rantoff

Ik zag op harderstate mensen Rebelion de hemel in prijzen en het HHZ album afkraken omdat de mixdown slecht was, je zou denken dat hun drempel gewoon laag ligt maar niets was minder waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 20:02 

Hardtraxx Veteran

Ik irriteer me geen eens zo aan het feit dat mensen dit goed vinden, smaken verschillen, maar wel aan dat mensen niet kunnen horen hoe een verschrikkelijk eentonig kut album dit is :lol:. Alles lijkt op elkaar. Fanboy tot de max als je dat niet hoort en wat dat betreft kan ik iemand dan weer niet serieus nemen. Hoe kan je nou tevreden zijn met een album waar elke plaat hetzelfde concept heeft en bijna exact dezelfde sounds heeft. Dat ze nou elke keer een andere kick gebruiken, a la, maar dat is niet genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 20:05 

Hardtraxx Veteran

Dit album krijgt op hardtraxx te veel aandacht >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 20:09 

Hardtraxx Addict

Het fanboy gehalte is gewoon veel te hoog, niemand kijkt objectief naar platen. Zodra er Rebelion staat is t al prima want Rebelion. Irriteer me er niet zo zeer aan dat mensen het goed vinden, lekker zelf weten. Maar ze hebben nooit kritiek op een plaat van Rebelion, niks is slecht. Kwaliteit ga ik niet over, heb ik geen verstand van en is voor iedereen anders, maar is gewoon ontzettend jammer dat heel veel fans uit het gearbox stalletje niet objectief naar platen kunnen kijken. Doe je t wel moet je er maar niet naar luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 20:11 

Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Ik irriteer me

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 20:21 

Hardtraxx Veteran

kegel77w schreef:
Het fanboy gehalte is gewoon veel te hoog, niemand kijkt objectief naar platen. Zodra er Rebelion staat is t al prima want Rebelion. Irriteer me er niet zo zeer aan dat mensen het goed vinden, lekker zelf weten. Maar ze hebben nooit kritiek op een plaat van Rebelion, niks is slecht. Kwaliteit ga ik niet over, heb ik geen verstand van en is voor iedereen anders, maar is gewoon ontzettend jammer dat heel veel fans uit het gearbox stalletje niet objectief naar platen kunnen kijken. Doe je t wel moet je er maar niet naar luisteren.

Dit eigenlijk ja. En nu zeg ik dit topic vaarwel want er is toch niks nieuws te ontdekken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 21:56 

Hardtraxx Addict

Helicaze schreef:
Als je dit goed vindt, heb je gewoon geen smaak. Is alsof je met een Fiat Multipla gaat rondrijden.

Dat is jouw mening, sorry maat.

pim0412 schreef:
Helicaze schreef:

Ach, die twee doen het toch ook expres. Wie reageert er nu überhaupt ergens ‘10/10 kicks’ op. En Sander probeert altijd iets goeds te zien in alles wat menig forumlid de grootste zooi ooit vindt. Lekker trollen, al jaren mee bezig en er mogen er nog vast veel volgen.

Ik doe niks ''expres'', het is gewoon mijn mening. Dat jij er anders over denkt, lekker boeie. Mij maakt het niet uit wat andere mensen over mij denken of te zeggen hebben, ik kom toch alleen voor de muziek en ik ben zeker niet aan het trollen.

kegel77w schreef:

/rantoff

Van de tracks die ze tot nu toe hebben gepost waren er misschien een paar die ik goed vond van het begin tot eind. Bij andere tracks vind ik alleen bepaalde gedeeltes leuk klinken en de andere gedeeltes niet. Het is echt niet zo dat ik elke track van begin tot eind helemaal geweldig vindt.

Jonas schreef:
TheUnnamed schreef:

Ik weet echt niet meer of je nou aan het trollen bent of niet.

Kben totaal niet aan het trollen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 22:21 

Hardtraxxer

Wat een kutplaat is die laatste zeg. Kan sommige platen van hun wel waarderen maar dit is dikke stront door een trechter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 22:24 

Hardtraxxer

TheUnnamed schreef:

Ik hoor nergens Wildstylez kicks in deze track :huh:
Klinkt meer als een staafmixer.

Misschien een keer investeren in een goed setje studio monitors dan hoor je heel goed hoe tering slecht dit wel niet klinkt :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 23:11 

Hardtraxx Veteran

Tuurlijk kan dat jouw mening zijn @ Unnamed. Als jij nagels die over een schoolbord krassen een fijn geluid vind, prima, jouw mening. Maar verwacht dan ook de nodige verbazing van anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 23:17 

Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:
Tuurlijk kan dat jouw mening zijn @ Unnamed. Als jij nagels die over een schoolbord krassen een fijn geluid vind, prima, jouw mening. Maar verwacht dan ook de nodige verbazing van anderen.

Zoals ik al eerder heb aangegeven, mij maakt het niet uit wat mensen over mij denken of te zeggen hebben, ik kom toch alleen voor de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 23:20 

Hardtraxx Veteran

TheUnnamed schreef:
Pedaalemre schreef:

Zoals ik al eerder heb aangegeven, mij maakt het niet uit wat mensen over mij denken of te zeggen hebben, ik kom toch alleen voor de teringherrie.

Correctie. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 23:52 

Hardtraxx Addict

Helicaze schreef:
TheUnnamed schreef:
Pedaalemre schreef:

Zoals ik al eerder heb aangegeven, mij maakt het niet uit wat mensen over mij denken of te zeggen hebben, ik kom toch alleen voor de teringherrie.

Correctie. ;)

Jouw mening ;)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle