RTM93 schreef:
Ik ben Rebelion begonnen met volgen vanaf het begin. De kicks die toen nog redelijk raar en nieuw waren in de hardstyle raakten mij direct. Ik heb het dan over de tracks 'We won't die' & How it goes.
Dit had ik ook wel. We Won't Die nog best een tijd op mijn telefoon gehad staan. En ik vond dat beter klinken, vooral qua kicks dat hetgeen ze nu maken. En zoals jij ook al aangeeft ligt dat voor een groot gedeelte aan hun fanbase. Die vinden elk gek kickje en bliebje al helemaal geweldig waardoor het lijkt alsof ze zich niet meer zoveel moeite doen om fatsoenlijke kicks te maken, omdat hun fans het zo al geweldig vinden.
@ TheUnnamed, een eigen mening is goed en zal hier ook gewoon gerespecteerd worden. Dat jij Rebelion leuk vindt is je goed recht en daar zal ook niemand hier wat op tegen hebben. Maar met opmerkingen als Mafkezen en 'ze organiseren zelfs massaal rukfeesten' maak je jezelf een beetje belachelijk. Hou het bij je eigen mening over de muziek en respecteer de mening van andere over muziek die jij vet vindt, ook als deze negatief is. De meerderheid van Hardtraxx vindt Rebelion niks aan, en dat zal voorlopig ook wel zo blijven als ze deze muziek blijven maken.