Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 17:22 

Hardtraxx Veteran

Alleen heeft famke op haar nummers wel een enorme hoeveelheid dislikes (vaak meer dislikes dan likes) en rebelion niet. Wat ik hiermee wil zeggen weet ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 17:24 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Alleen heeft famke op haar nummers wel een enorme hoeveelheid dislikes (vaak meer dislikes dan likes) en rebelion niet. Wat ik hiermee wil zeggen weet ik niet.

Dat mensen die Rebelion kut vinden het niet eens meer proberen.. en terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 17:36 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:

Famke heeft een groter bereik denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 17:42 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Veel fans maar het is gewoon verschrikkelijk.

Haar pokoes zijn gewoon vuur hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 20:43 

Hardtraxx Veteran

Besef ff dat Melvin dit meent
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 20:51 

Kraak... Piep...

Het maakt niet uit wat Melvind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 21:19 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
kicks op 0:32 :lol:

kicks op 0:38 :lol:

kicks op 1:44 :lol:

Rebelion kicks :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 21:22 

Hardtraxx Veteran

Dit hele topic heb ik net even helemaal gelezen, maar de reacties van sommige zijn goud waard. Die kick van Rebelion.. Oh man, dat kan zo niet. Ik snap echt totaal niet wat iemand hier goed aan kan vinden? Maar goed, als de mensen die het goed vinden er wel van kunnen genieten.. Je gaat je grandioze gang maar. Ik ga morgen maar eens naar de dokter. Groetjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 22:03 

Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Parvuz schreef:
Veel fans maar het is gewoon verschrikkelijk.

Haar pokoes zijn gewoon vuur hoor.

Ik moest gewoon op zoeken wat "pokoe" betekent. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 22:08 

Bierkoning

Hallo allemaal,

Ten eerste wil ik jullie allen bedanken voor de mooie tijd die ik hier heb gehad, mijn mening werd altijd gerespecteerd en ik werd altijd geaccepteerd om hoe ik was. Dat heb ik echt gewaardeerd.

Ik wilde dit even melden omdat ik niet zeker weet hoelang ik nog te leven heb. Na het luisteren van deze previews voelde ik me niet zo lekker en ben ik op doorverwijzing van de huisarts onderzocht in het ziekenhuis. Daar bleek dat ik een terminale oorziekte heb opgelopen die zich snel heeft verspreid door de rest van mijn lichaam. Op het moment heb ik vooral last van inwendige bloedingen en hevig overgeven. De kans is groot dat ik de start van het festivalseizoen niet meer mee zal maken, en jullie dus allen nooit meer zal zien of spreken.

Ik wil absoluut niet alle schuld op Rebelion schuiven, ze maken kwalitatief ijzersterke tracks die verder fantastisch klinken in mijn oren. Het zal denk ik aan een bepaalde frequentie hebben gelegen die mijn oren simpelweg niet aan konden. Let hier dus op wanneer ze aankomende winter op Qlimax staan, een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Verder kan ik alleen maar zeggen: see you on the otherside and remember, keep defending the raw.

Xx Jurre
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 22:37 

Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
Parvuz schreef:
Maar heb het idee dat Rebelion een beetje de Famke Louise is van de hardstyle op dit moment. Veel fans maar het is gewoon verschrikkelijk.

Gvd :lol: :lol:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 22:43 

Hardtraxx Addict

Svbtwee schreef:

Coole plaat :thumbsup:. 1e climax blijft meteen hangen in je hoofd, en die 2e is gewoon vet uitgewerkt :D. Vind deze kicks ook weer vetjes ^^

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 22:45 

Hardtraxx Veteran

Laat svb nou toch gewoon zijn mening hebben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 23:05 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Let hier dus op wanneer ze aankomende winter op Qlimax staan, een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Ik slaap vanavond slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 23:10 

Hardtraxx Elite

Rise Again maar even geluisterd op een goed geluidsysteem maar echt alles, álles klopt gewoon niet aan die plaat! En dan heb ik het nog niet eens over de kicks :lol: Dit lijkt wel een troll man! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 23:15 

Bierkoning

Die kicks blijven iig wel alleen maar risen, dus wat dat betreft een toepasselijke titel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 23:43 

Hardtraxxer

Ik begrijp het gewoon niet meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 10:20 

Hardtraxx Veteran

maximaal kickroll gehalte voor mijn bicepjes bam bam
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 11:17 

Hardtraxx Addict

klapstoel schreef:
maximaal kickroll gehalte voor mijn bicepjes bam bam

maximaal pompen met je kickrollgehalters bam bam jeweet toch ja toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 11:24 

Hardtraxxer

Je zou voor de lol de youtube comments eens moeten bekijken :lol: man wat een drama deze plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 11:44 

Hardtraxx Veteran

hardstyle007 schreef:
Je zou voor de lol de youtube comments eens moeten bekijken :lol: man wat een drama deze plaat

Uiteindelijk groeien ook zei een keer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 12:31 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Hallo allemaal,

Ten eerste wil ik jullie allen bedanken voor de mooie tijd die ik hier heb gehad, mijn mening werd altijd gerespecteerd en ik werd altijd geaccepteerd om hoe ik was. Dat heb ik echt gewaardeerd.

Ik wilde dit even melden omdat ik niet zeker weet hoelang ik nog te leven heb. Na het luisteren van deze previews voelde ik me niet zo lekker en ben ik op doorverwijzing van de huisarts onderzocht in het ziekenhuis. Daar bleek dat ik een terminale oorziekte heb opgelopen die zich snel heeft verspreid door de rest van mijn lichaam. Op het moment heb ik vooral last van inwendige bloedingen en hevig overgeven. De kans is groot dat ik de start van het festivalseizoen niet meer mee zal maken, en jullie dus allen nooit meer zal zien of spreken.

Ik wil absoluut niet alle schuld op Rebelion schuiven, ze maken kwalitatief ijzersterke tracks die verder fantastisch klinken in mijn oren. Het zal denk ik aan een bepaalde frequentie hebben gelegen die mijn oren simpelweg niet aan konden. Let hier dus op wanneer ze aankomende winter op Qlimax staan, een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Verder kan ik alleen maar zeggen: see you on the otherside and remember, keep defending the raw.

Xx Jurre

:lol: :lol: :lol: Ik ga echt helemaal stuk hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 14:57 

Hardtraxx Veteran

Na alle reacties maar eens een poging gewaagd. Ik heb het geprobeerd, maar dit is niets voor mij. Te schreeuwerig, onsamenhangende tracks, matig uitgewerkte platen, weinig variatie in de previews met telkens dezelfde elementen iets anders uitgewerkt (opnieuw opbouwen vlak voor de climax, vele kickswitches). Ik hoop dat dit niet de richting is waar een deel van de raw zich heen gaat bewegen, want dit is niet voor mij weggelegd denk ik.

edit: in bijvoorbeeld Another Day hoor ik wel veel meer potentie (misschien omdat het wat minder "hard" is en meer samenhang heeft?), maar de kicks missen voor mij een hoop laag. Klinkt daardoor wel als een productie met een goed idee, maar technisch misschien nog het een en ander aan geschaafd kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:28 

Hardtraxxer

Rebelion kan nog veel leren van Regain als t om kwalitatief goede raw gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 16:43 

Hardtraxx Elite

SimpleEffect schreef:
Rebelion kan nog veel leren van elke gewaardeerde raw producer als t om kwalitatief goede raw gaat

Fixed
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle