Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:

Doet PN toch ook bijna in elke track? Vrouwelijk vocals break climax break climax. Oh laat maar zitten het is PN iedereen trekt zich massaal om hem af op Hardtraxx Er worden zelfs speciaal aftrek parties georganiseerd omdat bijna iedereen hem op dit forum helemaal geweldig vindt.

Intro mid intro vocals break anti/climax break climax/anti outro zit in elke hardstyle track maar omdat er "Rebelion" in de titel staat stoort iedereen zich overal aan natuurlijk. De haat naar Rebelion is niet gezond meer op dit forum als je die dingen leest was de meeste mensen hier zeggen.


Ben geen PN fanboy maar je kan zelfs horen dat zijn tracks kwalitatief beter in elkaar zitten. Tenzij je dikke gehoorschade hebt.

Zelfs de Interludes van Headhunterz zijn nieuwe album schreeuwt 1000x meer kwaliteit dan Rebelion. Waarschijnlijk is daar zelfs ook meer tijd in gestoken dan in heel Empire

Dat Rebelion de tijd niet neemt om kwaliteit in hun nummers te stoppen is geen reden om chagrijnig te worden en proberen andere mensen hun favoriete DJ af te kraken als een klein kind van 12 :lol:

Als je iemand wil afkraken stuur Rebelion dan een PB en vraag waarom ze hun tracks geen gevoel of thema geven wat blijft plakken

"mensen op hardtraxx hebben een andere mening over mijn favoriete raw producers " :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 12:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Doet PN toch ook bijna in elke track? Vrouwelijk vocals break climax break climax. Oh laat maar zitten het is PN iedereen trekt zich massaal om hem af op Hardtraxx Er worden zelfs speciaal aftrek parties georganiseerd omdat bijna iedereen hem op dit forum helemaal geweldig vindt.

Intro mid intro vocals break anti/climax break climax/anti outro zit in elke hardstyle track maar omdat er "Rebelion" in de titel staat stoort iedereen zich overal aan natuurlijk. De haat naar Rebelion is niet gezond meer op dit forum als je die dingen leest was de meeste mensen hier zeggen.


Heel zijn album en alles daarna had twee vrouwelijke vocalen namelijk Fire en Breathin' :lol: Goeie maat.
En break climax break climax. Wow, wat gek is dat, dat lijkt wel, ongeveer elk hardstyle nummer ooit. :lol:

Zo grappig om te zien dat zo'n Gearbox fanboy boos wordt omdat veel mensen dingen die hij leuk vindt niks vinden. Dus dan maar expres tegen de huisjes van anderen aan gaat trappen, want ik heb gelijk en jullie niet. Waarschijnlijk ga je bij het aankomende album van PN of een release van bob nu ook alles afbranden om ons maar terug te pakken?

Als we het toch over zelfde dingen hebben, zullen we de gearbox formule even aankaarten?

"Iedereen moet dood en verderf want dat is stoer vocals" > break die van tijd tot tijd veelbelovend klinkt > opbouw waar je de een van de 3 screeches waar ze uit kiezen hoort aankomen > Afkappen > zelfde vocal > 4 snares > Anti met blaf of laserkicks en zo goed als altijd dezelfde screech.

We zijn ook maar een stel mafkezen.

Maar zullen we het nu weer over Mandy hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
iedereen trekt zich massaal om hem af op Hardtraxx


niet iedereen over een kam scheren aub ik trek me alleen af op mandy en malua bvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is al dagen het topic dat ik als eerste open, prima vermaak :corn:





DonnyD schreef:
Als die jongens er nu gewoon eens goed voor gaan zitten bij het maken van tracks, de tijd nemen en proberen de productieskills (nog verder) te verbeteren dan kan het echt wel wat worden. Ik denk dat het serieus niet overdreven is dat ze 1 track per dag maken luisterend wat hier nu aan previews voorbij komt. Het zal nooit m'n smaak zijn en zal Rebelion (en hun publiek) altijd mijden op feesten maar ik denk echt wel dat het erin zit als ik sommige stukken van de nieuwe tracks hoor! Of is deze kwaliteit en opbouw van tracks gewoon wat het Rebelion publiek wil horen? :x



Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Doet PN toch ook bijna in elke track? Vrouwelijk vocals break climax break climax. Oh laat maar zitten het is PN iedereen trekt zich massaal om hem af op Hardtraxx Er worden zelfs speciaal aftrek parties georganiseerd omdat bijna iedereen hem op dit forum helemaal geweldig vindt.

Intro mid intro vocals break anti/climax break climax/anti outro zit in elke hardstyle track maar omdat er "Rebelion" in de titel staat stoort iedereen zich overal aan natuurlijk. De haat naar Rebelion is niet gezond meer op dit forum als je die dingen leest was de meeste mensen hier zeggen.


Gast, wat sla jij met dit stuk geschreven tekst de plank enorm mis zeg! Dat jij het verschil niet wil horen omdat Rebelion misschien helemaal jouw ding is dat moet je zelf weten maar kom op zeg lees bovenstaand zelf eens terug :lol: Op deze manier wil je toch ook niet serieus genomen worden...

Nogmaals:

DonnyD schreef:
ik denk echt wel dat het erin zit als ik sommige stukken van de nieuwe tracks hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
De haat naar Rebelion is niet gezond

Gezonder dan jouw obsessie voor climaxen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 12:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het moet ook zeker niet meer worden gemaakt dan het is.

Men vindt het niks omdat het kwalitatief gewoon niet heel best is, maar mocht de kwaliteit omhoog gaan dat het dan zeker interessanter zou zijn. Dat is de algemene mening als ik het zo lees.

Als de fans dit liever horen, dan prima toch, overal is een niche voor. Maar dat veranderd het feit dat het kwalitatief niet zo best is niet. Als iemand dit vet vindt boeit het ook niet en verdient hij de onnodige opmerkingen over Rebelion fans ook niet.

Maarja je hebt mensen die dit helemaal afbranden puur op de naam, die klinken net zo achterlijk als de mensen die dit de hemel in prijzen voor iets dat het niet is.

Dat gedoe over die mensen hebben geen verstand van muziek omdat ze Rebelion luisteren of iedereen die raw luistert over een kam scheren klinkt net zo dom btw. Dan ben je geen haar beter en kan je in het zelfde straatje als die downies van RSU.

Of net zo'n downie als het afkraken van de artiesten die de mensen, die dit minder vinden, wel leuk vinden puur omdat ze het niet met je eens zijn.

@Chroman, dat was iemand anders toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
@Chroman, dat was iemand anders toch :P

Pandemonium heeft zijn naam veranderd HT gestalk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 12:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Broken Balance schreef:
@Chroman, dat was iemand anders toch :P

Pandemonium heeft zijn naam veranderd HT gestalk


Ach so.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het moet ook zeker niet meer worden gemaakt dan het is

Maarja je hebt mensen die dit helemaal afbranden puur op de naam, die klinken net zo achterlijk als de mensen die dit de hemel in prijzen voor iets dat het niet is.

Dat gedoe over die mensen hebben geen verstand van muziek omdat ze Rebelion luisteren of iedereen die raw luistert over een kam scheren klinkt net zo dom btw. Dan ben je geen haar beter en kan je in het zelfde straatje als die downies van RSU.:P

Dus je vindt de mensen die Rebelion de hemel in prijzen achterlijk? Dan moet je het toch ook met me eens zijn dat veel Rebelion fans geen verstand van muziek hebben. Want dat is in mijn opinie hetzelfde als achterlijk zoals jij bedoelt, maar achterlijk is nog een wat zwaardere belediging. Want dat is juist wat veel Rebelion fans doen. Je ziet t al aan de vele likes die Rebelion video’s krijgen op RSU. Ook nietszeggende video’s soms
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

Rebelion heeft best potentie. Tegenwoordig klinken hun melodieën best aardig, maar die kicks zijn gewoon echt niet om aan te horen. Die melodieuze plaat Colours klinkt prima.

Als ze gewoon een beetje aan hun kicks werken, die random anti's niet meer erin gooien dan kan het best aardig worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben Rebelion begonnen met volgen vanaf het begin. De kicks die toen nog redelijk raar en nieuw waren in de hardstyle raakten mij direct. Ik heb het dan over de tracks 'We won't die' & How it goes.
Ik vond die subtiele 'boing' en 'ploing' in de bassdrum lekker en op een feest was het echt ontzettend vet.
Ik had toen ook het idee dat er meer sfeer zat in de tracks dan ik nu van ze hoor. Ze hebben inderdaad
Pipa schreef:
potentie
maar door de debiele verwachting van hun fans doen ze zichzelf echt te kort. De laserkicks moesten meer lasers bevatten, de zeehonden kicks meer huilende zeehonden en het moest sneller. Want sneller = harder. Aldus de fans. Om over het pingpongen maar te zwijgen.
Hier gaat Rebelion vrolijk in mee en dat komt hun productievermogen niet ten goede. Laat ze eens terug gaan naar de basis waar ze ooit zijn begonnen, eens rustig de tijd nemen voor de track en zichzelf daadwerkelijk verbeteren in het vak als producer.

Unnamed, als je verder nog wat kwaliteit wil horen adviseer ik je ook om even in het topic van Vazard rond te neuzen om nou eens te kijken hoe je een album ook anders zou kunnen aanpakken als je jezelf echt wil neerzetten als 'vernieuwend' & 'verbeterd.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 13:28 
 
Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Ik ben Rebelion begonnen met volgen vanaf het begin. De kicks die toen nog redelijk raar en nieuw waren in de hardstyle raakten mij direct. Ik heb het dan over de tracks 'We won't die' & How it goes.
Ik vond die subtiele 'boing' en 'ploing' in de bassdrum lekker en op een feest was het echt ontzettend vet.
Ik had toen ook het idee dat er meer sfeer zat in de tracks dan ik nu van ze hoor. Ze hebben inderdaad
Pipa schreef:
potentie
maar door de debiele verwachting van hun fans doen ze zichzelf echt te kort. De laserkicks moesten meer lasers bevatten, de zeehonden kicks meer huilende zeehonden en het moest sneller. Want sneller = harder. Aldus de fans. Om over het pingpongen maar te zwijgen.
Hier gaat Rebelion vrolijk in mee en dat komt hun productievermogen niet ten goede. Laat ze eens terug gaan naar de basis waar ze ooit zijn begonnen, eens rustig de tijd nemen voor de track en zichzelf daadwerkelijk verbeteren in het vak als producer.

Unnamed, als je verder nog wat kwaliteit wil horen adviseer ik je ook om even in het topic van Vazard rond te neuzen om nou eens te kijken hoe je een album ook anders zou kunnen aanpakken als je jezelf echt wil neerzetten als 'vernieuwend' & 'verbeterd.'


Ik heb niks met Vazard, ik luister nooit naar zijn tracks, zelfde met Delete heb ik ook niks mee.
Alleen Endless Path vind ik leuk klinken en dat is omdat Rooler erin zit. Ik vond de originele versie van Endless Path beter maar uiteindelijk is het een samenwerking geworden met Vazard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 13:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Broken Balance schreef:
Het moet ook zeker niet meer worden gemaakt dan het is

Maarja je hebt mensen die dit helemaal afbranden puur op de naam, die klinken net zo achterlijk als de mensen die dit de hemel in prijzen voor iets dat het niet is.

Dat gedoe over die mensen hebben geen verstand van muziek omdat ze Rebelion luisteren of iedereen die raw luistert over een kam scheren klinkt net zo dom btw. Dan ben je geen haar beter en kan je in het zelfde straatje als die downies van RSU.:P


Dus je vindt de mensen die Rebelion de hemel in prijzen achterlijk? Dan moet je het toch ook met me eens zijn dat veel Rebelion fans geen verstand van muziek hebben. Want dat is in mijn opinie hetzelfde als achterlijk zoals jij bedoelt, maar achterlijk is nog een wat zwaardere belediging. Want dat is juist wat veel Rebelion fans doen. Je ziet t al aan de vele likes die Rebelion video’s krijgen op RSU. Ook nietszeggende video’s soms


Serieus? Leer lezen vent :lol:

Er staat vrij duidelijk wat ik bedoel en dat is precies het tegenovergestelde van wat jij zegt.

Ik zeg dat fans die Rebelion de hemel inprijzen voor iets wat ze niet doen/zijn even achterlijk zijn als de mensen die alle fans van Rebelion en raw hardstyle in het algemeen afkraken met enorm inhoudloze statements en over een kam scheren, zoals jij doet. Je doet dan het zelfde als de eerstgenoemde groep, wat je geen haar beter maakt.

Er zijn hier genoeg mensen die dit album een negatief oordeel geven maar dat doen zonder gelijk een heel genre en een hele groep mensen af te kraken. Eveneens zijn er mensen die een positief oordeel of positieve feedback hebben, zonder te zeggen dat al het andere kut is.

Dit topic laat zien dat beide kampen hier ook aanwezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zegt dat ze achterlijk klinken wanneer zij Rebelion de hemel in prijzen voor iets dat het niet is. Achterlijk zijn en klinken zijn twee andere dingen, heb je gelijk in. Maar dat is wat er staat

Ik zeg gewoon waar het op staat. De waarheid is hard :P. Ik vind iedergeval dat veel Rebelion fans, niet alle, geen verstand hebben van iedergeval hardstyle. De rest van de muziek laat ik dan daarbuiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

TheUnnamed schreef:
Ik heb niks met Vazard, ik luister nooit naar zijn tracks, zelfde met Delete heb ik ook niks mee.
Alleen Endless Path vind ik leuk klinken en dat is omdat Rooler erin zit. Ik vond de originele versie van Endless Path beter maar uiteindelijk is het een samenwerking geworden met Vazard.

Beetje tegenstrijdig. Hoe kan je het niets vinden als je het niet luistert :P

En verder klinkt het heel erg alsof je alles wat Gearbox is prachtig vind en zodra het geen Gearbox meer is vind je het niks. Ik vind dat je best wel wat meer open-minded mag zijn en als je dat niet bent kan je denk ik gewoon beste het commentaar van anderen op Rebelion accepteren en niet op reageren. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 13:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Je zegt dat ze achterlijk klinken wanneer zij Rebelion de hemel in prijzen voor iets dat het niet is. Achterlijk zijn en klinken zijn twee andere dingen, heb je gelijk in. Maar dat is wat er staat


Maat wat heb jij gesnoven, er staat vrij duidelijk wat ik bedoel. :lol:

Achterlijke mensen zijn achterlijk en klinken achterlijk. En dat geldt voor de "gekkie" fans en ook voor mensen hier die iedereen die Rebelion/raw enigzins leuk vindt over een kam scheren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
TheUnnamed schreef:
Ik heb niks met Vazard, ik luister nooit naar zijn tracks, zelfde met Delete heb ik ook niks mee.
Alleen Endless Path vind ik leuk klinken en dat is omdat Rooler erin zit. Ik vond de originele versie van Endless Path beter maar uiteindelijk is het een samenwerking geworden met Vazard.

Beetje tegenstrijdig. Hoe kan je het niets vinden als je het niet luistert :P

En verder klinkt het heel erg alsof je alles wat Gearbox is prachtig vind en zodra het geen Gearbox meer is vind je het niks. Ik vind dat je best wel wat meer open-minded mag zijn en als je dat niet bent kan je denk ik gewoon beste het commentaar van anderen op Rebelion accepteren en niet op reageren. :thumbup:


Raw soldiers kunnen niet open minded zijn. Algemeen bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naja iemand achterlijk noemen vanwege zijn mening over muziek gaat mij wat te ver

En dat sommige mensen niet open minded zijn, moeten we wat mij betreft gewoon accepteren. Ik neem die mensen alleen niet serieus als ik een discussie moet aangaan over muziek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 13:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Naja iemand achterlijk noemen vanwege zijn mening over muziek gaat mij wat te ver


Het bericht boven je is een goed voorbeeld van hersenloos bashen van de andere kant. Volgens hem is iedereen die raw leuk vindt niet open-minded. Wat mij dus ook niet open-minded maakt omdat ik raw leuk vind. Meneer SimpleMind klinkt daar gewoon enorm Simple en achterlijk.

En je bent ook niet achterlijk om je mening, maar je gedraagt je achterlijk als je een zwaar bord voor je kop hebt en dingen gaat roepen over hoe goed/slecht iets/iemand is. Dan is het geen mening meer maar iets als feit verkondigen. Dat is meer bashen dan je mening geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 13:52 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
Beetje tegenstrijdig. Hoe kan je het niets vinden als je het niet luistert :P


Ik heb naar hun tracks geluisterd en ik vind het gewoon niks voor mij, daarom luister ik niet naar hun tracks.

Citaat:
En verder klinkt het heel erg alsof je alles wat Gearbox is prachtig vind en zodra het geen Gearbox meer is vind je het niks.


Ik vind niet alles van Gearbox prachtig. Ik luister ook naar RR/B-Front/Phuture Noize etc maar ik trek me daar niet op af, ook niet op Rebelion + dit topic gaat over Rebelion, ik post positieve comments over hun tracks en meer niet. Jij noemt Vazard met ze album op en ik zei dat ik er niks mee heb en dat alleen de enigste track die ik wat vond de track met Rooler was en dat is niet alleen omdat Gearbox zo geweldig is maar omdat Rooler soms vette tracks kan maken en Endless Path was er 1 van. Je gaat er van uit dat ik Gearbox helemaal geweldig vindt omdat ik Rebelion tracks vet vindt en dan 1 track van Rooler? Ik snap niet hoe je daarop kan komen.

Citaat:
Ik vind dat je best wel wat meer open-minded mag zijn en als je dat niet bent kan je denk ik gewoon beste het commentaar van anderen op Rebelion accepteren en niet op reageren. :thumbup:


Deed ik ook tot dat mensen ineens mij gingen afkraken omdat ik de tracks van Rebelion vet vond.

Citaat:
Raw soldiers kunnen niet open minded zijn. Algemeen bekend.


Alleen ben ik geen raw soldier.

Ik ga niet verder hier op in, ik heb echt geen zin om elke keer levensverhalen te schrijven, ik kom hier toch alleen maar voor de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik zeg gewoon waar het op staat. De waarheid is hard :P. Ik vind iedergeval dat veel Rebelion fans, niet alle, geen verstand hebben van iedergeval hardstyle.


Maar moet dit dan? Niet iedereen heeft er interesse in om een heel genre uit te kammen om er uiteindelijk verstand van te hebben. Hangt toch niet samen met raw hardstyle ofzo? :P

Verder, Pandemonium, keerl wa loaj oe goan, laat lekker zitten man. Hartstikke mooi dat je hyped bent voor dit album. Lekker luisteren wat je leuk vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 13:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:

Ik heb naar zijn tracks geluisterd en ik vind het gewoon niks voor mij, daarom luister ik niet naar hun tracks.


TheUnnamed schreef:
Deed ik ook totdat mensen ineens mij gingen afkraken omdat ik de tracks van Rebelion vet vond.


Een beetje teruglezen leert dat jij mensen mafkezen begon te noemen omdat ik moest lachen om een zeker persoon. Maar volgens jouw logica is iedereen die de kicks van Rebelion niks vindt het zelfde als iedereen jou afkraken?

Citaat:
Wat is er mis met die kicks? Die kicks zijn gewoon dik? Ik snap echt niet waarom iedereen de heletijd zit te janken over die kicks. Jullie lijken allemaal wel een stelletje mafkezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

TheUnnamed schreef:
Citaat:


Ik vind niet alles van Gearbox prachtig. Ik luister ook naar RR/B-Front/Phuture Noize etc maar ik trek me daar niet op af, ook niet op Rebelion + dit topic gaat over Rebelion, ik post positieve comments over hun tracks en meer niet. Jij noemt Vazard met ze album op en ik zei dat ik er niks mee heb en dat alleen de enigste track die ik wat vond de track met Rooler was en dat is niet alleen omdat Gearbox zo geweldig is maar omdat Rooler soms vette tracks kan maken en Endless Path was er 1 van. Je gaat er van uit dat ik Gearbox helemaal geweldig vindt omdat ik Rebelion tracks vet vindt en dan 1 track van Rooler? Ik snap niet hoe je daarop kan komen.
.

Omdat ik je posts hier een beetje volgde. Ik was gewoon niewsgierig naar je antwoord. Was verder niet aanvallend bedoeld. Hoef je verder ook niet om weg te blijven. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die uitspraak over het niet open minded zijn van raw fans gaat te ver ja. Volgens mij zitten hier allemaal raw fans :lol:

En nee het moet niet maar mensen gaan zo ongelooflijk snel in discussie terwijl ze eigenlijk geen eens weten waar ze het over hebben. Als je je richt op een specifiek gedeelte van de scene, richt je daar dan ook alleen op. Ik ging in 2013-2015 ook niet in discussie ofzo. Puur omdat ik toen niet wist waar ik over zou praten
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle