Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 14:02 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
ik

Dus niet iemand anders. :P Mensen zitten allemaal anders in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 14:05 

Kraak... Piep...

RoyAPO schreef:
Die uitspraak over het niet open minded zijn van raw fans gaat te ver ja. Volgens mij zitten hier allemaal raw fans :lol:

En nee het moet niet maar mensen gaan zo ongelooflijk snel in discussie terwijl ze eigenlijk geen eens weten waar ze het over hebben. Als je je richt op een specifiek gedeelte van de scene, richt je daar dan ook alleen op. Ik ging in 2013-2015 ook niet in discussie ofzo. Puur omdat ik toen niet wist waar ik over zou praten

Je kan prima de discussie in, als mensen dit vet vinden en nog niet zo lang naar hardstyle luisteren mogen toch ze prima zeggen dat ze dit vet vinden en waarom tegenover iemand die dit minder vet vindt. Ze MOETEN niet alle andere hardstyle ook hebben gehoord om dit oprecht te kunnen waarderen of een mening te kunnen vormen. Hebben ze iets fout, dan wordt dat wel aangegeven.

Ik heb het hier dan over de mensen die normaal hun mening geven. En niet REBELION IS HET VETSTE WAT ER IS AL HET ANDERE IS TE SLAP EN SLECHT en ALLE RAW HARDSTYLE IS KUT EN ALLE FANS OOK. Dat laatste versta ik dus onder achterlijke mensen. En dat is niet gebonden tot een specifieke groep in hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 14:51 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Ik ben Rebelion begonnen met volgen vanaf het begin. De kicks die toen nog redelijk raar en nieuw waren in de hardstyle raakten mij direct. Ik heb het dan over de tracks 'We won't die' & How it goes.

Dit had ik ook wel. We Won't Die nog best een tijd op mijn telefoon gehad staan. En ik vond dat beter klinken, vooral qua kicks dat hetgeen ze nu maken. En zoals jij ook al aangeeft ligt dat voor een groot gedeelte aan hun fanbase. Die vinden elk gek kickje en bliebje al helemaal geweldig waardoor het lijkt alsof ze zich niet meer zoveel moeite doen om fatsoenlijke kicks te maken, omdat hun fans het zo al geweldig vinden.

@ TheUnnamed, een eigen mening is goed en zal hier ook gewoon gerespecteerd worden. Dat jij Rebelion leuk vindt is je goed recht en daar zal ook niemand hier wat op tegen hebben. Maar met opmerkingen als Mafkezen en 'ze organiseren zelfs massaal rukfeesten' maak je jezelf een beetje belachelijk. Hou het bij je eigen mening over de muziek en respecteer de mening van andere over muziek die jij vet vindt, ook als deze negatief is. De meerderheid van Hardtraxx vindt Rebelion niks aan, en dat zal voorlopig ook wel zo blijven als ze deze muziek blijven maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 15:29 

Hardtraxx Elite

Jordy schreef:
@ TheUnnamed, een eigen mening is goed en zal hier ook gewoon gerespecteerd worden. Dat jij Rebelion leuk vindt is je goed recht en daar zal ook niemand hier wat op tegen hebben. Maar met opmerkingen als Mafkezen en 'ze organiseren zelfs massaal rukfeesten' maak je jezelf een beetje belachelijk. Hou het bij je eigen mening over de muziek en respecteer de mening van andere over muziek die jij vet vindt, ook als deze negatief is. De meerderheid van Hardtraxx vindt Rebelion niks aan, en dat zal voorlopig ook wel zo blijven als ze deze muziek blijven maken.

Dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 21:54 

Hardtraxxer

Zouden jullie de discussies iets beknopter en op de man kunnen houden aub? Dit is mij te veel leeswerk.

OT: Sempiternal vind ik een lekker plaatje, doet me aan het begin ook een beetje aan Warface denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 09:10 

Kraak... Piep...

Spanning Tree schreef:
Zouden jullie de discussies iets beknopter en op de man kunnen houden aub? Dit is mij te veel leeswerk.

OT: Sempiternal vind ik een lekker plaatje, doet me aan het begin ook een beetje aan Warface denken.

Wil je je smerige rotbek wel eem dichthouwn'?

zo goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 11:50 

Hardtraxxer

Haha dit album krijgt nog meer aandacht dan dat van headhunterz op dit forum, dan moet die haat wel heel diep zitten.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 12:05 

Hardtraxx Veteran

patrickjumpeen schreef:
Haha dit album krijgt nog meer aandacht dan dat van headhunterz op dit forum, dan moeten die platen wel enorm kut zijn.. :x

precies
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 12:07 

Hardtraxxer

Helicaze schreef:
patrickjumpeen schreef:
Haha dit album krijgt nog meer aandacht dan dat van headhunterz op dit forum, dan moeten die platen wel enorm kut zijn.. :x

precies

Slecht nieuws krijgt ook altijd meer aandacht dan goed nieuws, beetje zelfde verhaal hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 12:16 

Hardtraxxer

Berenfiets schreef:
Helicaze schreef:
patrickjumpeen schreef:

precies

Slecht nieuws krijgt ook altijd meer aandacht dan goed nieuws, beetje zelfde verhaal hier.

Ja of aandacht spenderen aan nieuws van iets waarvan je weet dat je interesses daar totaal niet liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 13:21 

Hardtraxx Veteran

patrickjumpeen schreef:
Haha dit album krijgt nog meer aandacht dan dat van headhunterz op dit forum, dan moet die haat wel heel diep zitten.. :x

Er is hier veel meer te bespreken. Voor het album van headhunterz hebben we al een jaar de tijd gehad en 5 verschillende topics. Maar dit album nog geen paar weken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 18:16 

Hardtraxx Veteran

Okay remix, niet meer niet minder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 18:41 

Hardtraxxer

Svbtwee schreef:

Okay remix, niet meer niet minder :)

Enige nummer tot nu toe wat wel oké klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 18:56 

Hardtraxx Veteran

SimpleEffect schreef:
Enige nummer tot nu toe wat wel oké klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 20:09 

Hardtraxx Addict

Liever het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 01:32 

Hardtraxx Veteran

Als je dit toch eens vergelijkt met wat er op origins is gedraaid dan kan je toch concluderen hoe ziek er een daling is in de raw hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 01:36 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Als je dit toch eens vergelijkt met wat er op origins is gedraaid dan kan je toch concluderen hoe ziek er een daling is in de raw hardstyle

Das al een tijdje te zien xd. Heeft niet alleen met Rebelion te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 10:01 

Hardtraxx Veteran

Maar dit contrast is wel heel erg groot xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 19:23 

Hardtraxx Veteran

Coole plaat :thumbsup:. 1e climax blijft meteen hangen in je hoofd, en die 2e is gewoon vet uitgewerkt :D. Vind deze kicks ook weer vetjes ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 19:26 

Hardtraxx Addict

Wat een kicks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 19:28 

Hardtraxxer

Klinkt weer goed zaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 19:43 

Hardtraxx Addict

Hahahahahahahahahahahah dit meen je toch niet :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 19:47 

Hardtraxx Veteran

Wat een lachwekkende kicks weer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 20:04 

Hardtraxxer

Wtf is dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 20:11 

Hardtraxx Veteran

Hey daar zijn de metal vocals weer. Een artiest als Regain gebruikt ze tenminste nog op een creatieve manier
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle