Pommer schreef:
Hallo allemaal,
Ten eerste wil ik jullie allen bedanken voor de mooie tijd die ik hier heb gehad, mijn mening werd altijd gerespecteerd en ik werd altijd geaccepteerd om hoe ik was. Dat heb ik echt gewaardeerd.
Ik wilde dit even melden omdat ik niet zeker weet hoelang ik nog te leven heb. Na het luisteren van deze previews voelde ik me niet zo lekker en ben ik op doorverwijzing van de huisarts onderzocht in het ziekenhuis. Daar bleek dat ik een terminale oorziekte heb opgelopen die zich snel heeft verspreid door de rest van mijn lichaam. Op het moment heb ik vooral last van inwendige bloedingen en hevig overgeven. De kans is groot dat ik de start van het festivalseizoen niet meer mee zal maken, en jullie dus allen nooit meer zal zien of spreken.
Ik wil absoluut niet alle schuld op Rebelion schuiven, ze maken kwalitatief ijzersterke tracks die verder fantastisch klinken in mijn oren. Het zal denk ik aan een bepaalde frequentie hebben gelegen die mijn oren simpelweg niet aan konden. Let hier dus op wanneer ze aankomende winter op Qlimax staan, een gewaarschuwd mens telt voor twee!
Verder kan ik alleen maar zeggen: see you on the otherside and remember, keep defending the raw.
Xx Jurre

Ik ga echt helemaal stuk hier