Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 20:28 

Hardtraxxer

Oke... deze is wel heel erg :lol:

Edit: Er zijn daadwerkelijk mensen die dit de beste track van het jaar noemen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 20:39 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 20:43 

Hardtraxxer

wahahahahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 20:50 

2:33 toch wel echt TOTY joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 21:07 

Hardtraxxer

Svbtwee schreef:

Coole plaat :thumbsup:. 1e climax blijft meteen hangen in je hoofd, en die 2e is gewoon vet uitgewerkt :D. Vind deze kicks ook weer vetjes ^^

Er begint bekant een tumor in mijn oor te groeien door dit nummer / album.
Gelukkig komen ze door dit soort nummers uit te brengen niet bij de grotere labels.

KWANTITEIT BOVEN KWALITEIT is het motto van Rebelion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 21:50 

Hardtraxx Veteran

kicks op 0:32 :lol:

kicks op 0:38 :lol:

kicks op 1:44 :lol:

Rebelion kicks :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 21:54 

Hardtraxx Addict

Deze is wel echt heel triest. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 23:44 

Hardtraxx Addict

Wat gebeurt er rond 1:45??? Wat een slappe en lachwekkende kick :lol: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 00:10 

Hardtraxxer

Pffffff wat de fuck is dit nou weer :x
En die Youtube comments :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 00:29 

Hardtraxx Newbie

Eerste minuut is nog wel goed te pruimen, lijkt me live ook wel mooi om mee te maken. Daarna haak ik toch echt af... :/
Album slaat nog niet echt aan, had toch wel wat tracks verwacht met minstens de kwaliteit als Watch What You Say.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 01:04 

Hardtraxxer

Wat een verschrikkelijke kicks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 10:34 

Hardtraxx Veteran

Ik begin dat inhouden van kicks tijdens een climax vooral helemaal zat te worden. Laat gewoon dat kickpatroon eens fatsoenlijk doorgaan zonder al die cuts. Tijdens losgaan echt vreselijk irritant. Soort van breakcore maar dan op hardstyle. Hebben trouwens wel meer artiesten last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 10:50 

Hardtraxx Veteran

In het begin wilde ik Rebelion nog wel een kans geven (vooral na Echoes, die plaat was echt een verbetering ten opzichte van de rest). Maar er zit imo geen enkele plaat tussen waarvan ik denk; 'Goh, hier kan ik wel los op gaan'. Aantal platen met carnaval bij Rebelion aangehoord, maar live is het net zo lachwekkend als thuis.
Fijn dat mensen hier wel naar kunnen luisteren, maar ik kan hier helemaal niets mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 11:58 

Hardtraxx Veteran

Als jullie allemaal zo veel commentaar hebben, doe het dan lekker zelf :thumbup: Jullie lijken allemaal wel een stelletje mafkezen.

wat een tyfus meuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 12:35 

Hardtraxxer

Verdomme ik wil alles een kans geven maar het wil gewoon niet meer bij dit album. Wat een meuk. Elke keer klik ik hier weer op met de hoop dat er toch iets verrassends bij zit en een gevalletje kwaliteit boven kwantiteit... helaas.

Die kassajuffrouw moet wel een lamme arm hebben van de opnames en ook t nationale pingpong team heeft een stevige bijdrage geleverd aan dit album.

En die vocals zijn ook echt fucking irritant. Heb sowieso niks met dat geschreeuw :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 14:09 

Hardtraxx Veteran

Zo dit klapt erop! Echt heel dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 15:27 

Hardtraxx Elite

Hekzitter schreef:
In het begin wilde ik Rebelion nog wel een kans geven maar er zit imo geen enkele plaat tussen waarvan ik denk; 'Goh, hier kan ik wel los op gaan'. Live is het net zo lachwekkend als thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 15:59 

Hardtraxx Elite

Precies wat Hekzitter zegt, ik dacht bij Carnaval Festival, ach ik heb toch zat bier in m'n mik, dan maakt de muziek me niet heel veel uit. Maar ik kon er echt helemaal niets mee.

Heb het gevoel dat zij iets heel anders horen dan wij. Zelf kun je toch ook wel horen dat dit zooo slecht is, dit heeft niet eens meer met smaak te maken.

Edit: Wil de mannen van Rebelion bedanken want heb zojuist m'n water uitgespuugd van het lachen over m'n beeldscherm, tijdens het luisteren van Rise Again. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 16:16 

Hardtraxx Addict

Svbtwee schreef:

Coole plaat :thumbsup:. 1e climax blijft meteen hangen in je hoofd, en die 2e is gewoon vet uitgewerkt :D. Vind deze kicks ook weer vetjes ^^

Zit je nou gewoon expres te kloten of wat is het nou? Ik begin jou echt zo strontbeu te raken, en ik ben niet de enige.

*kuch* Zo, en nu weer back to normal. Kutplaat dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 16:17 

Hardtraxx Veteran

InfinI schreef:
Svbtwee schreef:

Zit je nou gewoon expres te kloten of wat is het nou? Ik begin jou echt zo strontbeu te raken, en ik ben niet de enige.

Ahaha wa loaj oe goan keerl. Waar maak je je druk om. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 16:26 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 16:58 

Hardtraxx Veteran

Haha dit kan toch niet. Zullen ze dit ook zelf echt goed vinden? Ik ben geen volger meer van de huidige "raw" maar als dit het is dan laat ik het ook zo haha. Heel eerlijk, ik vind Headhunterz - Still Standin' nog lomper dan dit.
Maar heb het idee dat Rebelion een beetje de Famke Louise is van de hardstyle op dit moment. Veel fans maar het is gewoon verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 17:09 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:
Haha dit kan toch niet. Zullen ze dit ook zelf echt goed vinden? Ik ben geen volger meer van de huidige "raw" maar als dit het is dan laat ik het ook zo haha. Heel eerlijk, ik vind Headhunterz - Still Standin' nog lomper dan dit.
Maar heb het idee dat Rebelion een beetje de Famke Louise is van de hardstyle op dit moment. Veel fans maar het is gewoon verschrikkelijk.

:lol: Enorme kern van waarheid hierin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 17:16 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:

Gvd :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 17:20 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle