Helicaze schreef:
Als je dit goed vindt, heb je gewoon geen smaak. Is alsof je met een Fiat Multipla gaat rondrijden.
Dat is
jouw mening, sorry maat.
pim0412 schreef:
Helicaze schreef:
SVB en TheUnnamed. De twee leden die ik echt nooit meer serieus kan nemen. Godverdomme wat een grafherrie. Het wordt met de preview erger.

Ach, die twee doen het toch ook expres. Wie reageert er nu überhaupt ergens ‘10/10 kicks’ op. En Sander probeert altijd iets goeds te zien in alles wat menig forumlid de grootste zooi ooit vindt. Lekker trollen, al jaren mee bezig en er mogen er nog vast veel volgen.
Ik doe niks ''expres'', het is gewoon mijn mening. Dat jij er anders over denkt, lekker boeie. Mij maakt het niet uit wat andere mensen over mij denken of te zeggen hebben, ik kom toch alleen voor de muziek en ik ben zeker niet aan het trollen.
kegel77w schreef:
Erger me het meest aan Rebelion fans puur omdat er geen spatje kritiek van af komt. Elke plaat is weer top hier top dat met geweldige kicks en drive in anti’s. Ik hoor werkelijk waar nooit eens dat iets niet klopt, of iets ze niet ligt. Zit iedereen dan werkelijk waar zo diep dat ze de klep door hun harses hebben geduwd onderhand?
/rantoff
Fijn weekend dames en heren

Van de tracks die ze tot nu toe hebben gepost waren er misschien een paar die ik goed vond van het begin tot eind. Bij andere tracks vind ik alleen bepaalde gedeeltes leuk klinken en de andere gedeeltes niet. Het is echt niet zo dat ik elke track van begin tot eind helemaal geweldig vindt.
Jonas schreef:
TheUnnamed schreef:
10/10 kicks weer vooral die kick bij 02:14.
Die screeches zijn ook wel vet.
Ik weet echt niet meer of je nou aan het trollen bent of niet.
Kben totaal niet aan het trollen.